Pleazure

Hvor køber i papir bedst og billigt?

12 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Jeg skal bruge noget papir til vores invitationer - det skal være ivory og selvfølgelig i en god og kraftig kvalitet. Jeg regner med at bruge det samme papir til at lave kuverterne også.

Hvor har i købt bedst og billigst? :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej,

Jeg fandt ud af, at Hobby.dk var klart billigst. Jeg har brugt elfenbensfarvet hammerslået fransk karton fra canson til mine indbydelse og bordkort. 1 ark koster 5kr i Panduro og 3,75kr ved Hobby.dk (2,50kr hvis du bestiller 50stk). Det samme viste sig ved både det stansejern og perlemorspapir jeg købte - det var klart billigere på Hobby.dk. Kuverterne har jeg også købt der, de er stort set samme farve, bare i alm glat papir.

Mine invitationer så således ud.

post-75102-0-00684300-1407331397_thumb.j

God fornøjelse med det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Nikara,

Undskyld det sene svar, jeg havde ikke lige fået vinget af, at jeg skulle have besked når der kom nyt i tråden.

Men jo her kommer lige et billede :-)

Jeg har skåret kort ud af hammerslået elfenbensfarvet papir/karton samt af grønt perlemorspapir, stanset hjertet ud og sat de to kort sammen med dobbeltklæbende tape. Sig til hvis du har spørgsmål eller noget, så skal jeg se om jeg kan hjælpe og har et fif eller to :-)

Jeg brugte samme layout til mine bordkort også, skrev da bare navn i stedet for bryllup.

post-75102-0-00956200-1411567309_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer