RIIS

Rosenbækhuset Odense

6 posts in this topic

Er der nogen der har afholdt fest eller har været til fest i Rosenbækhuset i Odense, som vil dele deres erfaringer/meninger om lokalet?

0

Annonce ♥

Jeg har været der et par gange. Det er et super lækkert lokale, og hvis vi orkede gør-det-selv så havde vi holdt vores bryllup der. Beliggenheden er kanon, det er nyt, "moderne omgivelser" om man så må sige, der er plads til 90 mener jeg, der er borde og stole og service, så det skal man ikke leje. Eneste minus er at køkkenet er lidt lille. Det er ikke derude du anretter 4 retters gourmetmad til 90 gæster ;) Men man kan trække nogle gardiner , så man ligesom laver 2 rum i stuen, og så kan man jo bruge den forreste del til anretning, hvis det er nødvendigt.

0

Vi havde faktisk booket Rosenbæk huset, men valgte det fra, netop pga det lille køkken. Vores kok kunne ikke lave mad til 50 personer derude...

Vi holdt vores fest i Skt hans Selskabslokaler. Meget fine lokaler med parketgulve, stuklofter, store vinduer og lyse lokaler og et virkelig godt køkken :)

Vi havde en både smuk og dejlig fest der (se evt min planlægningstråd for lidt billeder fra festen)

Edited by Aya84
0

Vi har også kigget på Skt. Hans lokaler, som især er tiltalende grundet det store køkken og de runde borde😄

Hvad gjorde i med oppyntning?

I Rosenbækhuset er der mulighed for selv at pryde lokalet ved hjælp af billeder mm. Dog ser der ikke ud til at være runde borde😔

Vi må tage ud og se begge steder, hvis det er muligt, og se hvilke fordele de hver især har😄

0

Annonce ♥