ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 posts in this topic

Annonce ♥

Det er så fint, man ser kun fejlen hvis man ved den er der

Tak søde Camilla - Anders har forbudt mig at lave et nyt skilt.... (og ja jeg har overvejet at lave et nyt i smug)

Jaaaaa hvor er det fint :cheerleader3: Jubler sammen med dig - det ser jo såååååå godt ud :blink::thumbsupsmileyanim:

Har du brugt de tusser som Anine anbefaldede i sin tråd?

Tak, jeg synes måske at jeg ikke er helt tilfreds med udseendet..... - Jeg brugte bare nogle fra CCHobby da de var væsentligt billigere :shopping:

0

Annonce ♥

Kender det kun alt for godt... Jeg var så meget ved at bestille nye bordnumre fordi jeg havde dummet mig...

Jeg tænker lidt at hvis jeg laver det uden han ved det, så opdager han nok ikke at jeg har lavet et nyt - men så føler jeg mig samtidig lidt bedragerisk.... :blink:

0

Kender det kun alt for godt... Jeg var så meget ved at bestille nye bordnumre fordi jeg havde dummet mig...

Jeg tænker lidt at hvis jeg laver det uden han ved det, så opdager han nok ikke at jeg har lavet et nyt - men så føler jeg mig samtidig lidt bedragerisk.... :blink:

Haha...

0

Annonce ♥

hvor er det bare fedt :loveshower::loveshower:

Det er super flot og man ser slet ikke fejlen! Jeg ville ikke lægge mærke til det som gæst, men mere være imponeret over dit flotte skilt. :)

Jeg skulle altså kigge grundigt på billedet førend jeg så fejlen. Hvis man ikke ved det, tror jeg ikke man ser det. Det er super flot.

Hold da op, hvor ser det bare godt ud!!! Er vildt imponeret over dine tegne/skrive evner!!! :)

Hvor er i bare søde altså :hug: Jeg laver den IKKE om... BUM! Tak søde piger! :thumbsupsmileyanim:

0

Tak søde Camilla - Anders har forbudt mig at lave et nyt skilt.... (og ja jeg har overvejet at lave et nyt i smug)

Jaaaaa hvor er det fint :cheerleader3: Jubler sammen med dig - det ser jo såååååå godt ud :blink::thumbsupsmileyanim:

Tak, jeg synes måske at jeg ikke er helt tilfreds med udseendet..... - Jeg brugte bare nogle fra CCHobby da de var væsentligt billigere :shopping:

søde Christina kan du ikke linke til de tusser du har brugt .... da jeg selv skal ha fat i noget :wink:

0

Annonce ♥

søde Christina kan du ikke linke til de tusser du har brugt .... da jeg selv skal ha fat i noget :wink:

http://www.cchobby.dk/posca/

Alt for dig søde Marie :kiss:

Vi har købt sort MDF som vi har fået skåret til i Bauhaus (det koster nærmest ingenting! - ca. 30-50 kr. pr plade, tilskåret) :thumbsupsmileyanim:

0

http://www.cchobby.dk/posca/

Alt for dig søde Marie :kiss:

Vi har købt sort MDF som vi har fået skåret til i Bauhaus (det koster nærmest ingenting! - ca. 30-50 kr. pr plade, tilskåret) :thumbsupsmileyanim:

Thanx babe :kiss:

0

MENU'ER

Looket til aftenens familiemiddag menu - OBS billedet snyder lidt med den svagt rosa farve - det ser væsentlig mere lyserødt ud end det er. Ved siden af er det der kommer til at stå inden i "folderen" - vi overvejer at skrive vinene ind på venstre side og så have menuen på højre side.. Tror også der kommer bast om istedet for jute-garn for det ser lidt for bastant og mørkt ud.

post-21070-0-29094100-1422823688_thumb.j post-21070-0-70327800-1422823977_thumb.j

0

Annonce ♥

Ser så smukt ud. God ide med vinene på venstre side.. Og må jeg så bare sige muuuuuums hvor lyder det som en menu jeg bare ville smaske mig igennem, haha!

Hihi vi glæder os også bare SÅ meget til prøvemiddagen d. 21 marts :smiley-eatdrink026:

Rigtig fin... Men ja helt sikkert andet bånd, det virker lidt forkert til resten ;-)

Tænker at bast ville være fint til, tror det kommer til at se for fesent ud med silkebånd til?

0

Annonce ♥

Det er den her jeg tænker på.... Altså den råhvide "snor"

Jeg synes bare godt at der må være en form for "Råt/Rustikt" element... hvor er det råhvide snor købt?

Det er sådan en natursnor, men lidt mindre rå en ren jute.... Jeg mener den er fra House Doctor....

Men prøv med bast... Kom bare med det andet forslag fordi bast kan være lidt sneaky at arbejde med, det kræver lidt mere tålmodighed, ihvertfald i rå udgaven ;-)

0