Camilla_krøier

Hvad tager man på før kjolen...

19 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i tvivl om hvad der er smart at tage på om morgenen/formiddagen når frisøren kommer og sætter hår og make-up... Skal have langt slør på så man kan jo ikke rigtig få noget over hovedet når det først sidder der....

Umiddelbart tænkte jeg bare BH og en form for trøje med lynlås, men måske har nogen erfaringer???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde en slå-om-kjole på, hvilket var rigtig praktisk :) jeg havde dog bh på men synes ikke jeg fik mærker af det... Huskede dog at lade være med at tage ur på, så det ikke gav mærker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal helt klart have en af de der morgenkåber hvor der står "bride" på!! Det bliver også vildt gode billder, da jeg har planer om at fotografen selvfølgelig skal være der om morgenen også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg ender med et par leggins, en top ( hvor jeg kan tage den ned over numsen), og så en cardigan. Egentlig ret almindelig tøj for mig på en hverdag :) Jeg ejer hverken buksedragter, skjorter eller noget i den dur :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er, synes jeg selv, rigtig smart: Inden jeg suser af sted til frisøren, tager jeg BH, trusser, strømper og sko på. Derudover har jeg en stærk pink skjorte og en sort nederdel på.

Når jeg så kommer tilbage fra frisøren, skal jeg bare have min smukke kjole, diadem og smykker på = klar på rekordtid :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde joggingtøj på ned til morgenmaden på hotellet (folk gloede en smule da jeg sad med papilotter i spisesalen).

Da jeg kom tilbage skiftede jeg så til morgenkåbe.

Alle der var på værelset var folk som har set mig nøgen før - så tog det ret roligt. Fotografen er en som vi kender privat og som vi har holdt ferie med - så jeg er ikke så sippet.

Men det er virkelig et spørgsmål om hvad man er til..

Hvis morgenkåbe føles for bart - så er joggingtøj helt fint hvis altså trøjen kan komme af uden at skulle over hovedet. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer