JanniogJohn

Brude med angst/stress

6 indlæg i dette emne

Hej skønne brude :)

Jeg fik et stresskollaps midt i juni og har været sygemeldt lige siden, hvor jeg har lidt af angstanfald. For medicin, TFT behandling og psykolog. Vi har valgt at holde fast i vores bryllup d. 23.08. Men nu hvor der kun er 1 uge til er jeg ved at dø af nervøsitet for om jeg kan kontrollere angsten på selve dagen. Jeg glæder mig helt vild til at sige ja til min drømmemand, men frygter om angsten komme til at spille en stor rolle på bryllupsdagen. Vi har lejet et værelse der hvor vi skal holde festen, så jeg kan gå for mig selv.

Er der nogle af jer som også døjer med angst og som har gennemført en bryllupsdag, eller er der andre med samme tanker som mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lider også af bla. angst, og er ret påvirket nu her op til. Men jeg TROR ikke det bliver et problem på dagen, fordi jeg tror at jeg der er så overvældet af lykke. Derudover prøver jeg ikke at tænke for meget over det. Jeg er lige startet i behandling mod for meget mavesyre, som netop er kommet pga. stress/psykisk press, så har døjet afsindig meget med kvalme og opkast, men nu er der da heldigvis styr på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber virkelig også at alle de positive ting der skal ske og alle de glade gæster som hober mennesker vi holder af, gør at angsten ikke får lov at stikke sit grimme hoved frem! Men er godt nok presset nu hvor det nærmer sig! Skal heldigvis til psykolog om torsdagen så han kan få mig til at falde lidt ned

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lider ikke af angst, men jeg har godt kunnet mærke nu her de sidste par weekender, at nu nærmer det sig godt nok! Jeg synes dog, det har vendt meget fra i går til i dag. I går var jeg nemlig total humørsvingningsbombe og kunne nærmest ikke sove om natten, men i takt med, at vi har fået styr på de sidste forberedelser (udover det logistikmæssige, der kommer ift. at festen er på lørdag), så synes jeg, at jeg er ved at få mere ro i sindet! Men det er også bare lidt overvældende, at det er snart, når man har planlagt så længe, og nu kulminerer det altså snart.

Vi har aftalt, at vi ville have alle opgaverne løst ugen inden brylluppet, sådan så ugen op til kun byder på logistik og det praktiske med at få forberedelserne godt sendt af sted, hvis man kan sige det sådan. Og altså ikke ting, der skal laves i sidste øjeblik (vi mangler stort set kun at lave en playliste til under maden). Det har jeg det godt med at vi har gjort det sådan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik ned med stress i 2011, hvor jeg også begyndte at få angstanfald. Jeg er dog kommet godt ud af det igen, men kan stadigt godt sommetider mærke angsten, men ved sådan nogenlunde hvordan jeg skal kontrollere det. Jeg har ikke tænkt så meget over hvorvidt jeg kan risikere at få et anfald på vores store dag, for jeg har lært ved den psykolog jeg gik til at hvis man hele tiden går og frygter at man får et anfald, så sker det også.

Jeg tror at når man er omgivet at mennesker som betyder noget for en på den store dag og alle er glade og positive, at jeg får man sådan en følelse at man glemmer alt det negative og kun tænker positivt. Husk også på at du har en mand der er der for dig og støtter dig igennem dagen og hvis man føler det bliver for meget, så er det okay lige at gå lidt væk fra det hele og få lidt luft. Nu ved jeg ikke med jeres bryllup, men vi har valgt kun at invitere den nærmeste familie og de tætteste venner. Det giver også en form for tryghed at det kun er nogle man kender godt som er med til ens store dag.

Jeg er sikker på at i nok skal få en fantastisk bryllupsdag her om 1 uges tid :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi lider begge af angst, men vi har fået det markant bedre på det seneste og det lykkedes os at give slip og nyde det hele da vi holdt bryllup d. 9. :)

Opskriften - tilpas mængde alkohol på dagen til at vi kunne give slip og slappe af, uden at være fulde, men også en toastmaster og personale på feststedet som vi havde tillid til kun løfte opgaven :)

Jeg vil dog ikke love at det ville have virket da vi var mere syge, men denne gang virkede det og det håber jeg også det kommer til for jer :)
KRAM

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer