Aganini

Dine og mine ideer til indslag FRA BRUDEPARRET !

5 posts in this topic

Min gom og jeg vil vældig gerne have vores eget indslag til brylluppet. Det skal ikke være en leg, men må da gerne være lidt legesygt :)

Jeg er meget hooked på ideen om en form for konkurrence, fordi jeg føler det ryster selskabet sammen og kan præmieres med noget lækkert. Samtidig tænker jeg at gøre det sådan at der ikke er tvangsdeltagelse.

De ting vi har talt om indtil videre er:

1. En form for konkurrence hvor man fx skal gætte et slogan. Gæsterne sidder ved 10 mandsborde og alle har rimelige forudsætninger for at være med. Eneste ulempe er, at det måske tager for lang tid.

2. En tip en 13'er om brudeparret. Der er 1 times kørsel mellem reception og fest og den kunne evt udfyldes der. Ulempen her er, at det ikke er alle gæster fra receptionen der skal med til festen, så lige med at få udleveret til de rette og ikke få folk til at føle sig valgt fra er måske svært.

3. Har set en ide hvor alle gæster får et lille papir til en hilsen som puttes i en æske der forsegles. Brudeparret åbner først æsken på næste bryllupsdag. Jeg synes bare den er lidt svær at starte selv, ideen havde på en måde været sødere hvis min veninde havde fået den.

Kom gerne med kommentarer eller ideer!

Tak på forhånd skønne brude! :7himmel:

0

Annonce ♥

Jeg har købt himmellanterner som skal sendes op efter brudevalsen hvis vejret er til det, det er kun toastmaster der er informeret da han skal have det på som punkt, ellers er det en overraskelse til både H2B og vores gæster

0

Prøv lige at høre jeres toastmaster ad om der overhovedet er plads i programmet til et indslag fra jer af! Vi havde godt nok også mange indslag, men tiden går bare hurtigt!

Alternativt synes jeg det ville være fint med noget som kunne laves til receptionen, og så kunne vinderen af fx tip en 13'er kåres til middagen... Så havde gæsterne også noget at beskæftige sig med mens I får taget billeder :)

Nr. 3 kan I altså også risikere nogle af gæsterne har lavet... det fik vi nemlig :)

0

Ideen med tip en 13'er lyder rigtig god. Kan man evt gøre det på en måde, hvor gæsterne til festen kan hente den på nettet eller få den tilsendt via en mail, og få at vide at de skal medbringe den på dagen?

Edited by Loony
0

Annonce ♥

Vi er endt med kun at have Tip en 13'er og beskedæsken, så der ikke går for meget tid :)

Jeg tror ikke folk kan finde ud af at have spørgsmålene med hjemmefra, så det duer nok heller ikke at lave indslagene til receptionen - For så er gæsterne der jo måske ikke når der skal udloddes en vinder.

Jeg tænker vi enten kunne have en samlet Tip en 13'er eller en for bruden og en for gommen, er der nogen der har ideer til spørgsmål? :)

0