fiefun

shapewear - råd, erfaringer og hvor køber man det henne?

4 posts in this topic

Hej alle skønne brude

Så er der ikke længere lang tid til vores bryllup og overvejer at skulle bære shapewear under min brudekjole. Den er stramt siddende og talte med en ekspedient i Change om dette og hun fortalte at jeg skulle lede efter en uden søm og for tyk en kant, for ellers kunne man se dette gennem kjolen. Hun oplyste mig at change ikke havde dette men triumpf havde. Ifølge ekspedienten i triumpf havde de heller ikke, men rådede mig til at finde noget mi hud kunne ånde i.

Derfor skriver jeg til jer for at høre om der er nogle som har erfaringer eller ved hvor man kan købe en god shapewear henne. Ueg stadigvæk lidt i tvivl om jeg skal have det på for hjæper det overhovedet.?

Glæder mig til at høre nogle råd og erfaringer fra jer.

0

Annonce ♥

Jeg skal ikke selv have shapewear på, men vil anbefale dig at købe det inden du får kjolen tilrettet og lige lave en test på om du kan holde ud til at have det på en hel dag før du beslutter det endeligt.

Jeg har købt mit undertøj (klister-bh) hos Anne Sax der ligger i Grønnegade i København. Super god service der sætter en hel time af til fitting af undertøj, så det ville jeg prøve hvis jeg var dig.

0

Jeg bruger altid shapewear fra Maidenform (bl.a. Magasin har det), synes det er det der sidder bedst..... Jeg har tabt næsten 60 kg på relativt kort tid så jeg har rigtig meget overskudshud og det "former" shapewearen" så jeg ikke får underlige buler hist og her.... Men om det er nødvendigt hvis man er normal størrelse....tja....

Du skal ihvertfald prøve at have det på en hel dag før brylluppet og se om det er behageligt og om det ruller op/ned

0

Jeg kan rigtig godt lide det fra H&M og har brugt det meget.Jeg har kun brugt shapingshorts og shapetrusser, dem jeg har er ikke særlig tykke og ingen syninger der er meget synlige.. Ellers har jeg brugt strømpebukser der lige stramme lidt ind på maven, røven og lår.. Synes det er lidt mere behageligt end andet shapewear, da de ikke sidder helt så stramt til..

0

Annonce ♥