Sign in to follow this  
Followers 0
jessan

Bolero, sjal eller ingenting?

12 posts in this topic

Hej piger.

Min kæreste og jeg skal giftes om små 3 uger og ku godt forestille mig det blir lidt halv koldt.. Min brudekjole er så fin men uden stropper eller ærmer.. Skal bare have mit lange hår til at varme mig, men nu ved jeg ikke om det blir for koldt og bart om skuldrene??

Hvad jer andre der skal giftes eller er blevet godt en lidt kold dag??

0

Annonce ♥

Min mormor har strikket en stola/sjal til mig, men den skal kun bruges til/fra kirke. Inde i kirken skal jeg ikke have noget på skuldrene, så må jeg altså evt. fryse lidt imens. Det kan også være jeg bruger den til festen, hvis jeg får det lidt koldt. Men jeg tænker at der bliver 500 grader i festlokalet, det plejer der altid at gøre med mange mennesker samlet.

Jeg tager en jakke med over i festlokalet, som jeg vil bruge når jeg skal ud og ryge, der gider jeg altså ikke stå og fryse helt vildt hele tiden.

Edited by Rikke aka rapanden
0

Annonce ♥

Jeg har et sjal (ikke hvidt/ivory/kjolefarvet/whatever), jeg købte for flere år siden. Det regner jeg med at have med som back-up, hvis det bliver køligt på lørdag.

Jeg ryger, så skal jo udenfor en gang imellem, og der bliver også noget gå-over-i-mormors-have i forbindelse med at få taget billeder, så det er med at være forberedt.

Sjalet er i stærke farver, og jeg synes det giver en god kontrast til kjolen.

0

Jeg ville helst have en kunstig pels stola på, men håber at det bliver nogenlunde varmt i maj og så vil den nok være for varm. Ellers vil jeg have min bedstemors nabo til at lave noget lignende som den Camilla har lagt billede ind af :)

0

Annonce ♥

Nu er der godt nok omkring et år endnu før vi skal giftes, men vi er blevet enige om at for at jeg ikke skal komme til at fryse (vejret var jo ikke videre lovende i år d. 15/8 ) så skal jeg have et sach på af min H2B når vi er blevet viet som er hans tartan. Altså hans klans farver. Vi er nemlig blevet enige om at der skal lidt highlænderstil ind over vores bryllup.

Så kommer jeg til at fryse kan jeg bruge sachet som et sjal så jeg ikke fryser... hvilket jeg synes er en god plan da jeg ikke er så god til de der små "jakker" som jeg aldrig kan huske navnet på...

0

Annonce ♥