Frk Aarup

Hvor langt er i?

36 posts in this topic

Jeg er egentlig bare lidt nysgerrig om hvor langt andre 2015 sommerbrude er? Skal selv giftes 8/8-15 og har styr på kirke, lokaler, musik og fotograf... Er der andet man "bør" have styr på i så god tid, eller kan det godt vente?

0

Annonce ♥

Jeg er også på 08.08.2015:D har styr på kirke, location, fotograf og musik. Jeg tænker, at det er de vigtige, "store" ting og at resten godt kan vente til starten af næste år:) men hører gerne, om jeg er helt forkert på den;)

0

Skal giftes til juni.

Har styr på kirke, festlokale, har to fotografer jeg lige tænker over, har ok styr på maden og ved hvem der skal lave kagen. Skal prøve kjole i sep og invitationer i okt

0

Tak for svar ;-) Meget dejligt at høre fra andre.. Det kribler godt nok lidt med at komme i gang, men min kære kæreste synes bare jeg er fjollet fordi jeg ikke kan vente ;-)

Hvor tidligt skal man prøve kjoler? Jeg har en ide om først at gøre det på den anden side af nytår, da jeg så er sikker på at alle 2015 modellerne er kommet i butikkerne.. Men hvor tidligt kommer de egentlig?

0

Annonce ♥

Synes man siger seks måneder før, men ved egentlig ikke hvornår '15 modellerne kommer. Cph Bridal har allerede løftet sløret for nogle af modellerne.

Jeg frygter, at jeg ikke kan finde en kjole jeg kan lide, og hader at jeg skal vælge den seks måneder før. Ville helst købe den en måned før, så jeg er sikker på ikke at fortryde;) - men vil heller ikke have en off the rack-kjole, så må vidst bare affinde mig med det, for nægter at nøjes;) - andre der har det sådan?

0

Du er ikk den eneste ;-) Jeg er mildest talt elendig til at tage beslutninger (også vedr. hvilke film vi skal se ) så er bange for set ender helt galt med kjolen.. Man kan jo nok ikke lade være med at blive ved med at kigge selvom man har købt..

Har ellers prøvet den smukkeste kjole i Panayotis pu ha den var flot.. Det var helt tilfældigt min kæreste og jeg var i Vejle, så han var endda med derinde hehe ;-) . Har du styr på hvilke stil du går efter?

0

Åh, en lettelse! - er så kræsen og samtidig så bange for at fortryde mit valg:S orker næsten ikke at skulle kigge kjoler! Folk siger, at når du har købt, så stop med at kig, ellers går det galt! - det råd satser jeg på at følge;)

Vildt at du allerede har prøvet kjole, det tør jeg ikke, haha;) - var det så ikke hårdt at "gå fra den"?

Sådan nogenlunde ( har set en hos Celina Christensen som jeg er vild med, ellers er jeg ikke imponeret over udvalget på de hjemmesider, jeg har været forbi;)), men tænker at jeg tager ud og prøver med åbent sind, for ikke at udelukke noget;) - og så er det bare så vigtigt for mig, at den sidder perfekt og passet til min krop:)

0

Jeg ved udemærket godt hvordan den hvert fald ikke skal se ud, men der er stadig ret langt til jeg finder den rigtige ;-)

Jamen det var egentlig heller ikke meningen og har heller ikke været ud og prøve "rigtigt" .. Vi kom bare forbi butikken og så skulle jeg jo lige ind og kigge og så blev jeg nødt til lige at prøve..

Det var faktisk lidt svært for den var godt nok fin :-)

Jeg synes faktisk også tit de ser lidt kedelige ud på hjemmesiderne, det er super svært at forestille sig dem på sig selv :-)

Må vist også hellere prøve at lade være med at kigge mere når jeg har truffet beslutningen, men kender bare (desværre) mig selv godt nok tilsat vide, at det nok ikke kommer til at ske :D

0

Annonce ♥

Haha jep, så langt så godt;)

Årh altså, kan lige forstille mig det, følelsen af at fortryde, at man ikke købte den der lækre kjole, bare 7 mia. gange værre:/

Tror også det bliver svært, kan man mon blokere hjemmesider med brudekjoler;) -DET kunne være smart!

0

Vi skal giftes d. 6.6.2015 og jeg er slet ikke så langt, vi har lokaler på plads (i laden hos mine forældre) men kirken har vi ikke besluttet endnu, der er tre i overvejelse og de har alle både + og -' er.

Transporten er der lidt styr på, det bliver vores egne heste med egen karet, spørgsmålene er om det blive med fire el to heste, det kommer an på hvor meget vi når at træne dem.

Tema/farver bliver: Hvid/lyserød med noget rustik som zink og hørstof og så et romantisk strejf af blonder og en smule glitter/bling bling.

Det hvad der er nået siden h2b friet i mandags ;)

0

Annonce ♥

Jeg skal giftes den 23/5-15 og sys egentlig vi har styr på næsten det hele. Det skal bare udføres :-) Jeg har været i gang knap 2 mdr og havde egentlig styr på det meste efter 3-4 uger. Men sådan har jeg det bedst.

Jeg er så småt gået i gang med indbydelserne, men jeg laver dem også selv og har en del DIY projekter. Alene indbydelser skal der laves ca 35 og ca 80 bordkort, menuhæfter, kirkehæfter mm så tager det altså noget tid. Hvis jeg først skulle gå i gang til januar ville jeg aldrig nå det hele. Jeg gider heller ikke stresse over det. Så jeg er gået i gang og kan tage lidt af gangen som jeg nu har lyst til :-)

Kjole skal jeg prøve til okt hvor jeg skal til lagersalg ved Lilly i Vejle. Jeg er på budget så jeg har egentlig opgivet "drømmekjolen". Men jeg skal nu nok finde en pæn kjole som jeg vil være glad for :-)

0

Hmm du siger noget Malu82.. Måske man så småt skulle gå i gang med at lave invitationer og alt det der.. Skal nemlig også lave dem selv, og det kan nok også komme til at tage sin tid.. Hvornår sender i dem ud?

0

Annonce ♥

Vi sender ud i slutningen af januar eller starten af februar, ca 4 mdr før. Men de fleste herinde sender vidst ud meget tidligere medmindre de først har sendt save the date kort ud.

Jeg sys lige så godt man kan starte. Jeg sys i hvert fald at det er rart at jeg lige kan lave et par indbydelser når jeg har tid og lyst. Jeg har så også to børn der også skal være tid til. Så tiden er ikke bare min egen :-) Det tager også mindst 10 min pr indbydelser og kirkehæfterne bliver semi komplicerede da jeg vil lave dem med plads til tyl til bilen og en kleenex "til glædestårer" :-) Det tager jo tid det hele :-)

1

Tak for lykønskningerne. Vi er også på (lav)budget, og håber at kunne nå at få en tid til udsalget, er det nu man skal bestille tid? Drømme kjolerne er nok noget ala frk Aarup's.

Jeg regner med alt pynt og div. Papir klippe klister ting skal være færdige inden jul og senes i januar, da vi udover to børn har en meget tidkrævende hobby som der SKAL være plads til sommeren over ;)

0

Mener det er de. 15. September de åbner op for bestilling til lagersalget...

Jeg skal også rigtigt "klippe-klistrer". Udover indbydelser mm skal jeg også have lavet pom pom'er til at hænge op i loftet og jeg vil prøve at laver flower bombs og sukkerknalder i vores farver mm. Så der er nok at se til :-)

0

Hej :)

Vi skal også d. 8/8-15, og indtil videre er der styr på, kirke, lokaler, mad, band, bryllupskage, og fotograf (søstres veninde), gæsteliste, samt toastmaster og han sørger også for kørsel.

Jeg går og roder lidt rundt i hvordan bord opdækning og farver skal være, men der udover tror jeg, vi er godt på vej.

0

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 15-08-15 og har nogenlunde styr på mange ting....

Dato- S.T.Dkort som er sendt ud -location- vi er blevet nogenlunde enige om maden- fotograf er vi ikke enige om- da vi skal vies i haven på Humleorehus, skal vi have en borgerrepræsentant ud for at vie os og det mangler vi endnu at undersøge- gæsteliste- toastmaster- musik- farver- makeup- jeg ved hvad slags sko jeg gerne vil have.. nu skal de bare findes - Kjoler blir der kigget engang i januar- bryllupskagen ved vi hvordan vi vil have, vi mangler bare den person som skal lave den- invitationerne ved vi hvordan skal se ud, de mangler bare at blive lavet, men det sker her i november/december- Favorboksene vil vi hvordan skal laves, men de mangler at blive lavet.

Så føler vi er ret godt med.... og H2B og jeg finder hele tiden nye ting som vi lige skal have styr på.. men planlægningen er godt på vej og vi er godt med, synes jeg :cheerleader3:

0

skal giftes 25/7-15 har styr på:

Lokation, kirke, lidt pynt (fandt nogle lysestager fra Lene Bjerre sat ned fra 600,- til 150,- pr sæt) samt. nogle lyskæder købt brugt fra andet bryllup.

Ville gerne snarest få styr på fotograf og musik, det er bare lidt svært når vi ikke ved hvad vi har af penge før januar, og det er dér man har muligheden for at spare hvis det bliver lidt trængt med pengene :-(

0

Virkelig dejligt med jeres inputs.. Tak :-) vi har lige fået endelig styr på musikken i dag, så kan det kryds også sættes :-) vi er også endelig gået i gang med at kigge invitationer, bliver vist så småt nødt til at komme i gang med dem, de er jo alligevel en del der skal laves.. Vi er heldigvis ret enige om designet, men langt fra enige om farverne.. Hmm... Det skal vi nok få nogle fine diskussioner om ;-)

0

I dag er kirken bestemt så ringer til præsten i morgen og høre om det kan lade sig gør. Vi vil vies omkring kl 14 da jeg IKKE er morgen menneske og har brug for at sove længe sådan en dag hvis jeg skal være frisk hele aftenen pga sygdom.

Og så er gæstelisten blevet lavet i dag, den er oppe på 90 men regner med at sortere nogle stykker fra (familie længer ude vi aldrig ses med alligevel) så vi kommer under 80 og så er der vel altid nogen som ikke kan på dagen men der kommer nok hurtigt 70 det godt nok mange mennesker.

En veninde og jeg tager ud og smug kikker kjoler på onsdag, weeehiii

0