Frøken R

Til jer med små piger - hvad skal de have på?

31 posts in this topic

Hej damer

Som overskriften lyder - hvad skal jeres piger have på til brylluppet?

Min datter er lige blevet 2 år og skal være med i kirken, til billederne (hvis hun er vågen) og til receptionen. Hun bliver passet hos en veninde af familie under festen...

Jeg har set på denne kjole, men har ikke bestilt den endnu..

8959965823006.jpg?buildNumber=3864

Kom gerne med billeder af de kjoler I har set på/købt! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vores lille pige er til den tid 8 uger :) og hun skal have den her på :)

post-63233-0-87712300-1407755186_thumb.p

Edited by Malle8200
0

Har desværre ingen små piger så jeg må nøjes med lillesøster på 21 ;-)

På etsy er der så mange fantastisk kjoler

0

Min datter på 5 har selv valgt sin kjole hos Marie d'ete i Roskilde.. Hun bliver så fin... :loveshower:

post-66965-0-28955700-1407757685_thumb.j

1

Annonce ♥

Mine piger på 10 måneder og 3 år, skal have ens hvide kjoler på - købt i Bilka! Så fine. En lyserød trøje til og balarinaer. De skal ikke være brudepiger, bare med i kirke og så fotograferes

0

Her har vi ikke købt til blomsterpigerne endnu da der stadig er 9 mdr til brylluppet, men har kig på indtil flere kjoler fra prinsesseskabet.dk De har så mange flotte kjoler :-)

Har specielt kig på den som hedder Nelly. Kan ikke få link til at virke lige nu :-S

Edited by Malu82
0

Skulle lige til at sige Prins og prinsesseskabet men kan se at Malu82 allerede har gjort det. Anne Mette har rigtig meget børnetøj hængende ude i sine lokaler i Ballerup og priserne er for mig at se yderst fornuftige.

0

Annonce ♥

Hvor er den kær og fin den kjole Frk R! Er også helt vild med Regitze.Spenner's datters kjolevalg 👍

Min datter på 2 1/2 havde en hvid hørkjole på, gul cardigan og gule strømpebukser, det hele fra Pdl.

Måske der er et billede af hende i min planlægnings/beretningstråd?

0

Mine store piger på 5 og 4 år havde jeg tænkt skulle have denne her på

http://christabellas.dk/festtoej-til-boern-22/vinroed-prinsessekjole-p4636

og så en sort bolero.

Jeg er helt VILD med dem!! :loveshower:

Men jeg venter lidt med at købe dem til vi kommer tætter på selv om der er snører i ryggen.

den mindste regner jeg med bare har sin dåbskjole på.

0

Vores små piger på knap 3 og 5 skal ha disse kjoler på. De er fundet på etsy...

post-71378-0-97067600-1407864643_thumb.p

Edited by NBuechek
0

Annonce ♥

Vores små piger på knap 3 og 5 skal ha disse kjoler på. De er fundet på etsy...

hold nu op hvor er de bare nuser :loveshower:

0

Min datter på 5 har selv valgt sin kjole hos Marie d'ete i Roskilde.. Hun bliver så fin... :loveshower:

NÅÅÅ, hvor hun bare sød...Jeg skal også have fundet noget til min niece

0

Vi valgte en guld brokade kjole fra rOhde. Da vores yngste var 11 mdr og ikke rigtigt kunne gå, fik vi syet overalls til hende af stof fra en nederdel i samme mærke (kjoler er bare ikke særligt praktiske til de helt små, der kravler og bliver båret meget).

http://lh4.googleusercontent.com/-0q-hOs_BdaY/U-sBJ3Rt0NI/AAAAAAAADXI/aqHe8-KK-W4/s1024-no-k/1407909947.ig

0

NÅÅÅ, hvor hun bare sød...Jeg skal også have fundet noget til min niece

Tak... :loveshower: Hun er selv meget stolt og glæder sig til at få sin fine kjole på.. :loveshower:

Jeg kan anbefale at tage på besøg hos Marie d'ete, der var nogle rigtig fine kjoler, og til meget fornuftige priser også! :loveshower:

0

Annonce ♥

Her er billede af mine to piger. Vi købte kjolerne i prins og prinsesseskabet. Der er et stort udvalg og en god service. Cardigans, sko og hårpynt er købt i monsoon.

