Gommen36

Manglende polterabend

10 indlæg i dette emne

Hej alle

For et par måneder siden blev jeg gift med kvinden i mit liv. Og alt omkring vores bryllup var bedre end jeg kunne ha håbet på.

Ca. 3 uger op til selve brylluppet røg min kone på polterabend. Og efter hendes egen udsagn så var det vist en dag hun aldrig ville glemme lige så vel som vores bryllup.

Men for mit eget vedkomne, så har jeg ikke selv været på et polterabend.

Det undre mig selvfølgelig, da min forlover har spurgt ind til hvem jeg gerne ville have med. Og hvad jeg havde af begrænsninger m.m.

Vi blev gift i April måned, og vi er ved at sige farvel til August nu, så tankerne om hvorvidt det er blevet glemt har prikket lidt til mig.

Jeg føler ikke at jeg kan tillade mig at spørge ind omkring min polterabend, da jeg ikke vil virke anmasende og utålmodig. Men jeg kan også mærke at det påvirker mig at der ikke er sket noget endnu.

.. Jeg føler mig glemt.

Er der andre der har oplevet noget i denne sammenhæng ?

Er det normalt at der kan gå så lang tid ? Eller er det bare mig der er utålmodig ?

Mvh

Den gifte mand

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan det godt være det er mig der er håbløst uvidende.. Men jeg var Sikker på at en polterabend var noget man holdte INDEN bryllup.

Kan virkelig godt forstå at du undres en smule, og måske føle dig lidt "snydt".

Har du mon tale med din kone om det? Kan være hun kan give dig et hint om at der er noget i støbeskeen? Er godt klar over at den slags normalt er hemmeligt og man skal blive overrasket, men efter 4 måneder er det mere end forståeligt at man har brug for en lille smule vished.

Håber at der snart sker noget. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan det godt være det er mig der er håbløst uvidende.. Men jeg var Sikker på at en polterabend var noget man holdte INDEN bryllup.

Kan virkelig godt forstå at du undres en smule, og måske føle dig lidt "snydt".

Har du mon tale med din kone om det? Kan være hun kan give dig et hint om at der er noget i støbeskeen? Er godt klar over at den slags normalt er hemmeligt og man skal blive overrasket, men efter 4 måneder er det mere end forståeligt at man har brug for en lille smule vished.

Håber at der snart sker noget. :)

Hej SofAmy

Jeg er på en måde glad for at du ligeledes også oplever det som lidt underligt.

Men jo, normalt vil et polterabend vel foregå før et evt. Bryllup. Men grundet omstændigheder og så meget andet, så kneb det vist lidt med tiden.

Jeg har prøvet at lade en lille hint komme afsted omkring polterabend, men hun sagde dog ret hurtigt at med hensyn til mit polterabend, så skulle jeg selv tage den med min forlover.

Her er problemet dog at det vil jeg aldrig gøre. Jeg er ikke sådan en person. Jeg er hverken konfliktsky eller andet, men jeg vil bare ikke gøre det til et problem. Og hvis det så kom frem at jeg var blevet "glemt"... Det tror jeg et eller andet sted ikke jeg har lyst til at vide om det skulle være tilfældet..

Men som tingene lyder, så er der ikke noget i støbeskeen.

Tror at jeg må acceptere at sådan ligger landet for mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan det godt være det er mig der er håbløst uvidende.. Men jeg var Sikker på at en polterabend var noget man holdte INDEN bryllup.

Kan virkelig godt forstå at du undres en smule, og måske føle dig lidt "snydt".

Har du mon tale med din kone om det? Kan være hun kan give dig et hint om at der er noget i støbeskeen? Er godt klar over at den slags normalt er hemmeligt og man skal blive overrasket, men efter 4 måneder er det mere end forståeligt at man har brug for en lille smule vished.

Håber at der snart sker noget. :)

Hej SofAmy

Jeg er på en måde glad for at du ligeledes også oplever det som lidt underligt.

Men jo, normalt vil et polterabend vel foregå før et evt. Bryllup. Men grundet omstændigheder og så meget andet, så kneb det vist lidt med tiden.

Jeg har prøvet at lade en lille hint komme afsted omkring polterabend, men hun sagde dog ret hurtigt at med hensyn til mit polterabend, så skulle jeg selv tage den med min forlover.

Her er problemet dog at det vil jeg aldrig gøre. Jeg er ikke sådan en person. Jeg er hverken konfliktsky eller andet, men jeg vil bare ikke gøre det til et problem. Og hvis det så kom frem at jeg var blevet "glemt"... Det tror jeg et eller andet sted ikke jeg har lyst til at vide om det skulle være tilfældet..

Men som tingene lyder, så er der ikke noget i støbeskeen.

Tror at jeg må acceptere at sådan ligger landet for mig.

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd.. Det eneste jeg kan gøre er at sende et virtuelt skulderklap og sige at jeg godt kan forstå dig..:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du føler dig lidt glemt og ja jeg synes faktisk det er lidt dårlig stil.... Hvis der var en grund så synes jeg det mindste man kan gøre er at lægge kortene på bordet og sige at pga det og det kan man ikke lave en polterabend, men at I kan tage en drengeaften med lidt god mad og et slag billiard/actionfilm/fodboldkamp/whatever..... Min H2B ville ihvertfald bliver mega skuffet hvis han ikke fik en polterabend så der havde jeg nok selv gået ind og arrangeret noget for ham selvom det ikke er meningen at bruden skal blandes ind i det

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder desværre til at du ikke får en PA :( Øv øv :(

Men jeg synes da bare du skal spørge ind til om det ikke kunne lade sig gøre at arrangerer det, eller simpelt forslå en drengerøvsaften som erstatning for din PA :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror godt du kan skyde en hvis pil efter din PA. Det er noget man får inden brylluppet.

Højst sandsynligt er der sket det, at din forlover ikke har magtet at planlægge din PA.

Det ser vi jo desværre en gang imellem herinde, at nogen ikke får den PA, som de går og drømmer om.

Hvis det var fordi, det var helt umuligt at finde en dato, hvor mange kunne, så kunne din forlover have taget dig med ud på egen hånd.

Synes det er skidt, jeg ville aldrig acceptere at en af mine venner ikke får en PA, det er en del af gamet, hvis vedkommende altså ønsker det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender absolut din følelse, jeg ved at mine veninder ville holde PA for mig, for de spurgte selv om de måtte. Og så gik tiden ellers bare. En uge før brylluppet gik det op for den ene, at det var røget helt i glemmebogen og hun spurgte om de måtte udsætte den til efter brylluppet, for hun havde ikke overskud på det tidspunkt og det var selvfølgelig helt fint. Det er snart et år siden nu og der er ikke sket mere på den konto, så jeg regner ikke med at det sker.

Jeg tror ikke du skal regne med at få en PA heller, når den stadig ikke er kommet, men du kan jo vælge selv at invitere til noget mande-aften.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Alle

1000 tak for alle jeres besvarelse. Det har været godt for mig at kunne dele mine tanker omkring dette med jer andre herinde.

Det har hjulpet en smule på humøret at høre jeres synspunkter og holdninger omkring dette.

Jeg vil nok ikke gøre mere ved det ang. min PA. Hvis den kommer, fint nok. Hvis ikke... tja, så må jeg jo acceptere at det ikke var meningen at jeg skulle på PA.

Heldigvis, har jeg fået mit livs kærlighed til min kone, så set fra den vinkel, så er jeg over lykkelig. :loveshower:

Til alle jer andre. Så vil jeg ønske jer et skønt bryllup når det kommer.

Med venlig hilsen

Den Gifte Mand

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer