IrinaM

En ekstra kjole? Hjælp! Kan ikke danse vals i min brudekjole :-(

13 posts in this topic

Kære BK brugere

Jeg har fundet ud af at det bliver næsten umuligt at danse vals i min brudekjole på grund af et lang slæb og mange lag.. Tænker på at købe en ekstra kjole, men lidt tidspresset - skal giftes den 6. sept. Hvad gør I?

0

Annonce ♥

Jeg ville tage en ekstra med uanset. Gerne en hvid/creme dog, så det passer ind i "temaet" ;)

0

Ellos har en sød blondekjole der ikke koster meget. Kan fås i hvid. Den er meget sød

0

Annonce ♥

Jeg har fået lavet en dansestrop i min kjole, så jeg regner med at trods sleb og ekstra blonde slæb at danse i min brudekjole. Men jeg tager en ekstra med som jeg kan skifte til efter brudevalsen.

0

Kan jeg ikke betale med dankort på Ellos? Jeg vil hverken have en konto eller betale for postopkrævning, og de skal da slet ikke have hele mit CPR. nr., det synes jeg er lidt underligt

0

Jeg har også dansestrop i min og så har jeg fået syet en reservekjole som jeg kan skifte til efterfølgende hvis jeg bliver træt af slæb og den tunge kjole

post-72085-0-85733100-1408684174_thumb.j

0

Jeg har ikke en dansestrop i min kjole :angry: Har I haft den i jeres Maj-Bruden og Camilla_krøier? Eller har I syet den på senere?

Ved ikke om jeg kan nå at sy en dansestrop i min, vil lige høre en syerske i morgen...

Har været ude at shoppe i går og har købt en sød blondekjole i creme, som er knælang :cheerleader3: men synes stadig at brudevalsen skal danses i en brudekjole :unsure: Hvad synes I?

Edited by IrinaM
0

Annonce ♥

Jeg danser helt sikkert brudevals i min rigtige kjole og så kan jeg evt skifte til den anden bagefter.... Min har faktisk dansestrop gemt i alle lagene, skrædderen fandt den frem og viste mig hvordan jeg skulle holde den for sig de så mest elegant ud.....

De fleste kjoler er født med dansestrop hvis der er slæb, det er bare ikke altid let at finde den i lagene

0

Jeg har ikke en dansestrop i min kjole :angry: Har I haft den i jeres Maj-Bruden og Camilla_krøier? Eller har I syet den på senere?

Ved ikke om jeg kan nå at sy en dansestrop i min, vil lige høre en syerske i morgen...

Har været ude at shoppe i går og har købt en sød blondekjole i creme, som er knælang :cheerleader3: men synes stadig at brudevalsen skal danses i en brudekjole :unsure: Hvad synes I?

Jeg havde en dansestrop til at holde i, og så to forskellige systemer til at få den spændt op efter valsen. Jeg ville være vanvittigt ked af ikke at danse brudevalsen i min brudekjole.

0

Jeg blev gift i lørdags, i en kjole jeg ikke forventede jeg kunne bevæge mig i. Men det gik så fint, og det lange slæb, det fik bare lov at være langt slæb over alt hvad jeg kom forbi - om det bliver en kjole igen, det er spændende, men min dag gik perfekt fordi jeg ikke skulle tænke over mit slæb hele tiden. Det måtte bære eller briste.

Og brudevalsen havde jeg SÅ meget frygtet i den kjole. Men hvad jeg husker (!!) så gik det fint trods alt. Så jeg tror ikke du behøver frygte det så meget, hvis du tager slæbet op på armen, og du har drukket nogle glas rødvin - så er der ingen smalle steder, så kan man det hele.,, :-)

0

Jeg Danser også i min, Jeg har også slæb på og har en dansestrop. Syntes det synd at skifte. Folk ved jo godt man ikke er proff.

0

Annonce ♥

Jeg ville også tage det helt roligt. Ikke at jeg nogensinde har prøvet at danse brudevals i en bryllupskjole :lol: og jeg ved også at mange har en fornemmelse af at de danser med tre. Men når vi taler brudevals får I formentlig ikke lov til at danse meget mere end 1,5 minut. Ikke at det er noget jeg har bidt meget mærke i, men min fornemmelse er også at dem der skifter til en dansekjole o.l. typisk gør det efter brudevalsen og ikke før. :lol:

0