Christina G

Fotovedhæng til buket

14 indlæg i dette emne

Hej skønne BK'er

nu har jeg ledt og ledt og ledt i alle mulige tråde herinde, så jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg mener jeg på art tidspunkt så Miss-Lene (tror jeg nok det var) vise og måske sælge(?) små rammer med fotos til fx- at sætte på brudebuketten, men nu kan jeg ikke finde det... Nogen der kan hjælpe?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rose har nogen til salg i salgstråd, ww.bryllupsklar.dk/forum/87851/salg-efter-vores-eventyrlige-naturbryllup-3.html/?p=1470048

de er super søde

Redigeret af Marie E
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Camilla.

Kan ikke lige få quoten til at virke (?) men skidt. Ja lige præcis.... jeg er jo ikke i super god tid. havde tænkt at sådan en kunne jeg bare lige finde og så sætte billede i selv, men jeg har altså ikke lige fundet et vedhæng jeg synes passede... og nu er der kun en uge!!! puha!

Marie E: tak dem kigger jeg lige på :)

Miss-Lena: aj hvor super! Har du et billede? Vil rigtig gerne have et billede med af min mor. Har fundet en nøglering, der kan bruges, men den er bare ikke helt rigtig... Vil rigtig gerne se, hvad du kan :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan se miss lenas i bla. min tråd :) Du klikker bare på linket til min planlægningstråd , og når du er derinde, så er der et link til dem i mit første indlæg :)

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer