AS2014

Nogen der skal have et cap veil på?

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jamen har endnu ikke været et sted, hvor de har solgt andet end de helt klassiske med en kam til over eller under "knolden"! Så ved slet ikke om man kan købe sådan noget i almindelige danske brudekjolebutikker!? Har kun fundet på etsy..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde de det ikke i Malmö, synes jeg har set det i et vindue herover, men det kan godt være den trend ikke er kommet til Danmark endnu...

Jeg har lavet et, men det var i miniudgave til mit gudbarns fastelavnsudklædning (hun skulle naturligvis være brud det år mor og far var blevet gift)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg, de havde det ikke, da jeg var i Malmø. Det er nærmere bestemt et "Juliet cap veil" jeg tænker på :) Vist oprindeligt fra 20'erne eller noget med at Julie fra Romeo og Julie havde sådan et på i opførelser af teaterstykket i 1800-tallet og så blev det moderne derefter. Og igen nu... Vil nok ikke bære det så langt fremme i panden, som man gjorde i 20'erne...

Var det sådan et du lavede til dit gudbarn? Og bare ud af "fri hånd"?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh de er så fine, jeg havde overvejet et , i den stil som de bruger i f.eks Spanien, da min kæreste jo er halv spansk. Men endte med en "alm" langt slør, dog med blondekant, så det ligner jo lidt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer