ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 posts in this topic

LET LOVE SPARKLE

Stærkt inspireret af AKoesterbys idé om stjernekastere har vi lavet disse

attachicon.gifIMG_0479.jpg

Menuerne til om aftenen er kommet til at se ud som følger

attachicon.gifIMG_0474.jpg

LOOOOVE IT ..... hvor har du købt stjernekastere henne ? for vi har selv leget med den ide og er sikker på det kommer til at se så fedt ud på billederne

De er købt i en butik i Randers som jeg simpelthen ikke kan huske navnet på - vi har købt dem til om aftenen så vil vi have taget billeder imens vores søde gæster holder de tændte stjernekastere :loveshower:

Sødeste AK - Tusinde tak og hvor er jeg glad for at jeg også kan inspirere retur :wink:

Anders har skrevet navnene ud fra PC med den smukke skrift og så har jeg egentlig bare "tegnet af". Først med blyant og så ovenpå med Posca tusch - Håber det giver mening?

Du kan tro at du inspiererer! Har I så købt klemmerne med pladen på? Det var smart!

Ihhh du er sød er du! Jeps de er købt med pladen på - de har haft nogen i Tiger på et tidpunk men ved ikke om de har dem mere - men det tror jeg ikke de har

Wauw, det bliver bare så smukt det hele!! :loveshower::cheerleader3::a1221:

Ihhh hvor er du sød og i lige måde!! Jeg følger troligt med i jeres planlægning også selvom jeg er lidt sløv til at kommentere :wink:

0

Annonce ♥

Hvor ser du bare fantastisk ud i din kjole!!! :loveshower: Det med at have mange ting om ørene kender jeg alt for godt, så bliver BK desværre nedprioriteret..

De er godt nok flotte de vin kasser i har ordnet!!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom dagen! Stort tillykke smukke du - må jeres dag være helt fantastisk og alt hvad I begge har drømt om! Glæder mig SÅ meget til at se billeder når I er kommet frem fra Meeeeexico 😍🎉😎

0