Jannijen

Hvor tidlig kan man lave ris?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har først lavet dem nu, der er 9 dage til brylluppet... men har sæt at mange har lavet dem en måned før :) Det vigtigste for at de ikke skal komme til at lugte/blive dårlige er at de er 100% tørre inden du fordeler de i risposer :) Jeg lod mine tørre over natten i tyndt lag på et par viskestykker :D

Redigeret af Nahdia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lavede mine med ca 2 måneder tilbage, jeg har skyllet dem og tørret dem (længe) før jeg puttede dem i poser og så ligger de i papkasser med plastikposer udenom så de ikke trækker fugt og så der ikke kommer dyr i...

post-72085-0-34982700-1406208049_thumb.j

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede risposer var noget venner og familien lavede? Jeg laver i hvert fald ikke nogle, men regner stadigt med ris... Ellers må vi nøjes med sæbebobler under brudevalsen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede risposer var noget venner og familien lavede? Jeg laver i hvert fald ikke nogle, men regner stadigt med ris... Ellers må vi nøjes med sæbebobler under brudevalsen

Det er det også mange gange, men jeg synes ikke der var grund til at vores familie skulle slæbe ris med fra hverken Bornholm eller Århus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede risposer var noget venner og familien lavede? Jeg laver i hvert fald ikke nogle, men regner stadigt med ris... Ellers må vi nøjes med sæbebobler under brudevalsen

I min familie ( og kærestens) er det slet ikke noget man snakker om, der har folk helt automatisk ris med, og det er altså bare i fryseposer i deres tasker. Ikke noget fint og fancy der, vil man kaste ris, har man dem selv med. Har aldrig været til et bryllup, hvor der var risposer. Så det er også noget vi bevidst ikke bruger tid og penge på :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede risposer var noget venner og familien lavede? Jeg laver i hvert fald ikke nogle, men regner stadigt med ris... Ellers må vi nøjes med sæbebobler under brudevalsen

I min familie ( og kærestens) er det slet ikke noget man snakker om, der har folk helt automatisk ris med, og det er altså bare i fryseposer i deres tasker. Ikke noget fint og fancy der, vil man kaste ris, har man dem selv med. Har aldrig været til et bryllup, hvor der var risposer. Så det er også noget vi bevidst ikke bruger tid og penge på :)

Bare vær obs på at det kan lave nogle rigtig grimme mærker på jakkesættet, der er svære at få af igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede risposer var noget venner og familien lavede? Jeg laver i hvert fald ikke nogle, men regner stadigt med ris... Ellers må vi nøjes med sæbebobler under brudevalsen

I min familie ( og kærestens) er det slet ikke noget man snakker om, der har folk helt automatisk ris med, og det er altså bare i fryseposer i deres tasker. Ikke noget fint og fancy der, vil man kaste ris, har man dem selv med. Har aldrig været til et bryllup, hvor der var risposer. Så det er også noget vi bevidst ikke bruger tid og penge på :)

Bare vær obs på at det kan lave nogle rigtig grimme mærker på jakkesættet, der er svære at få af igen :)

Det er jeg slet ikke bekymret over eller hys over, det tager vi som det kommer. Det har aldrig været noget problem til de bryllupper jeg har været til, og ellers kan det redigeres væk på billederne :biggrin:

Regner også med at gemme os væk bag mit slør, det er jo så stort at det kan dække os begge, muhahahaha.

Redigeret af Rikke aka rapanden
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer