ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 indlæg i dette emne

Annonce ♥

INVITATIONER

Vi besluttede os ret hurtigt for hvordan vi gerne ville have vores invitationer til at se ud, hvilket er nemt når man begge har nogenlunde samme stil og smag :loveshower:

Vi fandt følgende inspirationsbillede på Pinterest

attachicon.gif925dfecc91a97598e9ef0b49f28bece8.jpg

Vi besluttede os dog for at vi gerne ville lave det som pocket kort istedet da vi synes den idé er lidt anderledes og sjov.

Anders er heldigvis utrolig dygtig i Photoshop, så han fik hurtigt strikket skabeloner sammen, mens jeg har stået for alt skære/klistre arbejde.

Vi håber at kunne sende invitationerne ud om 2 ugers tid - de mangler stadig at få et fint lille silkebånds "mavebælte" og monogram på... skal nok vende retur med billeder...

attachicon.gif288.jpg

Åh super smukke invitationer! Rigtig godt arbejde af både dig og H2B :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

INVITATIONER

Vi besluttede os ret hurtigt for hvordan vi gerne ville have vores invitationer til at se ud, hvilket er nemt når man begge har nogenlunde samme stil og smag :loveshower:

Vi fandt følgende inspirationsbillede på Pinterest

attachicon.gif925dfecc91a97598e9ef0b49f28bece8.jpg

Vi besluttede os dog for at vi gerne ville lave det som pocket kort istedet da vi synes den idé er lidt anderledes og sjov.

Anders er heldigvis utrolig dygtig i Photoshop, så han fik hurtigt strikket skabeloner sammen, mens jeg har stået for alt skære/klistre arbejde.

Vi håber at kunne sende invitationerne ud om 2 ugers tid - de mangler stadig at få et fint lille silkebånds "mavebælte" og monogram på... skal nok vende retur med billeder...

attachicon.gif288.jpg

Åh super smukke invitationer! Rigtig godt arbejde af både dig og H2B :wink:

Tusind tusind tak :loveshower:

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de super fine....godt arbejde

Tak tak - det tager NOK lang tid!

Eeeeejj!!

Sikke fine invitationer i har fået lavet

:loveshower:

Og sikke et skønt frieri...

Tillykke med det kommende bryllup :)

Jaaa så sød en kæreste jeg har mig (som næsten.... er med på alle mine bryllups løjer)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BORDNUMRE/BORDPLAN



Hermed vores bordnumre, rammerne er købt i Tiger til 20 kr./stk. og derefter sprayet med guldspray for at få den rette farve.


Der skal også laves en overordnet bordplan, men den mangler vi at finde rammen til.



Grund-idé til bordnumre:


post-21070-0-69964100-1412022825_thumb.j



Den umalede ramme fra Tiger:


post-21070-0-84419000-1412022803_thumb.j



Det færdige produkt:


post-21070-0-81321500-1412104145_thumb.j



Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CANDY-BAR



Så kom "CANDY" på snoren... så mangler vi bare "BAR" samt at lave hele "WHISKYBAR" - laaang vej endnu



Må sige at jeg indtil nu faktisk er MEGET tilfreds :cheerleader3:


Vi har været i genbrug og fået købt en MASSE fine glas-krukker til ingen penge (ca. 10 kr. pr. stk) - Lægger billede ind snarest muligt





post-21070-0-14680200-1412104387_thumb.j



post-21070-0-15870800-1412193678_thumb.j


Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FOTOGRAF



Bliver min søde brorman som tager nogle RIGTIG smukke billeder og som har et godt øje for den slags...


Har indsat lidt af min brors billeder og lidt inspiration til hvad vi ønsker



Eksempler på fotos han har taget:



post-21070-0-85135800-1412105227_thumb.j



post-21070-0-53543300-1412105251_thumb.j



post-21070-0-33870700-1412105203_thumb.j



Bryllupsbillede inspiration:



post-21070-0-13069500-1412105517_thumb.j



post-21070-0-81206300-1412105531_thumb.j



post-21070-0-80587700-1412105548_thumb.j



0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KJOLE



Var både i Panayotis og Lilly og Nicolai (inden Anders friede - vi havde jo sat dato og der var udsalg :a1221:)



Jeg prøvede denne i Panayotis som på INGEN måde gør noget godt for mig..





post-21070-0-83022900-1412107824_thumb.j





Prøvede disse to i Lilly og var engentlig ret hooked på den med perlerne ved brystet og med boleroen over..





post-21070-0-65766200-1412107837_thumb.j


post-21070-0-21791600-1412107847_thumb.j


post-21070-0-70324000-1412107860_thumb.j





Men på en tur til KBH med søde kæreste faldt vi over denne smukke sag i Nicolai - vi synes begge at det er THE ONE! Og vi kneb begge en tåre...





post-21070-0-97716000-1412107950_thumb.j


1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er der bare meget fin inspiration i din tråd allerede. Jeg elsker dine bordnumre og det bliver spændende at we den vimpel / flagranke.

