Maria Edith

Brudesko - skønhed eller komfort?

32 posts in this topic

Hej piger, jeg har brug for et godt råd.

Jeg har fundet to par rigtig skønne sko til mit bryllup om seks uger. Jeg kan ikke bestemme mig.

De er begge flotte, men det ene par er meget komfortable og moderat smukke, mens det andet par er meget smukke og moderat komfortable.

Hvilken kombi er bedst?

(Ja, jeg har prøvet at finde nogen der både er meget smukke og meget komfortable, men de findes tilsyneladende ikke ;-)

//ME

0

Annonce ♥

Fra en tidligere brud, der var meget ukomfortabel på sin bryllupsdag, så vil jeg mene at de komfortable sko slår alt :)

Det er så vigtigt at føle sig tilpas, så får man en meget bedre dag.

0

Komfortable!

0

Helt sikkert komfort. Der findes maaange fede sko, som jeg vælger fra. Som oftest pga hæl højde. Både til hverdag og fest:-)

0

Annonce ♥

Klart komfort! Alternativt kan man tage de fede på i kirke og så skifte i løbet af dagen/aftenen når man ikke kan mere. Den løsning overvejer jeg. Jeg er en sucker for høje hæle, men kan ikke holde ud at have dem på så længe af gangen...

0

Problemet med sko der er smukke men ikke komfortable er at før eller siden begynder bæreren af disse sko at gå knap så pænt og så er der ingen der ser skoene mere....

0

Jeg står i samme situation som dig. Jeg har altså valgt den komfortable. Det bliver en lang dag og jeg vil ikke gå og få ondt i fødderne og pines. Jeg vil kunne gå, danse og nyde det hele. Og så er det begrænset hvor meget af mine sko man kan se for kjolen.

0

Jeg står i samme situation som dig. Jeg har altså valgt den komfortable. Det bliver en lang dag og jeg vil ikke gå og få ondt i fødderne og pines. Jeg vil kunne gå, danse og nyde det hele. Og så er det begrænset hvor meget af mine sko man kan se for kjolen.

Lige præcis, medmindre man har tealenght kjole så kan skoene kun ses når man med vilje løfter op i den

0

Annonce ♥

Jeg havde overvejet skiftesko, fordi de rigtig rigtig flotte jeg har er høje og de flotte er lavere, men min kjole bliver jo lagt op alt efter skoene og så dur det ikke, hvis jeg skifter til en lavere sko. Så vil jeg komme til at gå og træde i julen eller skulle holde den hele tiden.

0

Jeg har nu lige bestilt nogen sandaler som jeg kan skifte til hvis jeg helt dør i de høje sko, så må jeg bare holde kjolen oppe....mine brudesko er kun 7 Cm høje så det er ikke så meget forskel

0

Mine sko er ca. 8 cm, de er ganske behagelige, og de er gudesmukke. Jeg frygter dog at efter en hel dag på så høj hæl bliver det for meget. Men så må jeg trække lidt op i kjolen! :c166:

0

Ih tak for alle jeres svar, det lyder jo klart som om der bliver hældet i den komfortable retning ;-)

Dem jeg har fundet er henholdsvis tre og fem cm høje, så det er ikke fordi de er decideret ubehagelige nogen af dem - der sætter jeg trods alt grænsen, for det kommer heller ikke til at se pænt ud..

0

Annonce ♥

Jeg er også fortaler for komfort. Hvis skoene ikke er så kønne kunne du måske overveje at dekorere dem med rhinsten - evt. Bare hælen? Der er forskellige guides på nettet bl.a. På youtube

0

De ser sådan ud:

http://m.zalando.dk/gabor-sandaler-guld-ga111i003-f11.html

De er jo søde, men måske lidt (for?) casual.

Men det er det lækreste skind at stikke sine fødder i, og jeg er bare en sucker for behagelige sko, så tror jeg følger jeres råd :-)

Og Camilla har jo ret i, at det kun er spidserne man ser, eller i hvert fald ikke nødvendigvis hele skoen, så der går en hellang kjole ned over.

0

Der er en del herinde der har lign. det kan du sagtens

0

Jeg har besluttet mig for at jeg skal have nogle 11 cm sko, dem kan jeg nemlig gå i også længe, men så skal de heller ikke være højere for ellers kan jeg ikke gå i dem :rolleyes: ... Jeg tror bare jeg smider skoene når vi går til bords også render i bare fusser ;) Men det kan jeg også godt med vores lokale :D

0

Annonce ♥

Altså jeg valgte et par skønne sko :) Javist var skoen lækker, men den var også 12 cm høj, hvilket er meget for min størrelse 36 fod. Jeg havde sørget for skiftesko - hvis nu jeg skulle få ondt.

Men ved du hvad - jeg skænkede det ikke en tanke i de +18 timer jeg havde dem på, var først da vi skulle ud og sove jeg kunne mærke at nu gjorde det godt nok lidt av :):7himmel: Og de blev meget beundret af gæsterne, som altså godt lagde mærke til dem til trods for at kjolen var lang :)

Edited by Rose90
0

De ser sådan ud:

http://m.zalando.dk/gabor-sandaler-guld-ga111i003-f11.html

De er jo søde, men måske lidt (for?) casual.

Men det er det lækreste skind at stikke sine fødder i, og jeg er bare en sucker for behagelige sko, så tror jeg følger jeres råd :-)

Og Camilla har jo ret i, at det kun er spidserne man ser, eller i hvert fald ikke nødvendigvis hele skoen, så der går en hellang kjole ned over.

De er rigtig søde, og du skal have dem på som du føler dig bedst tilpas i - ingen grund til at gå og pine dig selv i flere timer :)

Jeg købte for noget tid siden et par Gabor sandaler med 9 cm høl, de er så behagelige at gå i og jeg kan have dem på en hel dag uden at få ondt i fødderne :)

0

Jeg har gjort noget lidt andet.. :)

Jeg har valgt en komfortabel ikke særlig fancy sko og tilføjet en helvedes masse diamanter, så den nu er lidt mere fancy.. :)

Så nu har jeg både fået smuk kg komfortabel :)

0

Hvad er det for nogle diamanter, du har tilføjet, MajseB? Er det nogen, du har syet på eller?

0

Annonce ♥

Jeg har bare påført dem med lim :)

post-75415-0-19555400-1406631823_thumb.j

Edited by MajseB
0

Så flot. Er kæmpe fan af bedazzling :cheerleader3:

0

Jeg mangler dog at få lavet monogram under skoene :) bare sådan for den sidste detaljes skyld :)

0

Jeg har også valgt en komfortabelt sandal (6cm). De er virkelig smukke synes jeg, men det vigtigste er at de er rigtig gide at gå i. Skal giftes om 3 uger - så har lige brugt et par dage på kontoret til at gå dem til - så jeg ved de bliver gode at have på, på bryllupsdagen :)

0