Rose90

Dårlig kundeservice hos VIP Teltudlejning

14 indlæg i dette emne

Dårlig kundeservice VIP Teltudlejning / Midtsjællands Festudlejning

Efter lang tids overvejelser valgte vi at bestille dette firma til at levere gulv, samt service til vores bryllup d. 19 juli i år.

Allerede fra starten af havde vi et dårligt indtryk af dem, da det ikke var de aller venligste mennesker man fik kontakt til over telefonen. Fred være med det – det kunne jo være at vi har ramt folk på en dårlig dag/dage.

Vi fik tingene allerede onsdag, hvilket var super, så havde vi mulighed for at dække op tidligt. Dette viste sig da også at være nødvendigt for adskillige af tallerknerne, samt bestik var ikke helt rent :td:

Vi har også lejet nogle salatskåle/tapasskåle til vores salatbord, men vi havde fået afvide at de var nye, så da vi lige kigger øverst på en af kasserne og det ser fint, regner vi med at det er ok. Det var de så ikke... :( Da vores køkkenpiger skal til at sætte dem ind på buffetbordet finder de ud af at stort set alle sammen er dækket af en tykt lag skidt :( :( :( Øv og på dagen var der jo slet ikke tid til at få vasket alle 74, så dem måtte vi undværre :td:

Prisen på disse alene løb op i næsten 500 kroner og vi er ret kede af at have brugt så mange penge på noget der ikke kunne bruges :(

Efterfølgende har vi prøvet at kontakte dem, men de har ikke besvaret på nogen af vores henvendelser – hverken på mail eller telefon. Vi havde håbet på at kunne give en besked med til vognmanden der hentede tingene, men han forstod hverken dansk eller engelsk. På facebook sletter de endda vores opslag :o

Det synes vi er meget uacceptabelt og vi vil IKKE anbefale disse til nogen andre.

(Medmindre de da finder ud af at besvare os på et tidspunkt)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en øv oplevelse, de kunne da i det mindste svarer jer via mail eller anden form for kommunikation....

:hug::hug::kiss::hug::hug:

Ja præcis! Som minimum bare beklage at tingene ikke var rene, når nu det er det vi betaler for :td:

gir dig fuldstændig ret

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nok er vi en ferieperiode men ja det er underligt at de ikke svarer. Set i forhold til dem er det jo ikke verdens undergang. Telt, gulv m.v. var der jo umiddelbart ikke noget at udsætte på ud fra det du skriver og at refundere jer de 500 kr. skulle man også mene ikke vil vælte noget hos dem. De burde jo se det som et hint om at der er nogle ting vedrørende det service de udlejer (eller den eventuelle underleverandør de bruger der) der lige skal strammes op på og derved noget de kan drage nytte af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt nok er vi en ferieperiode men ja det er underligt at de ikke svarer. Set i forhold til dem er det jo ikke verdens undergang. Telt, gulv m.v. var der jo umiddelbart ikke noget at udsætte på ud fra det du skriver og at refundere jer de 500 kr. skulle man også mene ikke vil vælte noget hos dem. De burde jo se det som et hint om at der er nogle ting vedrørende det service de udlejer (eller den eventuelle underleverandør de bruger der) der lige skal strammes op på og derved noget de kan drage nytte af.

Præcis - og de har jo netop slettet opslag på facebook (De kan heldigvis ikke slette anmeldelser, ser det ud til), men det viser jo ret klart at de ikke har tænkt sig at besvare os... Det er også derfor jeg skriver her i dag.

Vi lejede ikke telt hos dem, kun gulv og service - men ja, vi har hørt meget om i telefonen at de er åhh og ihh så stort et firma, så jeg synes det er rigtig dårlig stil de lægger for dagen. Jeg tænker det muligvis er fordi vi "bare" er private der lejer af dem - så fordi vi kun bruger 7-8000 kroner hos dem, så er vores indtryk af dem ligegyldigt.