Og JA den kjole må da vist være THE ONE - den klæder dig bare så godt, faktisk i forhold til alle de andre! og ikke mindst så ser du glad og tilfreds ud når du har den på, og den udstråling er bare så vigtig at få med kjolen :) wauw!

Meeen lige et spørgsmål - skal jeg forstå det som at din kæreste var med ude og vælgr kjolen? Det er godt nok sjældent man hører det herinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kjole fra Nicolai er bare SÅ smuk!! Og langt den pæneste på dig også! Rigtig, rigtig godt valg!!

Mht. slør vs. ikke-slør som vi talte om igår, så hælder jeg nok mest til ikke-slør men måske noget andet flot i håret..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er der bare meget fin inspiration i din tråd allerede. Jeg elsker dine bordnumre og det bliver spændende at we den vimpel / flagranke.

Og JA den kjole må da vist være THE ONE - den klæder dig bare så godt, faktisk i forhold til alle de andre! og ikke mindst så ser du glad og tilfreds ud når du har den på, og den udstråling er bare så vigtig at få med kjolen :) wauw!

Meeen lige et spørgsmål - skal jeg forstå det som at din kæreste var med ude og vælgr kjolen? Det er godt nok sjældent man hører det herinde.

Jeps - Anders var med ude og se på kjoler.... han skal jo se på mig hele dagen... Så det er vigtigt for mig at han synes jeg "shiner" i kjolen :loveshower: - Vi gør næsten alt sammen :lol:

Den kjole fra Nicolai er bare SÅ smuk!! Og langt den pæneste på dig også! Rigtig, rigtig godt valg!!

Mht. slør vs. ikke-slør som vi talte om igår, så hælder jeg nok mest til ikke-slør men måske noget andet flot i håret..

Tuuusind tak søde Cricht - Nej jeg tænker også at det bliver en eller anden form for spænde fra SoBridelicious

Men på en tur til KBH med søde kæreste faldt vi over denne smukke sag i Nicolai - vi synes begge at det er THE ONE! Og vi kneb begge en tåre...

attachicon.gif15.jpg

DEN ER BARE SÅ FLOT TIL DIG :loveshower::a1221: Waauuww.....

Taaaaak - er også selv HELT tosset med den!

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt at i gør det sådan :) der er vist slet ingen tvivl om at du har fundet den rigtige kjole. Men bliver da nysgerrig i forhold til overvejelser om slør

Tja vi er måske lidt nogle særlinger på det punkt... (men vi hygger os med det)

Mht. tanker om slør så tror jeg det bliver uden slør og så med et fint spænde fra Miss-Lena i håret.... Synes godt det kan blive for meget ellers....

Skal have nogle smukke lange øreringe på fra Carré - som jeg nok skal lægge billeder ind af også.... og synes et slør ville stjæle for meget opmærksomhed :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Waaaaauw, hvor den kjole klæder dig!! Lækker dato I har valgt :wink:

Og så er jeg nysgerrig over hvorfor jeres invitationer er på engelsk? :)

Ihhh tusind tak søde Glitter....

Det er ikke alle invitationer der er det, det er kun dem til vores engelske gæster :wink: Det var bare rent tilfældigt at det var den første der var færdig :cheerleader3:

Og i lige måde med den lækre dato :tunge:

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Waaaaauw, hvor den kjole klæder dig!! Lækker dato I har valgt :wink:

Og så er jeg nysgerrig over hvorfor jeres invitationer er på engelsk? :)

Ihhh tusind tak søde Glitter....

Det er ikke alle invitationer der er det, det er kun dem til vores engelske gæster :wink: Det var bare rent tilfældigt at det var den første der var færdig :cheerleader3:

Og i lige måde med den lækre dato :tunge:

Aah, så forstår jeg bedre! :tunge:

Forresten, jeg har lige sendt dig en pb :)

Redigeret af Glitter
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer