AS2014

DIY knaphulsblomst og buket...

6 posts in this topic

Nogen der har erfaringer med at lave knaphulsblomster og binde buketter? Har forsøgt mig lidt her i weekenden, og det gik ret fint med at lave en pæn buket og knaphulsblomst (hvis jeg selv skal sige det;), men knaphulsblomsterne døde ret hurtigt i dag. Havde bundet blomstertape om med et lille stykke vådt vat i bunden af stilken, og så var de kommet i køleskabet i en oppustet frysepose. Og de så rigtig fine ud i morges stadig. Men efter 3 timer udenfor (i skyggen), var de begyndt at krølle rimelig meget sammen. Hvordan i alverden undgår man det??? Og tænker problemet måske bliver det samme med buketten. Den har jeg bare holdt i vand i en vase.

0

Annonce ♥

Er der ikke noget med at de vokser enderne???

0

Der har ligget en guide herinde på et tidspunkt. Er ikke lige på computeren, så finder den lige i morgen til dig :)

Jeg ved nogle også bruger de der små blomsterglas.

0

Blomsterglas med vand i og så blomstertape udenom.

0

Annonce ♥

Blomsterglas med vand i og så blomstertape udenom.

Uh, det lyder smart. Men hvor køber man sådan nogle? Og hvordan sætter man dem så fast? Har indtryk af, at man stikker nål gennem stoffet og så ind midt i stilken af knaphulsblomsten..

0

Er de ikke meget store de der blomsterglas??? Jeg tror jeg ville være fræk og spørge der hvor du køber blomsterne

0