Vi havde egentlig forventet at få et svar tilbage om at de beklagede meget, og at de i fremtiden vil stramme op, så det ikke gentager sig... :pokey:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøgleordet er måske Trustpilot.dk. Der får man ikke bare anmeldelser slettet uanset hvor urimelige man så selv som leverandør syntes de er (har været der).

Ja min mand skrev en anmeldelse derinde i dag :) Leverandøren kan jo svare på anmeldelsen så :) Noget af vi kigger allermest efter hvis vi tjekker trustpilot er om firmaerne svarer på negativ respons derinde. Men det tror jeg ikke de her gør...

Jeg håber der er en del, som ser det herinde om noget - så ved evt. kunder hvad de kan forvente. Selvom indlægget her ikke dukker op når man søger på det - hverken på google eller herinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det træls, også fordi alle kan sgu have en dårlig dag, alle kan fejle. Så hvis de nu bare erkendte deres fejl, og svarede jer tilbage. Jamen så havde der jo ikke været noget problem. Men når de bare ignorere og sletter jeres opslag, så er det altså at det begynder at lugte langt væk af dårlig kundeservide og total ligegyldighed :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er det træls, også fordi alle kan sgu have en dårlig dag, alle kan fejle. Så hvis de nu bare erkendte deres fejl, og svarede jer tilbage. Jamen så havde der jo ikke været noget problem. Men når de bare ignorere og sletter jeres opslag, så er det altså at det begynder at lugte langt væk af dårlig kundeservide og total ligegyldighed :shooter:

Præcis!! Jeg blev også ret sur da jeg så i dag at mine opslag var væk på både midtsjællands og VIP - havde det kun været den ene kunne man jo tænke at det facebook-tekniske-problemer.. Men efter at have hængt i telefonen 2 x 20 minutter efterfølgende opgav vi at tage mere kontakt til dem :td: Om noget så har de jo stadig vores mails, som de kunne reagere på

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så ikke helt let som leverandør at svare på en anmeldelse på Trustpilot. Såvel vi som kunder (og en bruger herindefra) har oplevet at få indlæg slettet der i det enkelte tilfælde vi har haft.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så ikke helt let som leverandør at svare på en anmeldelse på Trustpilot. Såvel vi som kunder (og en bruger herindefra) har oplevet at få indlæg slettet der i det enkelte tilfælde vi har haft.

Okay? :o Nå det var ellers dårligt synes jeg... Nu blev jeg lige nysgerrig og tjekkede din trustpilot - men der har alle andre jo givet dig fuldt antal stjerner, så i sådant et tilfælde tror jeg ikke at nogen tænker videre over én enkelts oplevelse - ikke når den er subjektiv som hendes! :)

Vi har stadig ikke hørt noget fra VIP teltudlejning / midtsjællands festudlejning :td: Smadder ærgerligt gjort af dem. Jeg forstår det simpelthen ikke...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vi fuldstændigt enige men derfor er det et irritationsmoment alligevel og vil altid være det. Særligt når man mener at der ikke er hold i kritikken for så vidt angår selve festen og drøftelserne op til. Og ja det er meget underligt at de ikke reagerer overhovedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er vi fuldstændigt enige men derfor er det et irritationsmoment alligevel og vil altid være det. Særligt når man mener at der ikke er hold i kritikken for så vidt angår selve festen og drøftelserne op til. Og ja det er meget underligt at de ikke reagerer overhovedet.

Det kan jeg godt forstå :s Det er netop svært med et fag som dit, hvor det er svært at gennemskue, hvornår noget var rigtigt eller ej. Alle kan jo forstå at en beskidt tallerken er dårligt.

Det er så dårligt af dem! De er sikkert irriterede over de anmeldelser som de ikke kan slette. Men vi skriver netop at vi håber det er en fejl at de ikke har svaret og at vi håber på et svar. Givet at hvis de giver os et ordenligt svar, så vil vi selvfølgelig trække det tilbage.... Men de føler nok de er for store til at gide og tage sig af en så lille ordre... Det er jo så bare godt at vide til en anden gang.

Nogle vil bare ikke lære af deres fejl... :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer