Charlielise

Papir favor boks DIY (nemt)

16 indlæg i dette emne

Hej Alle på BK

Jeg er gået i gang med at lave mine favor bokse, og da jeg ikke er så kreativ og fingernem, så gik jeg på youtube og fandt denne smarte boks. Har lavet 45 og når man først er i gang, så tager det ikke lang tid og hvis man er på et budget er det bare perfekt!

Jeg ville lige dele videoen med jer, i tilfælde af der er andre som mig, der ikke er så handy :-)

3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahr. det var godt nok smart :wink:

Vi skal da næsten se dine, skal vi ikk?? :cheerleader3:

Jeg mangler bare lige at købe det sidste til gaveæskerne inden de bliver lukket og så kommer der et billede op af mine, har lavet en slags i sort-glimmer og en anden i hvid-glimmer. Er blevet flotte! billede kommer snart :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mine færdige favourboxes, jeg lavede 41 i både hvid og sort papir, som er købt i bog og papir. Papiret er med glimmer, og det er lidt tykkere en vanlig A4 papir. Men god kvalitet og så holder den lidt bedre på det. Men det tog godt 3 timer og der blev brugt 200kr. Så sparet i penge, hvis man har tiden til det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja de er blevet rigtig fine! God video, har allerede lavet et par stykker, bare for at prøve det, det er super nemt!

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer