Majapigen87

hvor tidlig skal brudebuketten bestilles?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har også tænkt meget over det og tror det bliver 2-4 uger før. Jeg ved ikke om de får blomster hjem hver dag, men vel nok flere gange om ugen. Så det er vel kun hvis det er specielle blomster og/eller farver at det kan være et "problem". Så bude nogen uger være nok...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var inde og snakke blomster i dag, og blomsterhandleren sagde, at en uge før var fin tid. Dog skulle man være opmærksom på, at hvis man skulle have nogen meget særlige blomster, så skulle det være lidt før det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som blomsterdekoratør vil jeg anbefale jer at tage en snak med blomsterbutikken ca 1 måned før, så i får afklaret hvilke blomster der er muligt at bestille og prisen. Hvis det er meget specielle ønsker til blomster kan de undersøge om det er muligt og derefter kan i afgive den endelige ordre.

14 dage i forvejen kan også sagtens lade sig gøre, men personligt kan jeg bedst lide at vide det i god tid, ca 1 måned før... hvis det er en bestemt farve blomsterne skal passe til, så tag en farveprøve med, også til båndet på håndtaget da det ofte skal passe til kjolen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer