metteboelsmand

Ann-Ton design og systue i Ishøj

8 posts in this topic

Hej Alle i skønne kvinder

Er der nogle af jer som har fået tilrettet jeres kjoler hos Ann-Ton design og systue i Ishøj ?

Jeg ville egentlig bare gerne høre jeres erfaringer og hvad i har givet for tilretning

Mvh Mette

0

Annonce ♥

Ja det har jeg, hun er super sød, og jeg er rigtig tilfreds med hendes arbejde. Jeg fik syet min kjole ind i brystpartiet, syet strop til ophæng af slæbet og nittet organzaslæbet fast til kjoleslæbet og fik lagt min datters brudepigekjole op for 750 kr hvilket jo bestemt ikke kan påstås at være dyrt

0

Hold da op det lyder da som en god pris. Jeg skal have lagt min kjole op, have fjernet lidt blonder ved halsen og ehave lavet en knap så slæbet kan hægtes op. Jeg har jo læst nogle frygtelige historier om priser, så jeg var bare lidt nysgerrig

0

Ja jeg var også voldsomt overrasket da hun sagde prisen, havde regnet med minimum det dobbelte og ville stadig have syntes det var billigt, nu skal det lige siges at brudepigekjolen er til en toårig, så er ikke sikker på du slipper med en 100kr for oplægning Gg

0

Annonce ♥

nej men jeg fik der hvor jeg købte kjolen at det ville blive ca 2000,- hos skrædderen. Så fik jeg bare lige stress da jeg læste om nogle af de andres historier om priser

0

Jeg har givet 700 kr for oplægning foran, ekstra strop under slæbet og en rettelse i rygstykket. Hun er rigtig sød og hjælpsom og virker kompetent :)

0

Jeg har lige ringe til hende for at høre om hun kan omsy min brudekjole til en dåbskjole og vi skal mødes og få en snak - men det har hun prøvet før, så jeg glæder mig :wink:

0

Har hun en hjemmeside eller lign?

SRHansen, hvad koster det ca at få lavet dåbskjole ud af ens brudekjole?

0

Annonce ♥