ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 posts in this topic

:hug:

Årh nej søde pige altså! Håber de snart finder ud af hvad din H2B fejler, og at det i øvrigt ikke er alvorligt!! Og så håber jeg, at din bror snart kan holde sig på måtten. Det er simpelthen så hårdt at se nogen kæmpe med deres afhængighed.

Men bortset fra det, så WAUW! Både til kagen og til rejsen. Jeg håååber at vores private bager kan lave en kage lige så fin som din, og så er jeg da bare drøn-misundelig på jeres bryllupsrejse.. Det lyder simpelthen fantastisk lækkert! Rejser I lige efter brylluppet?

Nårh hvor er du sød Glitter... Det er alle de skønne zillaer der følger med herinde jo... Jeg forsøger at fokusere på de positive ting, nogle gange er der bare lige lidt galde der skal ud...

Jeps vi rejser d. 19.... Så afsti afsted med os til det skønne Mexico hvor alting koster 1/4 del af hvad det koster herhjemme :loveshower:

Og tak for de pæne ord mht. kagen søde ven - kraaaaam herfra

0

Annonce ♥

hvor er jeg ked af at hører det med din h2b, håber de finder ud af hvad det er ....sender en cyper :hug::hug: til dig, så du kan holde humøret oppe. øv med den visdomtand, det gør hammer nullernaller ......håber nogle smertestillende kan tage det værste...

HOLD NU BIIIIB hvor er den kage blevet flot :loveshower: og lyder total nam nam :metteholm:metteholm

Hvor er du sød Marie - ja det er lidt noget hø det hele... men hva.... jeg springer let og elefant hen over vinteret og direkte ind i foråret....... Vi har nemlig lige i dette sekundt godkendt vores honeymoon..............

TIL MEXICO!! i 3 uger!!! Vi har fået turen i bryllupsgave af min søde mor :loveshower: YAY for lys for enden af den mørke vej.......

årh det kan da kun gi lidt lykke :loveshower::loveshower: ville ønske vi fik sådan en gave, men det bliver vist ønsketænkning :tunge:

åårh sidder og tænker hvis det går helt galt med vores kage ( skal selv lave den ) så kan du da lige nå at øve lidt og lave en til os :7himmel::lol:

Hehe ja ellers kan jeg da komme med nogle gode råd i hvert fald :wink:

Kunne godt være jeg lige smider en "how to" op på opsmøring osv. af kage...

Vi ELSKER vores bryllupsgave... 4 dage i Mexico City med guide hvor vi skal se pyramider og antropologisk museum og sejle blandt de flydende haver.. Derefter til min onkels hus i Ajijic nord vest for Mexico City hvor der er dømt hygge ferie v. poolen og et par enkelte ture til bl.a. Tequila :cheerleader3:

YEAH, det ville være så godt hvis du kom med en how to do :cheerleader3:

0

Stort tillykke med milepælen i dag :loveshower:

Om 6 måneder er vi gifte fruer!!! :loveshower::loveshower::loveshower:

Det er vildt som tiden går stærkt :a1221:

Hvor er du søøøøød!!

Vi brugte hele weekenden i skønne Vejle og i igår gik jeg og sagde til Anders' om 6 mdr. så er vi ved at blive viet nu... om 6 mdr. er vi ved at få taget billeder nu..... om 6 mdr. er vi ved at spise forret nu.... MEGA hyggeligt at tænke på :7himmel:

Og mange gange tillykke til dig selv også :loveshower:

Jeg har slet ikke fået sagt tillykke med milepælen! Hold da op hvor tiden går stærkt - det er jo lige om lidt Åh jeg misunder jer at I skal giftes allerede til foråret.. Forudser at det bliver en laaaang sommer

NU MED VISDOMSTAND OG HUL I PENGEPUNGEN.....

Tja, man siger jo at ulykker altid kommer i 3.... Såeh... Brormands tilbagefald, Anders der har været igennem en MR-scanning og alt alt for mange lægebesøg (forklarer mit fravær fra BK og min manglende lyst til bryllups hygge - det har ikke været noget jeg ønskede at drøfte på BK, men nu ved vi at der ikke er nogen tumor...) og nu mig selv... med visdomstand der skal opereres ud d. 12/12 og som allerede nu gør ondt som bare p**ker....

Venter i spendig på at bryllups humøret vender tilbage og der på magisk vis falder 4000 kr. ned fra himlen til en tandlægeregning der kan dække en afrikansk families husbehov i 10 år...

PS - det regner i Herning

Mvh. hende den pigesure (som har forfærdelig ondt af sig selv :()

Søde Christina, hvor er det uretfærdigt at I skal kæmpe med så meget lige nu! Mange kram til dig!! Trods alt rigtig godt at I ved nu at det ikke er en tumor... Håber på at I har været alt igennem nu, og at de næste 6 måneder bare bliver fyldt med dejlige bryllupsplaner!

