DittePS

Gæstebog - ideer

11 posts in this topic

Jeg søger ideer til gæstebog - jeg kan ikke helt finde ud af, om det skal være en tradionel gæstebog, eller om man kan lave et eller andet i stedet? - jeg er bestemt ikke den kreative type.

Forslag modtages derfor med kyshånd :)

0

Annonce ♥

Jeg er heller ikke den kreative type, eller jeg kan komme på masser af ideer til ting jeg vil lave, men mine hænder vil bare ikke :tunge:

Så vi har valgt den helt traditionelle løsning, og så er planen at den bliver til en slags mindebog. Altså ment at så kan vi klistre sange, bordkort osv ind i den efterfølgende , og så have det hele gemt i en bog, fremfor i kasser eller 500 forskellige steder.

Jeg har bare købt en skitsebog ( tror jeg det hedder), i TIGER til 30 kroner mener jeg det var. Og så har jeg pyntet den lidt, og vupti et styks ganske okay gæstebog :)

post-56973-0-17509100-1405285094_thumb.j

0

Vi skal have en kombi af en semi-traditionel, men hvor jeg gør plads til billeder så der er billeder fra fotovæggen af gæsterne på samme side som deres hilsen....

....og en anderledes som er en ramme med åben top hvor hver gæster skriver deres navn og dumper hjertet ned i og efter brylluppet sætter jeg sidste side på rammen og så kan det komme op og hænge....jeg har fået en dygtig rammemager til at lave den specielt ud fra billeder fundet på nettet....

post-72085-0-89308400-1405321047_thumb.j

post-72085-0-17947000-1405321119_thumb.j

0

Vi købte et træ, som efterfølgende er blevet plantet i haven. Vi kaldte det vores lykketræ, og så hængte gæsterne hilsner, samt skrev et godt råd eller lignende til ægteskabet... Det var bare så fint og vellykket... Elsker qt se på træet hverdag i haven...

1

Annonce ♥

Jeps vi købte små papirssedler med snor på, som så sku hænges på træet...

Vi havde lagt sedlerne i vores goodie bags poser, men de ku også bare ligge ved siden af træet..

0

Vi har købt en notesbog i Lidl til 20 kr. i Lilla (så den passer til farvetemaet). Den er så pyntet med samme motiv som vi brugte til vores STD-korts med 2 duer på og et hjerte i midten, når vi nu kommer til at hedde Hr. og Fru. Due (selvom det højst sandsynligt kun bliver mellemnavnet ligesom H2B's nuværende)

0

Annonce ♥

Vi havde en traditionel gæstebog- men vi havde også sat et kamera op i et værelse, hvor gæsterne kunne gå ind og lægge en besked. Det blev så efterfølgende klippet til en lille film... det blev så fint, og vi fik meget mere ud af det end gæstebogen, som folk glemte at skrive i.

0

Jeg har sammensat min egen fotobog via Bilkas fotoservice efter et hint herinde på BK. Jeg er rigtig glad for bogen, synes den er flot og glæder mig til at gæsterne skal skrive i den. Det var rigtig nemt og du kan se foto her

post-70715-0-10513600-1405697466_thumb.j

Edited by SRHansen
0

Jeg har lavet en fill-in gæstebog. fik ideen her fra siden og synes det er et super godt alternativ til en gæstebog ! ^^ + man slipper for den samme "kære... tillykke med dagen, må i leve lykkeligt til jeres dages ende. knus farmor"
Vi har temaer så jeg har lavet baggrundet så den passer de forskellige borde så hver par får et lille hæfte på 4 sider de kan udfylde og så sætter jeg dem tilsidst sammen i en rigtig bog.

prøver om jeg kan vedhæfte billed af nogle af dem.

post-66644-0-32581600-1405754094_thumb.j

post-66644-0-82812500-1405754113_thumb.j

post-66644-0-68972500-1405754136_thumb.j

post-66644-0-84395200-1405754136_thumb.j

0