VH Rikke

post-72054-0-39439800-1407917231_thumb.j

0

Tøsen og jeg lavede et tyl skørt i mørklilla inderst, lys lilla i midten og grå yderst og så syede jeg en top i grå thaisilke. Hun havde lyselilla sko ala converse allstars på og så i mine øjne bedårende ud ;)

Jeg har ikke lige et billede nu... sorry

0

vores datter på 6 1/2 år. Købt i Prins og Prinsesseskabet i Ballerup.

Hun var super stolt og nu ved jeg ikke rigtigt hvad vi skal gøre med kjolen....

post-68025-0-87782100-1408104535_thumb.j

0

Havde jeg haft en lille pige havde jeg helt sikkert gjort som sle85.

Nemlig et pettiskirt fra Le petit Tom: http://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts med en tanktop, cardigan og converse sko - Nu ville sle85's datter så godt nok hellere have ballarinaer på, og det var også rigtig fint, men jeg ville foretrække converse, det er lidt sejere! :)

Jeg skal så også selv have et af Le Petit Toms pettiskirts på under min kjole (skal have en kort kjole på), så det ville passe fantastisk, men synes bare at strutskørterne er SÅ fine, men det skal lige dysses lidt ned til mig så det ikke bliver for tuttenuttet, derfor tanktoppen og converseskoene. :blush:

0

Annonce ♥

Nemlig et pettiskirt fra Le petit Tom: http://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts med en tanktop, cardigan og converse sko - Nu ville sle85's datter så godt nok hellere have ballarinaer på, og det var også rigtig fint, men jeg ville foretrække converse, det er lidt sejere! :)

Jeg skal så også selv have et af Le Petit Toms pettiskirts på under min kjole (skal have en kort kjole på), så det ville passe fantastisk, men synes bare at strutskørterne er SÅ fine, men det skal lige dysses lidt ned til mig så det ikke bliver for tuttenuttet, derfor tanktoppen og converseskoene. :blush:

Det var så fint, og ja lidt mere legevenligt

0

Det var så fint, og ja lidt mere legevenligt

Hvor er I søde, begge 2 :7himmel:

Jeg smider lige et billede, så alle ved, hvad I snakker om

post-50352-0-31006900-1408295618_thumb.j

Le Petit Tom har faktisk udsalg lige nu på mange af deres strutskørter :cheerleader3:

0

Ej nogle søde piger I har :loveshower: Dejlige billeder :heart:

0

Hvor er I søde, begge 2 :7himmel:

Jeg smider lige et billede, så alle ved, hvad I snakker om

attachicon.gifDSC04325-2.jpg

Le Petit Tom har faktisk udsalg lige nu på mange af deres strutskørter :cheerleader3:

Desværre er der bare ingen voksenstørrelser tilbage i deres udsalg, og de farver udgår af sortimentet så vidt jeg ved. Jeg har bestilt deres nye mørkelilla: http://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts/products/dolly-by-le-petit-tom-maleficent-pettiskirt-deep-purple til under min kjole og glæææææder mig sådan til det kommer!

0

Hej damer

Som overskriften lyder - hvad skal jeres piger have på til brylluppet?

Min datter er lige blevet 2 år og skal være med i kirken, til billederne (hvis hun er vågen) og til receptionen. Hun bliver passet hos en veninde af familie under festen...

Jeg har set på denne kjole, men har ikke bestilt den endnu..

8959965823006.jpg?buildNumber=3864

Kom gerne med billeder af de kjoler I har set på/købt! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg glemte da helt at skrive: Superfin kjole!!! :loveshower:

Der er simpelthen så mange fine kjoler derude - H&M har også rigtig mange søde, synes jeg :)

Hvor er I søde, begge 2 :7himmel: Jeg smider lige et billede, så alle ved, hvad I snakker om attachicon.gifDSC04325-2.jpg Le Petit Tom har faktisk udsalg lige nu på mange af deres strutskørter :cheerleader3:

Desværre er der bare ingen voksenstørrelser tilbage i deres udsalg, og de farver udgår af sortimentet så vidt jeg ved. Jeg har bestilt deres nye mørkelilla: http://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts/products/dolly-by-le-petit-tom-maleficent-pettiskirt-deep-purple til under min kjole og glæææææder mig sådan til det kommer!
Jeg så godt, du havde bestilt det - fik bare ikke lige kommenteret på det :huh: Jeg har lige bestilt et lilla og et orange til min pige i julegave - endda med HC's tilladelse :thumbsupsmileyanim: 2 skørter inkl. fragt til under 500 kroner var altså for godt til, at jeg kunne lade være ;)
0