Leitschen

De 3 bedste øjeblikke

13 indlæg i dette emne

Der har været tråde om alle de ting, der går galt. Men hvad med kære gifte kvinder, at vi giver de vordende brude lidt på den glade konto også i stedet for kun bekymringerne?

Så derfor... Hvad var de tre bedste øjeblikke på jeres store dag og hvorfor?

Jeg starter selv

3) at gå op ad kirkegulvet mod min kommende mand.Det var bare en helt særlig følelse af glæde og forventning (og lidt nervøsitet) som ikke kan forklares og som man nok aldrig kommer til at opleve igen

2) det øjeblik, hvor kjolen kom på. Jeg følte mig bare virkelig som en prinsesse i det øjeblik. Og min mor, der sagde, at jeg var den smukkeste brud hun nogensinde havde set gav bare en helt fantastisk følelse i kroppen. Aldrig har jeg følt mig så smuk. Samtidig med denne følelse var kroppen fuld af forventning til alt det der skulle ske resten af dagen

1) Kl ca 2 om natten da jeg dansede med min mand. Det ubestridt bedste øjeblik på hele dagen var også ét af de sidste. De fleste gæster var gået hjem. Faktisk var de eneste, der var tilbage i festlokalet os selv og min mands lillebror og hans kæreste (der var lidt flere af de yngre gæster, der havde sat sig udenfor). Bandet spillede Rasmus Seebacks Mer end kærlighed, som bare passer så godt til os og jeg spurgte om ikke han ville danse med mig til den - og han sagde JA! Jeg var helt i chok... Han danser ALDRIG! Og troede at brudevalsen skulle blive vores eneste dans sammen nogensinde. I de minutter det varede og vi dansede lige så stille og roligt og helt tæt var jeg bare lykkeligere end jeg nogensinde har været... Og det er et øjeblik, som jeg hver eneste dag på et eller andet tidspunkt vender tilbage til inde i mit hoved... (Puh det blev en lang historie og et i princippet meget balant øjeblik) :7himmel::a1221::7himmel::a1221:

Kom frisk I andre... Hvad er jeres 3 bedste øjeblikke?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været tråde om alle de ting, der går galt. Men hvad med kære gifte kvinder, at vi giver de vordende brude lidt på den glade konto også i stedet for kun bekymringerne?

Så derfor... Hvad var de tre bedste øjeblikke på jeres store dag og hvorfor?

Jeg starter selv

3) at gå op ad kirkegulvet mod min kommende mand.Det var bare en helt særlig følelse af glæde og forventning (og lidt nervøsitet) som ikke kan forklares og som man nok aldrig kommer til at opleve igen

2) det øjeblik, hvor kjolen kom på. Jeg følte mig bare virkelig som en prinsesse i det øjeblik. Og min mor, der sagde, at jeg var den smukkeste brud hun nogensinde havde set gav bare en helt fantastisk følelse i kroppen. Aldrig har jeg følt mig så smuk. Samtidig med denne følelse var kroppen fuld af forventning til alt det der skulle ske resten af dagen

1) Kl ca 2 om natten da jeg dansede med min mand. Det ubestridt bedste øjeblik på hele dagen var også ét af de sidste. De fleste gæster var gået hjem. Faktisk var de eneste, der var tilbage i festlokalet os selv og min mands lillebror og hans kæreste (der var lidt flere af de yngre gæster, der havde sat sig udenfor). Bandet spillede Rasmus Seebacks Mer end kærlighed, som bare passer så godt til os og jeg spurgte om ikke han ville danse med mig til den - og han sagde JA! Jeg var helt i chok... Han danser ALDRIG! Og troede at brudevalsen skulle blive vores eneste dans sammen nogensinde. I de minutter det varede og vi dansede lige så stille og roligt og helt tæt var jeg bare lykkeligere end jeg nogensinde har været... Og det er et øjeblik, som jeg hver eneste dag på et eller andet tidspunkt vender tilbage til inde i mit hoved... (Puh det blev en lang historie og et i princippet meget balant øjeblik) :7himmel::a1221::7himmel::a1221:

Kom frisk I andre... Hvad er jeres 3 bedste øjeblikke?

Åååårh det lyder så romantisk det sidste. Fik helt gåsehud :7himmel::a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh det er svært at vælge kun 3 når hele dagen var så perfekt. Jeg ville slet ikke kunne skrive om noget der gik galt, for alt klappede bare.

1. hele forberedelsesprocessen med hår, make-up og komme i kjolen. Følte mig så lækker, og gjorde det hele dagen. Så kan virkelig kun anbefale at få professionel til det hele. Nød virkelig at blive forkælet og få taget en masse billeder imens.

2. det første kys som ægtefolk var ubeskriveligt dejligt

3. da jeg holdte min tale. At se hvordan den rørte dem jeg talte til, bekræftedet mig i, at jeg havde ramt rigtig med mine ord. Det var dejligt at kunne sig tak til dem man elsker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh det er godt nok svært når hele dagen bare var DEJLIG :heart: Men hvis jeg virkelig skal vælge, så vil jeg vælge de mest følelsesladede øjeblikke i kirken :)

  1. At stå ude foran kirkedøren med min far, mens der lige blev gjort klar til at vi kunne gå ind :) Det var bare et KÆMPE øjeblik for os begge to :heart: Min far er ikke en sentimental mand, men det her øjeblik havde han bare set frem til hele mit liv :) Og at mærke hvordan min glæde bare adderede til hans var rigtig dejligt :) Fantastisk far-datter øjeblik :heart::heart:
  2. At gå op af kirkegulvet mod min mand :heart::heart: Først at ligge mærke til alle de ekstremt glade gæster der var mødt op, venner og familie... Der var bare så meget kærlighed :) Og så der for enden, min mand som bare strålede af glæde og kærlighed :):heart:
  3. At blive erklæret mand og kone :heart: Behøver ingen forklaringer :heart:
Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. Da dørerne gik op til kirken, stå der med sin far, mig med tårerne løbene ned af kvinderne og så se sin kommende mand stå der også med tårer i øjnene, det var så vildt..

2 alle talerne og underholdningen..

3.Vores fyrværkeri (min mands ven er fyrværker, og vi fik i gave et show varende i 12 min, uafbrudt, det var bare så overdrevet )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1 Da dørerne blev slået op til kirken. Det så nervepirrende fordi hele dagen havde og de mange måneders planlægning havde bygget frem til lige nøjagtigt dette. Jeg gik ALT for hurtigt, men det var skønt at se alle de glade ansigter.

2 da min mand holdt tale for mig. Han HADER generelt taler, og vidste at det ikke var noget han ville gøre (hvilket jeg var helt cool mes). Men da han så rejser sig op og læser det sødeste digt, som han selv havde skrevet, det var så dejligt. Hans forklaring: der er ikke noget han ikke ville gøre for mig <3

3 location billederne. Det var skønt at komme lidt væk og bare være os. At få taget billeder på den dag hvor man bare stråler af kærlighed - det var fantastisk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1. At komme i kjolen og se hvordan min mor og søn stå med tårer i øjnene.

2. At sige ja til min mand, og lige i det øjeblik hvor præsten velsignede os ramte en solstråle os.

3. Da jeg gik vrælende op af gulvet, opdagede jeg først på vejen ud hvor mange der egentlig var i kirken.

Det er svært for der er jo mange andre store øjeblikke den dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1. Min mands tale - den var så perfekt hold nu op altså hvor var han god :loveshower: tæt fulgt op med hans blik da han så mig i kirken

2. Min farbrors blik da han så mig i kjolen, hans nervøsitet og stolthed over at følge mig op, og hans holden mig i hånden under vielsen

3. Mine søstres tale på en delt plads med min mors tale - hold nu op hvor var de også fantastiske og vidunderligt at hører hvordan de ser mig, ham og os som par de taler betød alt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. Da min veninde sang lige efter præsten havde viet os.

2. Da vi fik taget locationbilleder og var kommet lidt væk fra alle de andre og min mand fortalte mig, hvor smuk han syntes jeg var og at kjolen var helt perfekt og lige hvad han havde håbet på.

3. Min mands tale - da vi startede med at planlægge bryllup, vidste han slet ikke, om han ville holde en, men han gjorde det virkeligt godt og smukt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1. det ultimative øjeblik, var brudevalsen, en varm nat i august under åben himmel, omgivet af mennesker der holder af os, og min fantastiske mand. Der var så meget kærlighed i luften :heart: det var magisk :a1221:

2. billeder på location, det var dejligt at komme "lidt" væk og lige kigge hinanden i øjnene.

3. for mig var det også stort at komme ud af kirken og se hvor mange af mine kollegaer der var dukket op med flag, det var virkeligt stort :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange mange gode minder... Men hvis jeg skal lave en top 3... Må det blive denne..

1. Dansen efter brudevalsen... John legend med all of me... Helt uventet havde manden bedt om netop den sang... Og vi var begge rørte og lykkelige..

2. At se manden da jeg gik op af kirkegulvet, tårene forsøgte jeg at holde tilbage så opdagede slet ikke alle de mennesker der var mødt op

3. Da dørene åbnede i kirken og den første jeg ser er en rigtig god veninde som er bosat i Libanon, og havde skrevet torsdag at hun desværre ikke kunne komme hjem.. Men hun var der... <3

4. Da vi om natten sendte himmellanterner til vejrs med gode ønsker for fremtiden <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er meget svært kun at vælge tre øjeblikke, men de absolut bedste øjeblikke må være:

1: Øjeblikket da min far og jeg er ankommet til kirken og står og venter i våbenhuset på at det bliver tid til at gå ind. Vi er kommet i lidt god tid og får taget billeder af fotografen og pjatter lidt for at dæmpe nervøsiteten. Det er et fantastisk far og datter øjeblik, som jeg altid vil mindes med glæde

2: At se min mand blive så rørt, som han blev, da sangerinden jeg havde hyret til at synge Ronan Keatings "This I Promise You" fremførte sangen på smukkeste vis i kirken <3

3: De mange smukke taler og dejlige indslag fra vores gæster og mest af alt talen fra min dejlige mand

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååhhhhh god tråd :)

1) På vej op mod min mand- da vi fik øjenkontakt- det var magisk. En helt bestemt følelse. At vide at alle dem vi elsker og holder af var der som vidner. At jeg kun kunne se ham på vejen op til ham, alt andet blev sløret. Ben som gummi. Kærlighed.

2) De utroligt smukke, velforberedte og følelsesladede taler vi fik- der var mange (glædes) tårer i rummet- og utrolig meget lykke og kærlighed.

3) Da min mand og jeg dansede til Dirty Dancing, helt impulsivt, med mange af gæsterne omkring os. Han danser nærmest aldrig, så det var ret vildt. I det hele taget den store fest efter middagen- og dansen til næsten morgen.

Det er nok min top 3 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer