ANWRA

Kan man tillade sig det?....

13 indlæg i dette emne

Hej Alle B2B og lykkelige gifte.

Nu nærmer tiden sig for vores bryllup d. 11 oktober.

Vi har S.U. på vores invitationer her d. 1 september, hvilket er om ca. 14 dage. Vi mangler dog at få svar fra 13 gæster, hvorvidt de kommer til vores bryllup eller ej og her kommer mit spørgsmål så.

Kan man tillade sig at sende en venlig reminder ud til dem som mangler at svare, at der er sidste svarfrist her d. 1 september, da det er vigtigt for os at vide hvor mange der kommer, da vi snart skal give besked til feststedet med endeligt antal?

Eller skal vi bare satse og håbe på at alle får svaret senest denne dato og så tage fat i dem der ikke får gjort dette inden datoen efterfølgende?

Vi sendte indbydelser ud i Maj måned og jeg tænker lidt at det for nogle godt kan være gået i glemmebogen med svarfristen. At de måske har fået sat krydset i kalenderen, men så er det også det.

Hvad har i andre gjort, hvis i har stået med samme "problemstilling"?

På forhånd tak for svar :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er træls at vente, og vi kun manglede svar fra ganske få personer de sidste 2 måneder før SU, så valgte vi først at rykke for det på datoen. Man har jo selv sagt at de skal svare inden den dato, så selvom det er træls syntes jeg ikke at man skal rykke for noget før :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skrev på min egen facebookvæg kort før vi havde SU, at var der nogen der skulle have glemt det, så nærmede SU-datoen sig, og vupti - så kom der svar fra de sidste, som havde glemte alt om at de skulle svare :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også, du skal vente - der er jo ikke lang tid til. Ellers skulle I jo have sat datoen noget før, hvis det var vigtigt at madfolkene have besked før. Der sker da ikke noget med en høflig reminder, men I har jo sat en dato, og så kan det godt virke utålmodigt at rykke på forhånd for et svar før SU-fristen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også du skal vente. Altså SU er jo der hvor man senest giver besked, så jeg ville virkelig finde det en anelse fornærmende at folk var så bange for at jeg ikke kunne finde ud af at overholde et SU :oops:

Vi havde netop af den grund giver vores SU i god tid, så vi faktisk havde en uge før vi skulle give besked til hotellet omkring antal. (Og faktisk kan vi stadig rette det indtil 7 dage før).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter til d. 2 september med evt. at rykke dem som ikke har svaret. Stedet skal have besked ca. 1 måned før med endeligt antal, så derfor vi satte den 1 på, så det kan sagtens nås, Men ja tænker at nogle kunne have glemt hvornår svarfristen var, men vi må vente og se :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes først man kan tillade sig at rykke for det dagen efter, også selv om det bare er en venlig reminder :-) du har forhåbentlig ikke sat datoen til aller sidste øjeblik inden du skal bruge svar men et par dage før, som minimum?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også sat vores SU til den 1. september (skal giftes 18. oktober), men mangler også stadig at høre fra en del. Det er da lidt træls, da de fleste jo højst sandsynligt ved om de kommer eller ej, men bare ikke lige har fået meldt det ud. Jeg tænker ligesom de andre at man først kan "tillade sig" at rykke på det efter den 1. september, selvom det da ville være rart at have besked inden da!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min udfordring var ikke så meget manglende svar - vi havde sat vores SU ret tidligt før brylluppet og havde derved pænt god tid til at rykke de par stykker som havde glemt alt om det.

Vores udfordring var derimod tvivl om hvorvidt folk havde modtaget invitationen - så jeg spurgte til det men ikke til om folk kom - før SU dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer