Ulogisk

Søger fotograf i Nordjylland

14 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg skal giftes forår 2015 og søger en fotograf.

Vi søger en forholdsvis billig fotograf, til fotografering under vielsen, udenfor kirken efter vielsen og ca. en halv times "portræt fotografering" på feststedet.

Vi søger en som har en masse gode forslag til gode billeder.

Fotografering skal foregå i Hjallerup / Frederikshavn.

Håber I kan anbefale en til os:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vi skal have Christian til at fotografere til vores bryllup om snart kun 2 uger og har kun hørt godt om ham.

Se her: http://ch-foto.dk/site/Velkommen_til_CH-Foto.dk.html

Kram Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Jeg har også set på Memorable, og det er super flotte og kreative billeder de har taget.

Problemet med at finde den rette er ikke mig, men min kæreste.

Han synes det er spild af penge at bruge for mange penge på en fotograf. Han er ikke så vild med at være midtpunkt på den måde, og tror ikke han synes det betyder så meget som jeg gør.

Stod det til mig ville jeg gerne have en fotograf hele dagen, da billeder bare siger alt, som vi vil kunne se tilbage på.

Men jeg kan dog godt gå med til, at vi kun skal have en dygtig fotograf i et par timer, og så lade en gæst tage billeder under festen.

Han er svær at overbevise. Stod det til ham skulle vi giftes på rådhuset og ikke holde en stor fest. Det er dog min store drøm, som han er gået med til :-) hjææææælp!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I et budgetbryllup er udgifter til en fotograf som regel en stor post og det kan derfor være fristende at vælge den udgift fra. Vi diskuterede det også meget i vores planlægning, men kom til sidst frem til, at vi hellere ville spare lidt på udgiften til mad (lave en del af den selv) og prioritere en fotograf hele dagen og det er vi så glade for at vi gjorde! Vi har fået de mest fantastiske billeder og minder fra dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Miss Soph: Hvad er prisen ca?

Hejsa

Han har 2 forskellige foto-pakker. Den vi har valgt koster kr. 6000 fra før vielsen og til middagen går igang inkl. alle billeder. Der kommer 2 fotografer, så jeg synes prisen er fair.

Det koster ekstra, hvis han skal blive under middagen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miss Soph: Hvad er prisen ca?

Hejsa

Priserne er forskellige alt efter hvor længe fotografen skal være der.

Vi havde bestilt ham fra ankomst til kirken kl. 12.00 og til middagen gik igang kl. 18.30 ca. og det gav vi 6000 kr for. Så skal det lige siges, at der faktisk var 2 fotografer og vi fik bare de BEDSTE billeder ud af det. ca. 2500 billeder i alt, hvoraf fotografen havde redigeret de 370 billder - SUPER FLOTTE. Sender mine varmeste anbefalinger. :loveshower:

Kh Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer