Shii

Under kjolen?

22 indlæg i dette emne

Da jeg er tyk, og har tykke lår, gnider de mod hinanden, og det bliver rigtig ubehageligt i løbet af aftenen tænker jeg!

Dog vil jeg ikke have strømpebukser på, da jeg skal have åbne sko og jeg synes det ser tåbeligt ud.... :oops:

Men hvad filan gør jeg så? Leggings er jo ikke super kønt under en brudekjole.....

Har I nogle forslag??

:c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ned sådan nogen gudetrusser tror jeg de hedder. De minder mest om et par cykelshorts ;-) Men forhindrer at lårene gnidder mod hinanden. Tror man kan få dem både ved Lis G, Nanna XL mm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Korte leggings fra Bilka fungerer for mig. De der gudetrusser er ikke meget værd :(

Jeg har været helt vildt glad for dem jeg har haft. Men nu har jeg tabt mig så meget så de ikke passer mere. Så nu har min mor neglet dem ;-) Ved så ikke om der kan være forskel på dem. Har kun haft det ene par som er købt hos Lis G tilbage i '07 tror jeg... Man skal måske bare prøve sig frem... Men et billige par fra Føtex, Bilka ell lign kan helt sikkert være lige så fine som et par dyre... Mener nu ikke jeg gav mere end 99kr for mine...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg plejer at tage et par alm nylonstrømpebukser i nude farve, som jeg klipper fødderne af. Det fungerer ligesom "gudetrusserne", her kan jeg bare selv bestemme længden, plus at det kan ikke ses, selvom man løfter lidt i skørterne :c166: Det er billigt og fungerer fint

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tænkt det samme - men så kom jeg til at købe noget Nivea "in shower body lotion" ved en fejl (troede det var showergel) og når jeg har brugt det, så er det som om at lårene bare synes at det er lækkert og slet ikke træls at klaske mod hinanden :-) Prøv lige det, inden du køber en varm mormortrusse :-) Jeg fandt det i rema :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have shapewear på der er højtaljet "shorts" så bliver min løse overskudshud holdt på plads og jeg undgår sår på lårene, skal alligevel have kjolen af når jeg skal på toilettet....

Men ja ellers virker compeed stiften udemærket

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var på et tidspunkt en tråd herinde, der cirkulerede med det eneste tip jeg hidtil har prøvet, der rent faktisk virker (udover meget tykke og ucharmerende bomuldsleggings)!

Det er et meget simpelt trick, du finder en antiperspirant spraydeodorant og et par gamle bomuldstrusser (jeg har i hvert fald en idé om, at det ikke er så sundt at få spraydeo you know where...), og så går du amok med spraydeo på inderlårene. Jeg var en anelse skeptisk inden jeg prøvede det, men det virker rent faktisk! Så det er et trick jeg ikke glemmer lige med det første igen, aldrig mere brandsår på indersiden af lårene :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

spray deo virker også for mig! Fra jeg var helt lille har jeg haft problemer med mine lår og eksem/knopper/sår når jeg gik i kjole eller nederdel. Men prøvede spray deo sidste år, og det VIRKER sgu. Jeg brugte ikke andet til mit bryllup sidste år, og der var ingen problemer, selvom jeg var i kjolen i 12 timer+ :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også shapewear tøj, som jeg selv planlægger at bruge. Generelt set kan det blive ret varmt (det har jeg oplevet nu når jeg har prøvet brudekjoler i denne hede), og så kan det være lidt rart med noget stof imellem benene.

Shapewear er med til at give dig form. Du kan få med bukser også, som går til over knæene.

Tjeke Shapewear :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har hør om et tip med at komme babypudder mellem lårene! Det skulle virke! har dog aldrig prøvet det

Det har jeg også læst herinde tidligere , så mon ikke der er noget om det .

Vil lige sige at hvis det er meget varmt så man sveder meget så bliver dette sammen med babypudder en lidt klæg masse mellem ens lår, en lidt speciel oplevelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I måske linke, så jeg ved hvilken type deo det er?

Det kan da ikke passe det bar er en normal deo?

Personligt bruger jeg bare niveas antiperspirant, den virker rigtig godt :)

Jeg har prøvet babypudder, og det virker ikke rigtig for mig, desværre, så det kan jeg ikke anbefale.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer