Ansbjerg80

Aaargh!

4 indlæg i dette emne

Nej nej nej nej!

Her sidder jeg lige så fredeligt og tjekker min arbejdsplan (vi har den liggende på nettet), og HVAD ser jeg??

Den ene af mine serveringspiger (vi arbejder samme sted) er sat på til at arbejde på vores bryllupsdag!! :td:

Vi plejer ALTID at arbejde de SAMME weekender, det er blandt andet derfor, jeg har spurgt hende. Men hendes chef (vi har ikke samme leder) har så åbenbart ment, at det bare kunne laves om, uden at spørge hende. AAARGH!

Hvad pokker gør jeg nu? Hun kan formodentlig bede om fri, men det er ikke sikkert at hun får lov til det, medmindre hun selv finder en at bytte med. (Jeg kender godt hendes leder, og hun er bedøvende ligeglad med alt og alle)

Og jeg tror bare 2 serveringspiger er for lidt, selvom det er voksne, kompetente mennesker.

MØG! :(

Skulle lige have luft

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh, jeg slap med forskrækkelsen:-) En anden kollega tilbød at tage vagten, så min serveringspige kan godt. Nu er der så én af de to andre, der muligvis springer fra - i dette tilfælde pga. sygdom. Det kan hun jo altså ikke gøre for, men ærgerligt er det. Hende, der har overblikket er heldigvis stadig på; og hun kender én, der måske kan træde i stedet for den anden.

Manner, der er da nok noget spænding i det her... :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer