Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Chalala85

Min tale - Min aller første tale. Hvad synes i ?

2 posts in this topic

Hej piger,

Hvis i har lyst, så læs gerne, og smid en kommentar hvis i har en :-)

Kære elskede skatte,

Så blev det dagen hvor der kom ringe på vores fingere. Det er præcist 305 dage siden det var den 12 Nov. 2013. Dagen du friede til mig, på smukkeste vis i Egypten. Du gjorde mere end jeg nogensinde havde forestillet mig, du havde planlagt alt til mindste detalje, og selvom ikke alt kunne lade sig gøre, skal du vide at der intet manglede. Aldrig har jeg oplevet noget så romantisk, og jeg bevarer minderne i mit hjerte til den dag jeg ikke er her mere. Alt var perfekt.

Den 15 April 2009, præcis 1977 dage siden i dag, inviterede du mig på vores første date, efter at have talt sammen i nogen uger.

Jeg kendte dig kun som Mr. Washboard og charmetrolden med flagermus ansigt på webcam, men du vakte min interesse som ingen anden nogen sinde havde gjort. Vi havde den bedste og sjoveste date, med tapas og midnats gåtur i KBH afsluttet med et meget skønt kys. Jeg indrømmer blank, at da jeg havde lukket døren bag mig til min lejlighed, sprang jeg rundt og dansede hula hula som ville bringe den bedste hula hula danser til skamme. Jeg havde sommerfugle i maven og de er der stadig den dag i dag. Du ved stadig hvordan du skal vække dem til live, og få mig til at træde mig selv over tæerne og få røde kinder.

Jeg havde aldrig turdet drømme om at jeg skulle stå her i dag, med rystende hænder, en lille tåre i øjet og et hjerte der er ved at springe af lykke. Men det gør jeg, og jeg er ovenud lykkelig for at jeg har fået æren af at være din kone, resten af vores dage.

Vi har snart været i hinandens liv i 6 år. Der er sket rigtig meget på den tid. Du har taget Mikkelmusen til dig som var han din egen, og i 2 har helt sikkert fået et specielt bånd til hinanden. Vi har fået den dejligste Buddah Jack sammen, som ligner dig så helt enormt meget.

Trods vores op og nedture, har vi holdt sammen og kæmpet de kampe livet har lagt i vores retninger og holdt os på vores drømme sti.

Du har altid støttet mig, ligegyldigt hvilke dumdristige og åndssvage projekter jeg har begivet mig ud i. Du har været min støtte når livet ikke har været nemt. Du har elsket mig selv når jeg har kvajet mig. Du har holdt om mig når jeg har haft brug for det og tørret mine tårer når det var nødvendigt.

Du er uden tvivl men bedsteven, min soulmate, min ultimative største kærlighed som vokser sig større for hver dag.

Jeg elsker dig og vil altid gøre det. Du fuldender mit liv.

Lad os alle løfte vores glas, og skåle for Tim, det dejlige, skøre mennesker som gør mig til verdens lykkeligste kvinde.

0

Annonce ♥

Synes det er mega fedt at du siger hvor mange dage der er gået.. haha... Super cool. Kunne godt bruge en enkelt eller to små sjove historier om ting I har gjort sammen eller noget. Bare lige for at komme til at grine lidt. Tror også det ville hjælpe dig på dagen, hvis du lige kan få tilhørerne til at grine lidt. Gerne i starten og måske igen hen mod slutningen. Det gør stemningen (og dig) mere afslappet og gør det nemmere at gennemføre talen uden at følelserne tager overhånd :) Bare en idé

0