Dobbeltbrud

Dobbeltbrud "Detaljernes fest" 27- Del 4 bruden gør sig klar

37 indlæg i dette emne

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Mere, mere, mere... Iiih jeg venter spæææændt.. :cheerleader3:

Sikke flotte billeder. :loveshower:

Tak Line - der kommer mere inden længe, men jeg måtte liiige have Simons fødselsdagsinvitationer lavet og sendt afsted og det var jo højprioritet :wink:

Iiiih så fine billeder! Dejligt at alle blev glade for deres gaver, og særligt ungerne! Kært at lillemanden kom og ønskede tillykke! <3

Smukke detaljebilleder af kjolen!

Tak Gybbel :) Ja han er simpelthen så opmærksom og kærlig som en dreng på knap 5 år sjældent er :loveshower:

Uh ja, jeg er glad for at jeg har de billeder af kjolen når den inden længe bliver sat til salg...

Det er jo en af fordelene ved at være særligt sensitiv, eftertænksomheden og det at bide mærke i hvad der foregår omkring en. :a1221:

Præcis :):a1221: og så har jeg endda 2 af slagsen :wink: Katrine på 7 glemmer fuldstændig sig selv og er kun interesseret i at andre har det godt - vi elsker hende for det, men er samtidig bekymrede..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del 4: Bruden bliver klar

Der var en rar og afslappet stemning mens hårdamen arbejdede med mig og der blev nusset om Katrine som fik lagt frisk neglelak og make-up.

Katrine får lagt makeup

2yy1k79.jpg

Katrine får lagt makeup

23tf228.jpg

Mens jeg sad der og fik ordnet hår, ringede mine telefon. Det var forlovers kone der ringede for at takke for ørenringene.

Hun var blevet meget glad og forlover var blevet meget glad for manchetknapperne, så det var bare SÅ dejligt J

Min telefon lå nu ved siden af mig resten af tiden og jeg kunne køre den brumme næsten konstant med gratulationer på FB. Det var så vildt. Jeg havde allerede set en masse lykønskninger inden gæsterne kom og det blev bare ved hele dagen. Jeg fik dog slet ikke set på min telefon efter kl. 11, så det var ret vildt da jeg tjekkede FB om natten på hotellet. :o:a1221:

Min far kom ind og viste mig både min egen buket og Katrines – de var super fine og elegante.

Han viste mig også brystbuketten, som han havde på og han havde sørget for at M. havde fået de 4 med til ham selv, Simon, forlover og svigerfar.

Tiden begyndte at gå stærkt og min far kørte sammen med toastmasters mand ud med vores bil.

Håret var blevet færdigt og det var tid til rygepause.

Jeg fik talt lidt med fotografen imens og fandt ud af hvor vi skulle hen og tage billeder, nu vejret ikke var med os.

Håret er ved at være på plads

90r29u.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DEL 4: Fortsat

Tilbage til stolen i stuen, hvor makeuppen nu skulle monteres og Katrine blev nu også puttet i tøjet, mens jeg sad der.

Makeup bordet

e9dzf4.jpg

Jeg får lagt make-up

99gpcz.jpg

Pudder på udenfor i lyset

hwef6h.jpg

Mere make-up

10ehmdk.jpg

Katrine kommer i kjolen

2j4og1t.jpg

Katrine er færdig

2qv49yh.jpg

Katrines kjole kan strutte

339ue6s.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DEL 4: fortsat

Så var jeg færdig og manglede kun mascara.

Jeg gik ud for at lægge den og kunne efterhånden mærke spændingen i kroppen.

Jeg fik mine smykker på og fik pakket min taske færdig.

Monterede Katrines tiara og sikrede at hun også var færdig og SÅ var tiden komme til at smutte i kjolen.

Fotografen blev sendt ud i køkkenet og gardinerne blev trukket for, mens jeg fik strømper, de rigtige trusser og strømpeholder på.

Jeg hoppede ned i kjolen og fik den trukket op, da jeg jo ikke skulle have BH under og så fik fotografen lov at komme frem fra sit skjul igen.

Kjolen skulle bindes.

Min far kørte min mor til kirken og skulle egentlig også rulle den røde løber ud derovre, men tog den med hjem igen, da blæsten var for voldsom.

Imens fik mine to veninder bundet min kjole og lukket mine sko og så var vi klar.

zlt8gx.jpg

2guxwxy.jpg

2rrb795.jpg

Katrine venter tålmodigt

2uypzco.jpg

Jeg havde planlagt at jeg skulle gå hen til kirken, men det regnede stadig lidt, så jeg måtte ind i min fars bil.

Jeg havde dog ikke haft tid til at ryge, så for en enkelt gangs skyld fik jeg lov at gøre det i min fars bil.

Der sad jeg så og fik ½ smøg inden vi kørte de få hundrede meter til kirken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:heart: Hvor ser det skønt ud med forberedelserne. Så sød din lille pige er. :loveshower:

Ja det der med smøgerne kan altså være svært, når man er ryger og skal undlade smøgerne, når man er mest stresset. Godt at din far forbarmede sig hihi. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fine billeder! Hvor er hun sød, din datter! Den der med alle andre først, genkender jeg godt, det er først de seneste år jeg har lært også at tænke på mig selv... Jeg får endda alligevel dårlig samvittighed når jeg skal uddelegere en kedelig opgave til vores studentermedhjælper på jobbet. :rolleyes: Hun skal nok klare sig, når hun nu har to forældre der er Obs på hende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:heart: Hvor ser det skønt ud med forberedelserne. Så sød din lille pige er. :loveshower:

Ja det der med smøgerne kan altså være svært, når man er ryger og skal undlade smøgerne, når man er mest stresset. Godt at din far forbarmede sig hihi. :wink:

Ja hun er bare så fin :) Bare vent til du ser billeder af hende og Simon sammen :a1221:

Ja jeg kan heldigvis ofte sno min far om min lillefinger *grin*

Fine billeder! Hvor er hun sød, din datter! Den der med alle andre først, genkender jeg godt, det er først de seneste år jeg har lært også at tænke på mig selv... Jeg får endda alligevel dårlig samvittighed når jeg skal uddelegere en kedelig opgave til vores studentermedhjælper på jobbet. :rolleyes: Hun skal nok klare sig, når hun nu har to forældre der er Obs på hende.

Ja jeg kender det også godt fra mig selv, men nu hvor jeg har børn er det helt håbløst, for de kommer jo ALTID først :wink: Jeg håber du får ret, vi gør i hvert fald alt hvad vi kan :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er hun skøn din datter :loveshower::loveshower: glæder mig til at hører meget mere om jeres fantastiske dag

1000 tak :) Jeg lover der kommer meget, meget mere :)

Øhh hvor blev resten af??

Du kan da ikke stoppe her :heart:

Hæhæ - Sorry, studiestart og min søns fødselsdag har forsinket mig, jeg har heller ikke fået lavet vores takkekort endnu :wink:

Men der kommer meget, meget mere inden længe :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer