Kiranha

Hjælp fotograf måske svigtet

5 posts in this topic

Hej håber nogle kan hjælpe mig eller give et godt råd.

I vinters fandt jeg et godt tilbud på bryllupsfotografering på deal24, ringede og snakkede med dem for at høre om de var ledige på vores dato, hvilket de var, hvorefter jeg bookede (og betalte). I maj måned havde vi et møde med fotografen i vores hjem hvilket gik rigtig godt og han lovede at sende en mail til os inden en uge med bekræftelse på det vi havde aftalt. Denne bekræftelse har jeg aldrig modtaget og har ikke kunne få fat i ham siden. Hele sommeren har jeg ringet til det telefonnr stående på deres hjemmeside, lagt telefonsvarer samt skrevet mail(de har ingen rigtig adresse). Jeg har ringet til den mobil fotografen brugte den dag han besøgte os uden at komme igennem, lagt besked på hans telefonsvarer samt skrevet SMS.

Vores bryllup er på lørdag og er nu ved at gå fuldstændig i panik, har vi en fotograf eller er vi brændt af?

Har hele tiden tænkt at selvfølgelig kommer han, siden han har gidet bruge tid på møde, men efter 3 måneders og 6 tavshed og 6 dage til brylluppet er min tvivl nu stor. Og vi har INTET på skrift om at vi har booked ham.

Og det jo også muligt at der er sket et eller andet med ham og derfor ikke svarer.

Vi har betalt og har ikke råd til at gå ud og finde en ny. Tror nu nok vi ville få pengene tilbage via deal24 hvis han ikke dukker op, men dukker han op er der pludselig to fotografen vi skal betale hvilket slet ikke dur.

Er der andre som har benyttet sig er denne fotograf hvor det er gået godt/skidt? Stedet hedder Imaginephoto

Og nogle råd til hvad vi skal gøre?

0

Annonce ♥

Jeg ville kontakte den dealside i har brugt med det samme og få dem til at tage fat i ham

0

Han har ringet tilbage og vi har fotograf på lørdag jubii :-) han havde været på ferie

1

Dejligt at der er styr på det

0

Annonce ♥

Sikke en lettelse!

0