Camilla_krøier

Bestille fra grænsebutik med levering

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

En googlesøgning efter er jeg blevet lidt klogere, der er faktisk ret mange firmaer man kan bruge.... Promilleshop er umiddelbart den med pænest anmeldelser på trustpilot.....

Vi er simpelthen løbet tør for tid til at tage til Tyskland så det her er et rigtigt godt alternativ...helt sikkert noget vi skal studere nærmere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kunne det godt være, har I bestilt derfra?

En af mine venner bestilte et par gange, den ene gang var fragt gratis- men det var også mange kasser sodavand de bestilte. Jeg købte to kasser af dem:)

Den anden gang skulle de betale, men det var vist til en rimelig pris.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg bestiller det sidste slik fra World of Sweets for der kan jeg få alt på min liste, undtagen godt & blandet

Den side kan jeg i hvert fald anbefale, er der jeg bestilte alt vores slik fra :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg bestiller det sidste slik fra World of Sweets for der kan jeg få alt på min liste, undtagen godt & blandet

Den side kan jeg i hvert fald anbefale, er der jeg bestilte alt vores slik fra :)

Hvor lang leveringstid var der Rikke?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg bestiller det sidste slik fra World of Sweets for der kan jeg få alt på min liste, undtagen godt & blandet

Den side kan jeg i hvert fald anbefale, er der jeg bestilte alt vores slik fra :)

Hvor lang leveringstid var der Rikke?

Under en uge. Mener der gik 6 dage den ene gang, og 5 dage den anden. Jeg TROR de sender afsted en gang om ugen, for det var samme dag det blev afsendt begge gange, selvom det ikke blev bestilt samme ugedag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg bestiller det sidste slik fra World of Sweets for der kan jeg få alt på min liste, undtagen godt & blandet

Den side kan jeg i hvert fald anbefale, er der jeg bestilte alt vores slik fra :)

Hvor lang leveringstid var der Rikke?

Under en uge. Mener der gik 6 dage den ene gang, og 5 dage den anden. Jeg TROR de sender afsted en gang om ugen, for det var samme dag det blev afsendt begge gange, selvom det ikke blev bestilt samme ugedag.

Super, så er der stadig tid :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer