ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 posts in this topic

Det er to meget forskellige udtryk.

Jeg er nok tilbøjelig til at give Anders ret. Nu kan jeg så ikke se prisen på hans valg, men den har jo også noget at skulle have sagt.

Vi har valgt at gå med den grove men 1000 tak for dit input :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg synes faktisk at dem på billedet passer rigtig godt til jeres stil uden det bliver for nuttet (du ved hvad jeg mener)

Jep - i know (fimset på mit sprog :wink: ) - FEDT for jeg er også vild med den, så den går vi med

0

Hvor er de fine dine bokse! Jeg synes helt sikkert den grove variant vil blive finest og give mest 'vintage' feeling!

Søde Christina, jeg får ikke altid lige kommenteret din tråd - jeg er gået lidt "bryllupskold" lige pt., fordi jeg juler for fuld skrue, men du kan tro at jeg følger med i din tråd hele tiden!

Mht. navneskiltene på boksene synes jeg at dem du har vist er rigtig fine - måske ser det lidt mere 'spændende' ud når de ikke blot er firkantede? Men det er nok nogle af de detaljer som du kan skal dele med os andre zillaer herinde, nok ikke andre der forstår overvejelserne, haha :tunge:

Glæder mig også til at se bordløberne - skal I have runde borde?

0

Annonce ♥

Hvor er de fine dine bokse! Jeg synes helt sikkert den grove variant vil blive finest og give mest 'vintage' feeling!

Søde Christina, jeg får ikke altid lige kommenteret din tråd - jeg er gået lidt "bryllupskold" lige pt., fordi jeg juler for fuld skrue, men du kan tro at jeg følger med i din tråd hele tiden!

Mht. navneskiltene på boksene synes jeg at dem du har vist er rigtig fine - måske ser det lidt mere 'spændende' ud når de ikke blot er firkantede? Men det er nok nogle af de detaljer som du kan skal dele med os andre zillaer herinde, nok ikke andre der forstår overvejelserne, haha :tunge:

Hvor er du skøn søde Cricht! Man er jo ikke tvunget til at kommentere sødeste :hug:

Vi var også gået bryllupskolde, men, men, men nu er vi igang igen.... Ja jeg synes nemlig de ser lidt mere "spændende" ud og de bliver jo på perlemors papir som med invitationerne.... Og skiltene på vores slikbuffet bliver samme form :heart:

Vi skal have rektangulære borde - men de bliver sat sammen så de næsten bliver kvadratiske - det er så meningen at bordløberen kommer til at dække for "samlingen" af bordet... giver det mening?

0

Hvor er du skøn søde Cricht! Man er jo ikke tvunget til at kommentere sødeste :hug:

Vi var også gået bryllupskolde, men, men, men nu er vi igang igen.... Ja jeg synes nemlig de ser lidt mere "spændende" ud og de bliver jo på perlemors papir som med invitationerne.... Og skiltene på vores slikbuffet bliver samme form :heart:

Vi skal have rektangulære borde - men de bliver sat sammen så de næsten bliver kvadratiske - det er så meningen at bordløberen kommer til at dække for "samlingen" af bordet... giver det mening?

Det gør det helt sikkert :) Vi sad selv ved helt kvadratiske borde til min veninde bryllup i sommer, også sat sammen af to almindelige rektangulære borde. Så sad vi to personer ved alle sider.

0

super søde favourboxe uden at de er for fimset ... Er det en box model du har fundet herinde ?

den grove vil være så flot for at give det hele lidt kant til de" fimsede "farver ....

0

Annonce ♥

attachicon.gifimage.jpg

Prøve på makeup...

det ser godt ud :loveshower:

Tak søde Marie.... Ville gerne have lidt mere sparkle på øjnene.... Min svigerinde skal lægge makeup på mig, hun arbejder i Matas så hun har et HAV af øjenskygger...

0

attachicon.gifimage.jpg

Prøve på makeup...

det ser godt ud :loveshower:

Tak søde Marie.... Ville gerne have lidt mere sparkle på øjnene.... Min svigerinde skal lægge makeup på mig, hun arbejder i Matas så hun har et HAV af øjenskygger...

det tror jeg også vil blive godt :loveshower: med lidt mere sparkle :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

super søde favourboxe uden at de er for fimset ... Er det en box model du har fundet herinde ?

den grove vil være så flot for at give det hele lidt kant til de" fimsede "farver ....

Det er faktisk en skabelon herfra som vi så bare har rettet til til så det blev todelt istedet for én samlet æske :wink:

attachicon.gifimage.jpg

Prøve på makeup...

Waauw, du ser skide godt ud :cheerleader3:

Hvor er du sød Glitter

Super flotte favors!!

Og...

Pift, pift, hvor ser du lækker ud!!! :cheerleader3::a1221::o:biggrin::thumbsupsmileyanim::balloons::sm:

Hahahaha taaak søde Metti

attachicon.gifimage.jpg

Prøve på makeup...

Såååå lækker! :toot:

Tak Cricht - iiihh i er så søde alle sammen!!!

Så flott make-up søde :-)

Tusind tusind tak

Wauw! Hvor er du bare smuk :)

Tak søde Beyond

Årh hvor skønt at se alle de rosende ord på en dag hvor man har fået fjernet en tand og fået 4 sting i munden og mest af alt ligner et savlemonster når man snakker.... I er lige det jeg havde brug for!!! :loveshower:

0

Hej :-) super flotte invitationer!

hvordan/hvor har i fået lavet det guld print/tryk

Tusind tak - det er faktisk bare en "gylden" farve vi har printet på perlemors papir, printet på almindelig printer.. Vores budget er ret begrænset så vi havde desværre ikke råd til rigtigt guldtryk :)

0

Annonce ♥

Jubiiii tillykke søde!!! (Indsæt selv en masse dansende, jublende smileys - jeg er på fra mobil)

Hahaha - Tak skønneste..... (hvis der havde været en Ole Henriksen smiley der sagde "I LOVE IIIIIIT" ville den have været passende)......

0

:loveshower: MILEPÆL 150 DAGE!! :loveshower:

Mangler stadig 80 favorboxe - bordløbere - photoprops - photobooth/wall - et par bannere - 20 m. Guirlande - menu til om aftenen - og en helt helt masse andre ting.....

Tillykke med milepælen :loveshower:

Det når du nok søde - det var jo ikke så meget :wink: hihi Der er jo hele 5 måneder tilbage :tunge:

0