Shii

Stropløs BH - Plus size?

4 indlæg i dette emne

Jeg har en kjole jeg skal have på d. 28 til vores rådhusbryllup.

Det er en halterneck, og derfor vil jeg gerne have en stropløs BH.

MEN: Jeg vil gerne have den i 110B. Jeg er tyk, med små bryster! ØV, for det er UMULIGT at finde en stropløs BH i den størrelse!

Jeg har fundet super mange fine, men ingen af dem sender til Danmark eller NL (Hvor jeg bor).

Prisen er egentlig underordnet, jeg vil bare gerne have en ordentlig BH, og det er vigtigt at den er god, og at de sender til NL eller Danmark, uden at der skal alt muligt told og afgifter på!

Kender I et sted?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, den vil jeg lige kigge på. Dog lyder deres mål en smule mærkelige, umiddelbart når jeg taster det ind siger den at jeg skal have en 95G... Hvilket jo slet ikke passer med de BHer jeg ellers har...

Nå jeg måler når jeg er hjemme fra arbejde og kigger på den. Jeg har haft kigget på mange af dem fra Goddess før, men ikke fundet dem forhandlet indenfor Europa.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Shii :)

Nu er du jo sikkert lykkelig gift, og fandt den perfekte BH.
Men jeg ville bare lige dele en anden side hvor man kan få stropløse BH'er i store størrelser.
Jeg har købt min BH her: http://www.sass.dk/vare/1185-wonderbra-wonderbra-ultimate-strapless :) Jeg har også stor barm og Wonderbra er bare sagen for mig.

Tillykke med brylluppet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer