Soon2bemrsH

De brandvarmeste anbefalinger til live band

9 posts in this topic

Jeg vil lige henlede opmærksomheden på vores live band - Pendant - som kom og spillede til vores bryllup i lørdags! Min mand læser sammen med dem på ingeniørhøjskolen i Århus, og de satte praktisk talt ILD i vores dansegulv fra start til slut med det fedeste repertoire og den fedeste performance. De kommer fra Århus og spillede til vores fest på Mors - og magen til gode gutter skal man lede længe efter!

De allerbrandvarmeste anbefalinger herfra!!! De er meget mere værd, end de får betaling for!

I kan finde dem lige her: https://www.facebook.com/pendantdk?fref=ts

0

Annonce ♥

Vi fik en ekstra ekstra skarp pris fordi min mand læser med dem og kender dem godt og i det hele taget fordi de først lige er startet mere seriøst op. Vi giver dem 6.500 kr. (faktisk 2.000 kr. mere end de bad om), men vi var bare virkelig tilfredse.

Jeg tænker, de ligger på måske 8-10.000, men vi ved det faktisk ikke. Vi ved bare, at de er en sindssygt god investering.

0

Vi fik en ekstra ekstra skarp pris fordi min mand læser med dem og kender dem godt og i det hele taget fordi de først lige er startet mere seriøst op. Vi giver dem 6.500 kr. (faktisk 2.000 kr. mere end de bad om), men vi var bare virkelig tilfredse.

Jeg tænker, de ligger på måske 8-10.000, men vi ved det faktisk ikke. Vi ved bare, at de er en sindssygt god investering.

0

Annonce ♥

Vi holdt festen i Det Ottekantede Forsamlingshus - helt fantastisk sal!

Bandet spillede musik lige fra Daft Punk feat. Pharrell med "Happy" og Bruno Mars' "Treasure" til Thomas Helmig med "Stupid Man". Altsammen fedt dansemusik, som passede godt til unge og lidt ældre, synes jeg :-)

0

Annonce ♥