Lavede denne til en sød bekendt her i weekenden.... Jeg er jo ikke uddannet og har heller ikke være på kursus så det hele er selvlært, derfor er der naturligvis også nogle skønhedsfejl hist og her...

Lyse bunde m. skovbær mousse og hvid Callebaut chokolademousse overtrukket med marcipan og pyntet med royal icing og gumpaste blomster

attachicon.gifKage.JPG

Wooooooooow Hvor er den helt fantastisk!!

hvor er jeg ked af at hører det med din h2b, håber de finder ud af hvad det er ....sender en cyper :hug::hug: til dig, så du kan holde humøret oppe. øv med den visdomtand, det gør hammer nullernaller ......håber nogle smertestillende kan tage det værste...

HOLD NU BIIIIB hvor er den kage blevet flot :loveshower: og lyder total nam nam :metteholm:metteholm

Hvor er du sød Marie - ja det er lidt noget hø det hele... men hva.... jeg springer let og elefant hen over vinteret og direkte ind i foråret....... Vi har nemlig lige i dette sekundt godkendt vores honeymoon..............

TIL MEXICO!! i 3 uger!!! Vi har fået turen i bryllupsgave af min søde mor :loveshower: YAY for lys for enden af den mørke vej.......

Tillykke med at have rejsen på plads! Og sikke en gave! Fedt fedt fedt, hvor er det bare godt!

Hvor er du dejlig Cricht! Vi er så lykkelige for vores gave...... Min bror og min mor tager en tur til Florida her til vinter... så istedet for at give mig det som min lillebror får (altså 10.000) Så sætter hun de 10.000 sammen med bryllupsgaven og har på den måde råd til at give os turen til Mexico... (min mor har ALTID delt sol og vind 100% lige)

Det er ihvertfald en hel fantastisk gave I har fået!

Hvad er næste projekt på bryllupsfronten hos dig?

0

Stort tillykke med milepælen i dag :loveshower:

Om 6 måneder er vi gifte fruer!!! :loveshower::loveshower::loveshower:

Det er vildt som tiden går stærkt :a1221:

Hvor er du søøøøød!!

Vi brugte hele weekenden i skønne Vejle og i igår gik jeg og sagde til Anders' om 6 mdr. så er vi ved at blive viet nu... om 6 mdr. er vi ved at få taget billeder nu..... om 6 mdr. er vi ved at spise forret nu.... MEGA hyggeligt at tænke på :7himmel:

Og mange gange tillykke til dig selv også :loveshower:

Jeg har slet ikke fået sagt tillykke med milepælen! Hold da op hvor tiden går stærkt - det er jo lige om lidt Åh jeg misunder jer at I skal giftes allerede til foråret.. Forudser at det bliver en laaaang sommer

NU MED VISDOMSTAND OG HUL I PENGEPUNGEN.....

Tja, man siger jo at ulykker altid kommer i 3.... Såeh... Brormands tilbagefald, Anders der har været igennem en MR-scanning og alt alt for mange lægebesøg (forklarer mit fravær fra BK og min manglende lyst til bryllups hygge - det har ikke været noget jeg ønskede at drøfte på BK, men nu ved vi at der ikke er nogen tumor...) og nu mig selv... med visdomstand der skal opereres ud d. 12/12 og som allerede nu gør ondt som bare p**ker....

Venter i spendig på at bryllups humøret vender tilbage og der på magisk vis falder 4000 kr. ned fra himlen til en tandlægeregning der kan dække en afrikansk families husbehov i 10 år...

PS - det regner i Herning

Mvh. hende den pigesure (som har forfærdelig ondt af sig selv :()

Søde Christina, hvor er det uretfærdigt at I skal kæmpe med så meget lige nu! Mange kram til dig!! Trods alt rigtig godt at I ved nu at det ikke er en tumor... Håber på at I har været alt igennem nu, og at de næste 6 måneder bare bliver fyldt med dejlige bryllupsplaner!

Lavede denne til en sød bekendt her i weekenden.... Jeg er jo ikke uddannet og har heller ikke være på kursus så det hele er selvlært, derfor er der naturligvis også nogle skønhedsfejl hist og her...

Lyse bunde m. skovbær mousse og hvid Callebaut chokolademousse overtrukket med marcipan og pyntet med royal icing og gumpaste blomster

attachicon.gifKage.JPG

Wooooooooow Hvor er den helt fantastisk!!

Tillykke med at have rejsen på plads! Og sikke en gave! Fedt fedt fedt, hvor er det bare godt!

Hvor er du dejlig Cricht! Vi er så lykkelige for vores gave...... Min bror og min mor tager en tur til Florida her til vinter... så istedet for at give mig det som min lillebror får (altså 10.000) Så sætter hun de 10.000 sammen med bryllupsgaven og har på den måde råd til at give os turen til Mexico... (min mor har ALTID delt sol og vind 100% lige)

Det er ihvertfald en hel fantastisk gave I har fået!

Hvad er næste projekt på bryllupsfronten hos dig?

At sy guirlander sammen tror jeg... og lave skilte til alle de glaskrukker vi har købt til slik buffeten

0

Annonce ♥

At sy guirlander sammen tror jeg... og lave skilte til alle de glaskrukker vi har købt til slik buffeten

Har du brugt sådan en "squeeze punch" til at lave dine guilander? En du evt. vil sælge bagefter? Jeg overvejer også at lave guilander men ved ikke om det vil være spild af penge/kræfter, fordi det "kun" vil være til receptionen at de kan komme op..

0

Har du brugt sådan en "squeeze punch" til at lave dine guilander? En du evt. vil sælge bagefter? Jeg overvejer også at lave guilander men ved ikke om det vil være spild af penge/kræfter, fordi det "kun" vil være til receptionen at de kan komme op..

Jamen søde skat vil du ikke hellere bare have guirlanderne tilsendt? Ved ik helt endnu om jeg vil af med den... Jeg snakker lige med H2B om det

0

Jamen søde skat vil du ikke hellere bare have guirlanderne tilsendt? Ved ik helt endnu om jeg vil af med den... Jeg snakker lige med H2B om det

Åh ja du er jo færdig med dem for længst når jeg skal bruge dem! (Har jeg nævnt før at der er læææææænge til den 5. september? :td: )

Hvis du vil af med dem/sælge dem bagefter er jeg ret sikker på at jeg er en glad aftager! :cheerleader3: Hvilke farver laver du dem i?

0

Åh ja du er jo færdig med dem for længst når jeg skal bruge dem! (Har jeg nævnt før at der er læææææænge til den 5. september? :td: )

Hvis du vil af med dem/sælge dem bagefter er jeg ret sikker på at jeg er en glad aftager! :cheerleader3: Hvilke farver laver du dem i?

Laver dem i Guld :wink:

0

Annonce ♥

Laver dem i Guld :wink:

:thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se dem!

0

BRYLLUPSREJSE

Vi har været så heldige at få 3 skønne uger i solrige Mexico i gave af min dejlige mor. De første 4 dage bliver brugt i Mexico City hvor vi skal se Aztekernes pyramider, antropologisk museum, aztekernes flydende haver og på by-rundtur. Derefter går turen til Ajijic (udtales a-hi-hik da j udtales som h på spansk). Her har min onkel et vinterhus (de bor der om vinteren når det bliver for koldt i Canada hvor de normalvis er bosat). Vi har fået lov at bo i hans vinterhus i al den tid vi har lyst, huset ligger i et "guarded resort" med "24 hrs gate guard" så ingen fare for kidnapping her og ja, der er naturligvis maid med til huset som sørger for at vaske vores tøj og rydde op og gøre rent for os.....

Vi tager 2 uger og 3 dage i skønne Ajijic. Her skal vi bl.a. besøge et Tequila destilleri i byen Tequila, nyde lidt tid ved poolen, shoppe lidt i den mellemstore by Guadalajara (8 mio. indbyggere) og en tur på det lokale marked. Ajijic er en fantastisk by hvor de lokale er gode til engelsk da en stor del af indbyggerne er velhavende amerikanere og canadiere.

Hotel i Mexico City

post-21070-0-18813700-1416948261_thumb.j

Azteker pyramider

post-21070-0-36245800-1416948213_thumb.j

Resort "Birds of Paradise"

post-21070-0-61971600-1416948388_thumb.j

Edited by ChristinaMN
1

SKO

Jeg har fået de mest fantastiske sko af min kommende mand, jeg har allerede haft dem på til et bryllup hos en af hans kammerater og skal have dem på igen til januar til min venindes bryllup og så igen til maj til mit eget. Jeg er simpelthen så glad for at jeg ikke har købt hvide sko, så ved jeg rent faktisk at jeg får dem brugt (både før og efter bryllup).

Jeg er fuldstændig vild med mine smukke Badgley Mischka sko! (endda købt på udsalg hos Kassandra i Kbh. - man er vel jyde?)

post-21070-0-79431400-1416948998_thumb.j

Edited by ChristinaMN
0

Oplever din H2B synsforstyrrelser sammen med hovedpine og opkast? Har han fået målt trykket i øjnene?

Men sikke en fin kage! :-)

Ingen synsforstyrrelser - "bare" svimmelhed og hovedpine, kvalme og opkast...

Tark :metteholm

0

Annonce ♥

hold nu op en lækker bryllupsrejse :loveshower::loveshower: piv misundelig :blush:

damn det er nogle lækre sko du har fået dig der, jeg er selv glad for at jeg ikke har valgt hvide sko for vil aldrig få dem brug bagefter

1

hold nu op en lækker bryllupsrejse :loveshower::loveshower: piv misundelig :blush:

damn det er nogle lækre sko du har fået dig der, jeg er selv glad for at jeg ikke har valgt hvide sko for vil aldrig få dem brug bagefter

Ja vi glæder os også bare helt vildt :7himmel:

Jeg har en stor svaghed for Kassandra's sko.....min søde Anders synes naturligvis at jeg skal have LIGE det jeg ønsker mig så det var et held at der var udsalg (1000 kr. sparet er 1000 kr. tjent :wink: ) Vi har faktisk været rigtig gode til at spare hele vejen igennem synes jeg :loveshower:

0

Jeg har en stor svaghed for Kassandra's sko.....min søde Anders synes naturligvis at jeg skal have LIGE det jeg ønsker mig så det var et held at der var udsalg (1000 kr. sparet er 1000 kr. tjent :wink: ) Vi har faktisk været rigtig gode til at spare hele vejen igennem synes jeg :loveshower:

det har vi også ( læs det har jeg) for det er mig der står for at finde de rette tilbud mv.... gør dog ikke noget uden min h2b er inde over..... har lige lavet en besparelse på 3000 kr på hår opsætning og make up :loveshower: så indtil videre har vi sparet 30.000 ud fra første budget, men det er jo også muligt når man har SÅ gid tid som os :tunge::lol:

0

det har vi også ( læs det har jeg) for det er mig der står for at finde de rette tilbud mv.... gør dog ikke noget uden min h2b er inde over..... har lige lavet en besparelse på 3000 kr på hår opsætning og make up :loveshower: så indtil videre har vi sparet 30.000 ud fra første budget, men det er jo også muligt når man har SÅ gid tid som os :tunge::lol:

Ja vi har godt nok også været SÅ heldige med rigtig mange ting... f.eks. Anders' tøj...

Oprindelig pris:

Jakkesæt 3000

Skjorte 600

Slips 250

Total pris: 2887,5 kr. :wink:

0

Annonce ♥

i har da også været heldige med din h2b's tøj :loveshower::loveshower: hvor ser det godt ud, det til aktivitetsbøgerne

Hvor er du sød Marie - Elsker at have din trofaste læser støtte :loveshower:

elsker at følge med :loveshower: du finder så gode ideer, så er nød til at følge med , især når mit eget bare står stille :tunge:

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

i har da også været heldige med din h2b's tøj :loveshower::loveshower: hvor ser det godt ud, det til aktivitetsbøgerne

elsker at følge med :loveshower: du finder så gode ideer, så er nød til at følge med , især når mit eget bare står stille :tunge:

Hihi hvor er du sød! - det har nu også stået stille i rigtig lang tid for os... desværre.... :td:

0

Hihi hvor er du sød! - det har nu også stået stille i rigtig lang tid for os... desværre.... :td:

ja synes også det er nederen, men skal skrive projekt i næste uge så der får jeg slet ikke tid, men så har jeg derimod en md's juleferie :loveshower::loveshower:

0

ja synes også det er nederen, men skal skrive projekt i næste uge så der får jeg slet ikke tid, men så har jeg derimod en md's juleferie :loveshower::loveshower:

Jeg kan ikke lige overskue at skulle sy 14-15 bordløbere og at der ikke er købt så meget som 1 meter stof endnu.....

120 favor æsker og 50 menu'er+bordkort til om aftenen...... JUST KILL ME ALREADY...............

0

Jeg kan ikke lige overskue at skulle sy 14-15 bordløbere og at der ikke er købt så meget som 1 meter stof endnu.....

120 favor æsker og 50 menu'er+bordkort til om aftenen...... JUST KILL ME ALREADY...............

puhaaa bliver helt træt ved tanken .....

0

AKTIVITETSBØGER TIL BØRNENE

Disse er slet ikke færdige endnu, men her er et udkast af hvad de kommer til at indeholde:

attachicon.gifbouquet.jpg

attachicon.gifdiamantring.jpg

attachicon.gifmaze2.jpg

Wauw altså :cheerleader3:

Havde jeg mere tid at gøre godt med så havde jeg tyvstjålet din idé til aktivitetsbøger til børnene. Selvom det bare er i kirken og under receptionen de skal underholdes - men stadigvæk! Hvor er det bare fint - kanon god ide!

0