duidelik

Fest lokation på Fyn

10 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg er helt ny på siden, men tænkte på, om nogen kan hjælpe med gode bud på, hvor vi kan holde vores bryllup? Jeg har naturligvis nogle ønsker :)

- Det skal være DIY - altså, vi vil selv lave maden og medbringe drikkevarer
- Jeg drømmer om masser af lys i haven/træerne

- Meget gerne telt i haven

- Allerhelst på Midt- eller Sydfyn

- Ca. 60 personer

- Mulighed for køleskab og fryser

Alle ideer modtages med kyshånd, da jeg synes, det er virkelig svært at finde noget på nettet og jeg gerne vil høre personlige oplevelser omkring stedet :)

Redigeret af duidelik
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tillykke med det forestaaende bryllup.

Tjek http://www.hyttefortegnelsen.dk/

Jeg var til et bryllup paa Fyn, hvor hytten egentlig ikke bliver lejet ud til fest. Men brudeparet (som er lidt modne) kontaktede spejdergruppen alligevel, og fik lov at leje hytten en weekend til deres bryllup.

Det var et fantastisk DIY-bryllup midt i naturen, med lyst i alle traeerne, fakler og special-oel man kunne hente maerkelige steder udenfor.

Jeg ved ikke hvad jeres budget er?

Min kaereste og jeg har selv kigget paa telt til et havebryllup, men det viste sig hurtigt at de udlejningsmuligheder der er her i Himmerland var alt alt for dyre til vores budget. (Total low-budget!)

Nu holder vi fest i en gammel lade i meget landlige omgivelser.

Mit foreslag er at du laver en soegning over udlejlingsfirmaer og saa ringer rundt -nogle gange er det lettere faa et godt tilbud naar man ringer end naar man skriver mail. (Og saa gaar det jo hurtigere med at faa svar.)

Kaerlig hilsen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, vi holder vores bryllup på Sydfyn, eller nærmere betegnet Vindeby på Tåsinge (lige ned til svendborgsund).

Vi har lejet lokalet Stråhatten fra campingpladsen Vindebyøre Camping, http://vindebyoere.dk-camp.dk. Vi synes det er et smukt sted, stråtækt tag med udsigt over vandet, en stor plæne udenfor, seperat køkken, borde og stole og service inkl, og så er det vældig billigt. Her laver man selv maden eller skaffer dem der skal gøre det. Til gengæld udlejer de kun udenfor sommerferien, dvs. Juni og juli måned så vidt jeg ved.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Bolettemj,

Tusind tak for et virkelig godt bud! Det ser helt fantastisk ud på billederne fra campingpladsen. Hvornår skal I holde jeres bryllup dér? Og må jeg spørge, hvad det koster - det kan jeg ikke se på hjemmesiden og vil ikke kontakte dem endnu, da jeg stadig er meget i begyndelsesfasen :o)

Jeg tænker også på, om man mon kan sidde uden for og ikke inde i Stråhatten? Men det er ikke sikkert, du ved det :o)

Rigtig meget held og lykke med brylluppet! Vil med glæde høre om, hvordan det gik!

Mange hilsner,
Dorthe

Hej, vi holder vores bryllup på Sydfyn, eller nærmere betegnet Vindeby på Tåsinge (lige ned til svendborgsund).
Vi har lejet lokalet Stråhatten fra campingpladsen Vindebyøre Camping, http://vindebyoere.dk-camp.dk. Vi synes det er et smukt sted, stråtækt tag med udsigt over vandet, en stor plæne udenfor, seperat køkken, borde og stole og service inkl, og så er det vældig billigt. Her laver man selv maden eller skaffer dem der skal gøre det. Til gengæld udlejer de kun udenfor sommerferien, dvs. Juni og juli måned så vidt jeg ved.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Duidelik,

Undskyld mit sene svar, jeg har simpelthen ikke set beskeden!

Vi holder vores bryllup d. 30. august, så der er ikke så længe til :-)

Det koster 3000 kr for hele weekenden, inkl. leje af borde, stole og service (der er til 60 pers., vi bliver 48). Det lejes kun ud udenfor højsæsonen, dvs. ikke i slut juni-juli-start august, så derfor er det ret populært at leje i maj og august måned hvor vejret forhåbentlig er godt. Så det kan altså godt betale sig at være ude i god tid. Vi reserverer i juni sidste år, og da var vores to førstevalg af datoer allerede booket.

Der er en stor terrasse med fliser og et stort telt lige udenfor lokalet, på den side der vender ned mod vandet. Så der tror jeg sagtens man kan sidde - afhængig af vejret selvfølgelig :-)

Held og lykke med planlægningen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdte vores i Skallebøllecentret :) kæmpe køkken, hvor du selv står for det hele :)

Hej JellyBelly,

Tusind tak for dit input. Hvordan er omgivelserne uden for på Skallebøllecenteret? Umiddelbart ser det rigitg fint ud...

Undskyld mit virkelig sene svar. Er jo ikke så aktiv herinde mere :)

Men der er et lille græsareal ved siden af. Et stykke væk fra vejen og med rigelig af plads til biler :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Midtfyn?? I Årslev ligger noget der hedder Husmandsstedet.dk - det er virkelig hyggeligt både ude og inde. Festen kan holdes i "loen" eller i spisesalen. Plad til 80 pers mener jeg. Man skal være medlem (koster 500kr om året) og så kan man leje det fra fredag til søndag for ca 2500kr

Hold endelig denne tråd varm - jeg følger med :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer