Majapigen87

hvor tidlig skal brudebuketten bestilles?

7 posts in this topic

Det kom vi lige til at snakke om - nogen der ved det?

0

Annonce ♥

Jeg regner med at vi bestiller ca en måned før, men tror også at et par uger er fin nok tid

0

Jeg har også tænkt meget over det og tror det bliver 2-4 uger før. Jeg ved ikke om de får blomster hjem hver dag, men vel nok flere gange om ugen. Så det er vel kun hvis det er specielle blomster og/eller farver at det kan være et "problem". Så bude nogen uger være nok...

0

Tak for svar - vi blev nemlig også enige om at det måtte være snart at den skulle bestilles, der er lige under 6 uger tilbage

0

Annonce ♥

Vi har været nede og give besked om hvad vi gerne vil bestille, men aftalte med dem at vi skulle komme igen ca. 10 dage før og aftale konkret hvad vi skal have.

0

Vi var inde og snakke blomster i dag, og blomsterhandleren sagde, at en uge før var fin tid. Dog skulle man være opmærksom på, at hvis man skulle have nogen meget særlige blomster, så skulle det være lidt før det.

0

Som blomsterdekoratør vil jeg anbefale jer at tage en snak med blomsterbutikken ca 1 måned før, så i får afklaret hvilke blomster der er muligt at bestille og prisen. Hvis det er meget specielle ønsker til blomster kan de undersøge om det er muligt og derefter kan i afgive den endelige ordre.

14 dage i forvejen kan også sagtens lade sig gøre, men personligt kan jeg bedst lide at vide det i god tid, ca 1 måned før... hvis det er en bestemt farve blomsterne skal passe til, så tag en farveprøve med, også til båndet på håndtaget da det ofte skal passe til kjolen...

0