NicolineS

Video "tale" til min mand

11 posts in this topic

Så er vi blevet gift, og sidder nu på bryllupsrejsen i Berlin :a1221:
Jeg valgte ikke at holde en traditionel tale til min mand, da jeg vidste at jeg ikke ville kunne gennemføre uden at stor tude.

Derfor gjorde jeg noget af det jeg er god til, jeg lavede en film.

Jeg fik aktiveret vores gæster, uden han vidste det selvfølgelig, og bad dem lave et kort klip eller 3 til mig, der ud over har jeg selv filmet en masse til den.

Så her kommer den, min tale til min mand, enjoy :-)

https://www.youtube.com/watch?v=hYg7pSIfALo

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastisk GAVE til din mand!!! Helt igennem genialt lavet... har få gange set noget lignende.. og synes det er så fed en idé... så TAK for inspiration til mit ellers ideforladte hoved... ;) Vennerne er sat på arbejde.... :D

0

Mega god ide - har selv tænkt på at lave noget video tale lign. da jeg egentlig ikke har noget problem med at tale, ikke andet end at jeg VED at jeg denne gang vil begynde at stortude, og det er bare lidt ødelæggende for en tale, så tak for inspiration :)

0

Annonce ♥

Hejsa

Jo, hvis ikke man ved hvordan man gør, er det nok lidt svært at få klippet sammen. Men det kan hurtigt læres, der er mange gode how to videoer på youtube, så kast dig da ud i det. Det er MEGA tilfredsstillende at stå med en færdig klippet video der bare spiller :-)

Jeg brugte bare standard programmet iMovie på min mac, på pc hedder det vist movie maker, eller noget i den stil.

Hej! Hvor er den sød! Er det ikke svært at klippe det sammen? Jeg blev meget hook på ideen nu, men er bange for at jeg ikke kan finde ud af det... :)

0

Jeg er i gang med en video til min kommende mand... Og jeg lavet den på Ipaden, med appen der hedder Flipagram. Den har en introvideo som gør det hele meget nemt. Appen er gratis, og så kan man feks købe musik der kan lægges ovenpå så man ikke hører lyden fra "skuespillerne" Meget nemt! Jeg er et fjols til teknik - men det går godt!

0