Anita35

Har i et fast beløb til jeres bryllup eller ?

7 posts in this topic

Hej.

Hvad regner i med jeres bryllup kommer til at koste i det hele ? Eller har i en fast pris som i holder jer til?

Vi ville egentlig gerne giftes på Brøndby stadion, men kommer over 50.000 ca. Og syntes det er mange penge.

0

Annonce ♥

Her med lidt over 1,5 måned tilbage tror jeg vi ender et sted omkring 110.000 plus minus, vi bliver 50 inkl os selv til festen med overnatning (vi betaler det hele) og lige efter kirken holder vi reception som nok render op i 80-100 mennesker.... Vi har givet den gas på nogen poster og sparet på andre... Vi har lagt et budget fra start og så har vi justeret på nogen poster undervejs fordi vi alligevel ikke har ville gå på kompromis...

Bryllupsklar har bryllupper til 25.000 og til 250.000 så der er altid inspiration at finde lige meget hvad...

0

Vi har et budget på max. 147.000 (det har vi lånt) - heraf har vi valgt at spise ude og ikke selv stå for lokaler m.v., hvilket helt klart er den største post. Lige nu ser det ud til, at vi ender på ca. 120.000 kr., når alt er betalt. Jeg bruger faktisk budgetplanlægningsdelen herinde, som har været super :7himmel:

Vi skal på bryllupsrejse 2 dage efter brylluppet, så der regner vi med at bruge de sidste penge. :bed:

Edited by SRHansen
0

Vi startede (meget optimistisk) ud med en ide om max 90.000kr for et bryllup for 90, men endte med at bruge i omegnen af 140.000kr i stedet.

Der var flere ting, hvor vi ændrede planen undervejs- fx. ringene- men vi er ganske glade for valgene nu- i baglyset :)

Men alle budgetter kan jo gå :)

Det er bare et spørgsmål om hvilket slags bryllup man vil have, hvor mange mennesker og hvorhenne/hvordan.

0

Annonce ♥

Vi har som udgangspunkt intet budget..
Min H2B og jeg er studerende, så pengene er ikke mange, men min bedstemor har hjulpet meget til, ved allerede at have "doneret" 5000 kr. og at holde receptionen efter vielsen (vores vielse og bryllupsfest er delt i to, så derfor bliver der et par dobbeltudgifter, men jeg skal have brudekjolen på hele TO gange :loveshower: )

Meeen nu er vi så "heldige", at min kærestes far er gået bort (han var ikke en god far, og jeg har aldrig kendt ham), og vi har begge været gode til at spare op, så bryllupsbudgettet har et MAKSIMUM på 200.000, men vi bliver kun 50 personer, så vi regner med, at det bliver omkring 50.000 kr., da vi ikke ønsker det dyreste af det dyre :)

0

Jeg startede med at bruge planlægningen herinde men jeg anede ikke hvad tingene kostede så jeg skød lidt på nogle tal.

Udover dette er jeg excel freak, så ALT er i excel og efter at have kigget på mange ting og fået realistiske priser så tror jeg vi ender med max. 80.000 kr men hvis mit budget holder så ender vi på 75.000 kr. Vi holder vielse, reception for ca. 80 mennesker (det betaler svigerforældrene) og så fest for max. 45 mennesker om aftenen. Vi har valgt en "pakkeløsning" hvor vi altså ikke selv skal stå for alt for meget i forbindelse med festen :)

0

Vi gik alt det igennem vi kunne li, da vi havde besluttet os for hvilket bryllup vi ville have. Det ville koste næsten 128.000kr. Så besluttede vi os for at bruge meget af vores fritid, på at finde tilsvarende på nettet og i udlandet. Ag og til fik vi bedre end det vi ville have haft. Men vi gik ikke på kompromis med noget at det vi ville have, bare for at gøre det billigere. Vi ville have det samme eller bedre, men billigere (:

Vi er lige gået det hele igennem og med ALT kom det til at koste 63.016kr. Jeg synes vi gjorde det ret godt.

Vi havde 90.000 opsparet at holde bryllup for.

0