Soon2bemrsH

Sko med diy sløjfe - show off :-)

8 indlæg i dette emne

Hey!

Havde lige lyst til at vise jer mine sko :-) De er købt i Paw Sko og havde en firkantet simili-agtig overflade, men jeg har af noget restsatinbånd lavet en sløjfe på hver i stedet, som passer meget bedre til min moderne 50'er-vintage-agtige kjole (tea-length).

Man kan muligvis se lidt lim fra limpistolen, men det tror jeg ikke nogen lægger mærke til overhovedet :-) begynder mig at føle mig helt klar til på lørdag :-D

De er vildt behagelige at have på, fordi de ikke er så høje, og så koster de kun 299,- Jeg har købt et gel-sålindlæg hos Deichmann, så mine fødder er i sko-himlen på den store dag :-) Er rigtig godt tilfreds med at have både "design" og komfort :-)

post-65672-0-67900700-1408139707_thumb.j

post-65672-0-90531500-1408139735_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :-) De er egentlig ikke bundet, men satinbåndet er snoet et par gange eller tre om tre fingre, og syet sammen på midten, og så er der synet et mindre stykke bånd, som er foldet mindre, om midten og så monteret på skoen :-) det er meget nemt.

Ok, så - her er et billede :-)

post-65672-0-92299300-1408225369_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal du have :-D Jeg er også rigtig glad for det hele! Det er lige mig :-) Jeg har aldrig drømt om en lang kjole med slæb, og kunne faktisk slet ikke kende mig selv i dem, da jeg var i en enkelt butik og prøve nogle stykker for sjov. Nej, jeg har altid været vild med fx de kjoler, Søs i de gamle Far til fire-film havde på - så sådan skulle min brudekjole være :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer