lottejan

kjoler på nettet

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har selv kigget på dem og kontaktede en skrædder for at høre hendes mening.

Jeg vil sige, at det er som at spille lotto. Hvis du har det økonomiske overskud, så gør det, men ellers så sats på fysiske butikker i DK. Kvaliteten svinger rigtig meget, hvad jeg har hørt, men er som regel god... Men tør man tage chancen med noget så vigtigt? Igen, hvis du har pengene, så gør det :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv prøvet men har hørt både godt og skidt. Så det er nok lidt et sats. Min svigerinde har købt en selskabskjole der og det var bare rigtig fint. Men der har da også været et par historier herinde hvor det vidst ikke var gået så godt.

Hvis du leder efter en billig kjole så holder Lilly lagersalg i Vejle til okt. Så er alle kjolerne til 1500 kr. Det satser jeg selv på at prøve. Har hørt fra flere at mange at butikkerne ofte har udsalgskjoler hængende så man skal bare ringe og spørge. Ellers kommer der nok udsalg igen til januar. Det tror jeg er mere sikkert. Man får prøvet kjolen, det er en ordentlig kvalitet og man slipper for told og gebyrer som kommer på kinakjolerne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt hos J J og var forbi min skrædder da den lige skulle lægges lidt op.

Hendes kommentar var at hun er imponeret over deres kvalitet. Der er ikke noget at komme efter med kvalitet og syning. Hun får flere og flere kjoler der fra og kan kun sige god for dem.

Jeg er selv meget tilfreds med min kjole så jeg kan kun sige ok til J J

Jeg kan sige at jeg kom af med 2074, for kjole, fragt, told og gebyr

Redigeret af Metteschjeldahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk lige at de her kopi firmaer bruger de originale billeder af brudekjolerne. Dvs. de tager fx Pronovias egne billeder og sælger deres kjoler ud fra dette.

Så den kjole du ser på billeder er ikke den kjole, som du får hjem. Det er i øvringt bundulovligt at sælge en kopikjole på basis af det originale stjålne billedmateriale.

Du kan være heldig, men jeg har også set eksempler på ret grimme tilfælde.

Du kan se et par eksempler HER det er nogle af vores gamle BK brude's erfaringer med billige kjoler fra Østen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke turde , selvom der har været brude herinde som har fået fine kjoler, så er der virkelig også en hel del der er endt med direkte rædsler. Og man kan få tilbudskjoler herhjemme fra 1000.- i lilly, så det er slet ikke et sats jeg ville tage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk lige at de her kopi firmaer bruger de originale billeder af brudekjolerne. Dvs. de tager fx Pronovias egne billeder og sælger deres kjoler ud fra dette.

Så den kjole du ser på billeder er ikke den kjole, som du får hjem. Det er i øvringt bundulovligt at sælge en kopikjole på basis af det originale stjålne billedmateriale.

Du kan være heldig, men jeg har også set eksempler på ret grimme tilfælde.

Du kan se et par eksempler HER det er nogle af vores gamle BK brude's erfaringer med billige kjoler fra Østen.

Puha, sikke nogen rædsler! Må indrømme at jeg kom til at grine, for jeg ved da virkelig ikke hvad de ligner! Lige præcis derfor jeg ikke tør tage den chance. Nogen har fået nogen fine kjoler og er glade for dem og de andre... Ja jeg har slet ikke ord for hvad de ligner! Så hellere en brugt kjole eller en udsalgskjole...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk lige at de her kopi firmaer bruger de originale billeder af brudekjolerne. Dvs. de tager fx Pronovias egne billeder og sælger deres kjoler ud fra dette.

Så den kjole du ser på billeder er ikke den kjole, som du får hjem. Det er i øvringt bundulovligt at sælge en kopikjole på basis af det originale stjålne billedmateriale.

Du kan være heldig, men jeg har også set eksempler på ret grimme tilfælde.

Du kan se et par eksempler HER det er nogle af vores gamle BK brude's erfaringer med billige kjoler fra Østen.

Puha, sikke nogen rædsler! Må indrømme at jeg kom til at grine, for jeg ved da virkelig ikke hvad de ligner! Lige præcis derfor jeg ikke tør tage den chance. Nogen har fået nogen fine kjoler og er glade for dem og de andre... Ja jeg har slet ikke ord for hvad de ligner! Så hellere en brugt kjole eller en udsalgskjole...

Da jeg startede herinde for 3 år siden eller sådan noget, der var der en tråd med kina rædsler, og der var altså virkelig mange ikke særlige heldige kjoler. Så det afskrækkede også mig en gang for alle :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk lige at de her kopi firmaer bruger de originale billeder af brudekjolerne. Dvs. de tager fx Pronovias egne billeder og sælger deres kjoler ud fra dette.

Så den kjole du ser på billeder er ikke den kjole, som du får hjem. Det er i øvringt bundulovligt at sælge en kopikjole på basis af det originale stjålne billedmateriale.

Du kan være heldig, men jeg har også set eksempler på ret grimme tilfælde.

Du kan se et par eksempler HER det er nogle af vores gamle BK brude's erfaringer med billige kjoler fra Østen.

Puha, sikke nogen rædsler! Må indrømme at jeg kom til at grine, for jeg ved da virkelig ikke hvad de ligner! Lige præcis derfor jeg ikke tør tage den chance. Nogen har fået nogen fine kjoler og er glade for dem og de andre... Ja jeg har slet ikke ord for hvad de ligner! Så hellere en brugt kjole eller en udsalgskjole...

Da jeg startede herinde for 3 år siden eller sådan noget, der var der en tråd med kina rædsler, og der var altså virkelig mange ikke særlige heldige kjoler. Så det afskrækkede også mig en gang for alle :tunge:

Ja og når man så i forvejen har valgt en kinakjole fordi pengene er små, så må det godt nok være katastrofalt at ende med sådan en rædsel og så ikke have penge til en anden. Øv! Den risiko tør jeg dælme heller ikke at tage...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt som de andre siger: Hvis du har is i maven og penge nok i pungen, så gør det. Det er jo det de overlever på - folk der prøver sig frem. Du skal bare vide, at når pengene er hævet, så ser du dem aldrig igen, uanset om du modtager noget med posten eller ej, og uanset hvilken kvalitet det er. Det skyldes at du handler i Kina, altså udenfor EU og klagemuligheder er en by i Rusland.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt godt om de to sider jeg har lagt link ind til så tænker når andre har fået flotte kjoler derinde fra burde jeg også kunne få det

Det er jo et valg du må tage om du vil tage den chance. For alle de kinakjoler jeg har set herinde igennem tiden, jamen der har der været både fine kjoler, og rædsler fra samme firma. Så det er ikke nødvendigvis en garanti, at andre har fået fine kjoler derfra. Der vil altid være delte meninger herinde, netop fordi nogle har oplevet at få et rædsel, og andre har fået en fantastisk kjole. Så det handler om at gøre op med sig selv, om man vil tage chancen eller ej.

Og igen, er det for at spare penge, så kan man altså få billige brudekjoler i butikkerne på tilbud. Lilly har stort set altid tilbudskjoler i butikkerne, og de starter ved 1000.- Der er lilly lagersalg i Vejle, og andre brudebutikker køre også tit tilbud. Derudover er der også muligheden for at købe en brugt kjole, eller en kjole som er købt som fejlkøb, og derfor ikke er brugt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer