Linelykkelund

Brudepige og brudesvend

12 indlæg i dette emne

:) alle jer der har en brudepige eller en brudesvend eller måske begge dele, hvor går de henne ind i kirken?

Vi har en brudepige på 8 år og en brudesvend på 13 år og brudepigen skal ha en lille udgave af mon brudebuket og brudesvenden skal muligvis ha en ringpude( hvis ikke skal de bare gå hånd i hånd)

Men nu til mit spørgsmål, skal de gå er par skridt bag mig og min far eller skal de gå et lille stykke foran eller måske gå ind selv op til alteret først inden vi kommer? :)

Er lidt i vildrede :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min datter på 7 år skal gå et par skridt foran mig, min søn på 4½ har valgt at være oppe hos farmand med ringpuden :)

Vi har talt meget om det og øvet og selvom hun er nervøs, er jeg sikker på at det kommer til at gå fint :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay :)

Tænker mere hvis de skal gå først ind selv, de har ikke øvet det så det er mere så de ikke står og ikke ved hvad de skal.

Og hvad med musik mens de går ind, tænker at orglet skal spille noget musik? :)

Nu er det jo ikke helt små børn og mon ikke de kan få lov til at komme med hen i kirken en gang sammen med præsten og gennemgå det, vores præst spurgte ihvertfald os, men min søster er 21 så regner med at hun godt kan gå ind

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal nemlig vies på lørdag og er blevet søen i tvivl for først skulle de gå bagved men så ser man dem vel næsten ikke og foran skygger de lidt dor os, og hvis de skal gå ind selv først skal der vel spilles lidt musik ?? 😌

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min veninde blev gift sidste år havder hun 3 voksne brudepiger. Og de fik foran, men altså de gik ind FØR hun gik ind. Det vil sige at da de var helt oppe foran, jamen der begyndte hende og hendes brødre at gå ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer