ChristinaMN

Fab Forårs Bryllup

782 posts in this topic

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :-)

:loveshower: MILEPÆL 150 DAGE!! :loveshower:

Mangler stadig 80 favorboxe - bordløbere - photoprops - photobooth/wall - et par bannere - 20 m. Guirlande - menu til om aftenen - og en helt helt masse andre ting.....

Tillykke med milepælen :loveshower:

Det når du nok søde - det var jo ikke så meget :wink: hihi Der er jo hele 5 måneder tilbage :tunge:

tillykke med milepælen :loveshower::loveshower:

Tillykke med milepælen. :):cheerleader3::loveshower:

Tak søde zilla's :cheerleader3:

Puha.... er ved at gå lettere i panik over ikke at have bagt en prøvekage endnu og ikke at have tid til det før en gang i februar.... det er SLET ikke according to schedule.... PANIK i min lille OCD hjerne!

0

YAY!! Papiret til malebøgerne er kommet :loveshower: og 100 lange lys til kandelabrene på bordene :cheerleader3: (utroligt at man kan blive så glad for lys og papir - føler mig VIRKELIG bridezilla-agtig)

fedt at det endeligt er kommet :lol: kender godt den følelse :kiss:

0

Annonce ♥

YAY!! Papiret til malebøgerne er kommet :loveshower: og 100 lange lys til kandelabrene på bordene :cheerleader3: (utroligt at man kan blive så glad for lys og papir - føler mig VIRKELIG bridezilla-agtig)

Hihihi hvor er du sød.... man kan godt nogle gange føle sig en smule småskør.... :bunny_4:

0

Hihihi hvor er du sød.... man kan godt nogle gange føle sig en smule småskør.... :bunny_4:

:blush::lol: ja det kan man

0

HJÆLP!!!

Jeg er simpelthen totalt på bar bund mht. hvad jeg skal gøre med menu og bordkort til familiemiddag om aftenen.... Jeg har været ude i noget med fjer med guldspids og ovre i noget med bast og hessian.... Jeg er FULDSTÆNDIG tom for ideér. Jeg vil gerne have at navn og menu på en måde hører sammen og jeg vil helst undgå at skrive bordkort i hånden....

Savner virkelig inspiration.... :help:

0

Annonce ♥

Vi havde jo små bordhæfter, der samtidig var bordkort... Du kan jo nøjes med at have menu i og skippe fanerne....

Ja - har luret lidt på det sammen med Anders og vi kan vildt godt li dem, men vi synes nok begge det er lidt "spild" af karton med et helt hæfte... så vi er mere ude i noget "flyer" agtigt - giver det overhovedet mening?

0

Vi havde jo små bordhæfter, der samtidig var bordkort... Du kan jo nøjes med at have menu i og skippe fanerne....

Ja - har luret lidt på det sammen med Anders og vi kan vildt godt li dem, men vi synes nok begge det er lidt "spild" af karton med et helt hæfte... så vi er mere ude i noget "flyer" agtigt - giver det overhovedet mening?

Ja det giver fin mening... Jeg er ved at lave en demo hvor der står navn med stort, er en krusedulle og så menu nederst.... Det er et A4 ark delt i to på langs så det er ca 10 cm bredt

0

Ja det giver fin mening... Jeg er ved at lave en demo hvor der står navn med stort, er en krusedulle og så menu nederst.... Det er et A4 ark delt i to på langs så det er ca 10 cm bredt

Ja det var da bestemt en god mulighed..... det må jeg lige overveje! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi har snakket om de hæfter som Camilla har vist vi er bare lidt i tvivl om hvad vi skal ha stående der i udover menuen

Vores fest er jo om dagen, og selve middagen er egentlig bare en hygge middag kun for familie, så der er allerede blevet danset, spist kage og holdt taler når vi skal spise om aften så jeg aner heller ikke lige hvad jeg skulle skrive på den anden side....

0

Annonce ♥

MENU'ER

Hermed to vidt forskellige udkast til hvordan vores menu om aftenen kan se ud (selve indholdet er det samme, det er kun udseendet der er ændret på)

Anders' favorit til venstre og min til højre...

post-21070-0-93626500-1419974221_thumb.j post-21070-0-11396400-1419974234_thumb.j

0

Umiddelbart nr 2 eller 3, kan ikke lige huske hvilken skrifttype du bruger til det andet

Jeg er helt klart mest selv til nr. 3 :biggrin:

Umiddelbart passer den også bedst til stilen

Men virker det skørt at den er i sort når alt andet er i de andre farver?

0

Umiddelbart nr 2 eller 3, kan ikke lige huske hvilken skrifttype du bruger til det andet

Synes jeg ikke... Men du kunne også lave den i den skrifttype og så i gyldenbrun skrift ligesom alt det andet???

Mht menuen så synes jeg nr 2 passer bedre i stilen

0

Annonce ♥

Synes jeg ikke... Men du kunne også lave den i den skrifttype og så i gyldenbrun skrift ligesom alt det andet???

Mht menuen så synes jeg nr 2 passer bedre i stilen

Synes Anders' valg lidt ligner noget fra den lokale pizza-dealer (ved godt det ik er pænt at sige om min søde kommende mands valg...) :floejt:

wow hvor er du nået langt ! :o:biggrin:

Jeg får da lidt stress, når jeg ser hvor langt du er.

Men vildt fede ting, du har fået lavet og handlet. Det bliver rigtig godt sammen det hele :super:

Hehehe - og jeg som synes at der er en milliard ting at nå endnu :lol::lol::lol: Og tusind tak :loveboard:

0