Camilla_krøier

Hvad tager man på før kjolen...

19 posts in this topic

Jeg er lidt i tvivl om hvad der er smart at tage på om morgenen/formiddagen når frisøren kommer og sætter hår og make-up... Skal have langt slør på så man kan jo ikke rigtig få noget over hovedet når det først sidder der....

Umiddelbart tænkte jeg bare BH og en form for trøje med lynlås, men måske har nogen erfaringer???

0

Annonce ♥

Det er også det, jeg altid har hørt: Tøj, som ikke skal over hovedet :)

0

Helt sikkert noget med knapper/lynlås :) Men mere præcist end det, ved jeg ikke lige :)

0

Tak for tippet, det havde jeg slet ikke tænkt over...

vh Rikke

0

Annonce ♥

Skjorte :)

Jeg nåede dog aldrig at tænke på det før det var for sent, men kunne heldigvis tage min top af ned om numsen :rolleyes:

0

Nå ja skjorte selvfølgelig

0

Morgenkåbe hvis du er derhjemme :-)

Jeg skal sove på hotel.... Men badekåbe er udelukket synes det er alt for afklædt

0

Annonce ♥

Jeg havde en buksedragt på.

Jeg vil fraråde dig at tage bh på, hvis du skal have en stropløs kjole på - den kan ikke undgå at lave mærker, som kan ses længe efter.

0

Jeg havde en buksedragt på.

Jeg vil fraråde dig at tage bh på, hvis du skal have en stropløs kjole på - den kan ikke undgå at lave mærker, som kan ses længe efter.

Ahh god pointe

0

Jeg havde en slå-om-kjole på, hvilket var rigtig praktisk :) jeg havde dog bh på men synes ikke jeg fik mærker af det... Huskede dog at lade være med at tage ur på, så det ikke gav mærker :)

0

jeg skal helt klart have en af de der morgenkåber hvor der står "bride" på!! Det bliver også vildt gode billder, da jeg har planer om at fotografen selvfølgelig skal være der om morgenen også :)

0

Annonce ♥

Jeg havde buksedragt på til frisør, og så skiftede jeg til morgenkåbe lige inden jeg skulle have kjolen på. Det fungerede fint for mig.. :loveshower:

0

Morgenkåbe - med "Bride" på, kan der gives link til hvor sådan en kan købes?

0

Morgenkåbe - med "Bride" på, kan der gives link til hvor sådan en kan købes?

Etsy har dem i alle afskygninger

0

Jeg tror jeg ender med et par leggins, en top ( hvor jeg kan tage den ned over numsen), og så en cardigan. Egentlig ret almindelig tøj for mig på en hverdag :) Jeg ejer hverken buksedragter, skjorter eller noget i den dur :)

0

Annonce ♥

Jeg er, synes jeg selv, rigtig smart: Inden jeg suser af sted til frisøren, tager jeg BH, trusser, strømper og sko på. Derudover har jeg en stærk pink skjorte og en sort nederdel på.

Når jeg så kommer tilbage fra frisøren, skal jeg bare have min smukke kjole, diadem og smykker på = klar på rekordtid :-D

0

Jeg havde joggingtøj på ned til morgenmaden på hotellet (folk gloede en smule da jeg sad med papilotter i spisesalen).

Da jeg kom tilbage skiftede jeg så til morgenkåbe.

Alle der var på værelset var folk som har set mig nøgen før - så tog det ret roligt. Fotografen er en som vi kender privat og som vi har holdt ferie med - så jeg er ikke så sippet.

Men det er virkelig et spørgsmål om hvad man er til..

Hvis morgenkåbe føles for bart - så er joggingtøj helt fint hvis altså trøjen kan komme af uden at skulle over hovedet. :-)

0

Det var da godt, jeg lige faldt over denne samtale, for det havde jeg da heller ikke lige tænkt over :D Men der er mange gode forslag, så dem vil jeg holde i mente :)

0