Petunia

Kjole på hvordan?

12 indlæg i dette emne

Et lille (lettere bekymrende for mit vedkommende) spørgsmål har meldt sig: hvordan dælen får man kjolen på uden at smadre hår og makeup? Jeg overvejer at tage en gennemsigtig plastikpose over hovedet, for at det glider bedre, men det kunne jo være at nogle af jer kommende brude (eller endnu bedre gifte med egne erfaringer) har nogle gode bud, så jeg undgår posen? :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestemt heller aldrig tage en pose over hovedet, tænk hvis der pludselig skete et eller andet :o

De gange jeg har været i min kjole, er den taget på over hovedet ( også i butikken). Men vil lige have undersøgt om jeg kan tage den på nedefra i stedet for, eller har jeg tænkt mig at bruge et pudebetræk tror jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den skal over hovedet, så husk at bruge et (stort) pudebetræk og brug hænderne til at holde betrækket væk fra ansigt og hår :)

Jeg tror, at man skal tage underskørt og sådan noget på først og så samle det sammen og træde ned i kjolen ellers kommer det ikke til at sidde godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville jo heller ikke tage posen helt ned over hovedet, men binde den til over håret. Men i har nu ret i, at den kan jo glide ned (der tænkte jeg sgu ikke så smart, men gik ud fra at den blev siddende.). Pudebetræk skaber også friktion modsat posen, så det tror jeg ikke vil fungere. Jeg kan ikke tage kjolen på nedefra pga mine hofter og snittet, det ville jeg ellers klart foretrække.

Hmm...må vist bare tænke videre på mulige løsninger...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan ikke få min over hovedet, det er den for strem til. jeg træder ned i min. ellers få hjælp af w personer. du står med stegte arme en giver dig over hovedet og en anden tager imod. men hvis du kan så træd ned i den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De gange jeg har prøvet min i butikken og ved syersken, kom den over hovedet. Men sidste gang da jeg hentede kjolen fortalte hun at jeg kunne stille skørtet og ligesom putte kjolen ud over det og så hoppe i oppe fra. Vi afprøvede det derhjemme bare lige så vi ikke stod på dagen, og det fungerede fint :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer