Frk Aarup

Hvor langt er i?

36 posts in this topic

Uh, nu stresser i mig lidt :)

Vi skal giftes 6/6 og har styr på:

Og øhh, det er vist det???? Jeg har undersøgt en masse ting, men fakta er at vi ikke har styr på mad, musik, fotograf, transport. Kirke er forespurgt, men har ikke fået svar endnu. Måske jeg skulle se og komme ud af starthullerne!!!

(jeg har dog også stort set styr på mit tøj (mangler skørt) samt min datters tøj. Mangler så drengenes tøj - går ud fra H2B selv sørger for hans) Men alligevel - pyh!

Kom i gang!!!! :blink::blink::blink:

0

Annonce ♥

Vi er godt nok først i starten af 16, men vi har styr på location.. Også kirken kan vi først bestille i januar, men der har vi bestemt os hvilken det skal være..

Der er mange ting man skal være i god tid med, vi skal også have noget underholdning udefra og det skal vi faktisk til at have bestilt, vi har bare ikke lige besluttet os endnu :D ..

Inspiration osv. samler jeg igennem min pinterest og smider jævnligt lidt ind.. Har haft flere idéer til tema og bordækning, men ændre mening mange gange, så tror det er noget der kommer når vi kommer tættere på :D ..

0

Keld og jeg mangler at få invitationerne fra Vistaprint og sende dem ud den 30. december, så er vi klar til kobberbryllupsvelsignelse :-D

Derudover mangler vi Kelds tøj, mine sko, trusser og strømper.

Siden 2008 har vi planlagt vores kobberbryllup, haft mange ideer inden vi nåede frem til den skabelon, vi har nu:

Velsignelse i familiekirken i Læborg, derefter fest i forsamlingshuset over for kirken. Bent Zimmermann fra Diskobil sørger for musikalsk vellyd, en kogekone sørger for kulinariske delikatesser og vi sørger selv for for smukke rammer, velforsynet bar hele dagen/aftenen og natten :-D

0

Annonce ♥

Vi skal giftes d.8. august 2015 :)
Vi har styr på feststedet og fadøllen :smiley-eatdrink026:
Vi venter på at kunne booke kirken, men præsten er fortsat på ferie... Vi har lavet udkast til invitationer og bordkort. Resten er kun tanker endnu :rolleyes::)

0

Vi skal giftes den 04/07/15 og vi har styr på kirke, location, mad, tjenere, hår/make up, fotograf, kage, fotovæg, runde borde og transport. Invitationerne er valgt de skal bare laves :-)

Vi skal til at hente tilbud på overnatning. Kjole venter jeg med at prøve til december/januar mdr. regner med at smide 5-10kg inden da :blink:

Vi regner med at gå med farverne elfenben og mørk kaffe latté (aner ikke hvad den hedder) farve, meget neutralt men det er lige os, vi går efter der skal være lidt "fransk landstil" over det :cowsleep:

0

Vi giftes 28/3-15 og har styr på invitationer, kirke, location, madmenu, fotograf, (musik er ved at bestilles :) ), prøver kjoler nu i morgen, er ved at se på festkjoler til efter brudevalsen, hår og makeup er bestilt hos frisør, drikke har vi regnet på og ca valgt ud (skal i hvertfald købes i Tyskland).

Jeg har min svigermor til at sy kjole, så jeg skal kun prøve kjoler for at få en ide om hvad der padser min figur bedst, så min sviger mor tager med i morgen!

Vi tænker forårsbryllupstema, så vi vil bruge grønne og lyserosa farver, minder mig lige på at jeg straks skal ud at se på duger, løbere, servietter og div. pynt til lokale og bordene. !!!

Vurderer at lave egne bordkort, da jeg ik kan finde de rigtige online...

0

Annonce ♥

Vi skal giftes d.30.5.15, og der er styr på kirken, feststedet, musik, gæsteliste og STD er sendt afsted for et par dage siden. Farvetemaet bliver navy blue og pink med lidt hvid, så der bliver pang på borddækningen :wink: Udseende på invitationer er bestemt men ikke lavet. Jeg regner med at begynde kjolejagten i okt-nov. Jeg har ingen anelse om, hvad jeg vil have, men jeg er i den heldige situation, at hvis jeg ikke finder drømmekjolen i en butik, så vil min mor hellere end gerne sy den til mig :biggrin:

0

Min kæreste friede først til mig for et par uger siden, så vi har ikke rigtigt planlagt noget som helst endnu bortset fra stedet. Og så leder jeg med lys og lygte efter fotograf allerede nu. Vi ville dog gerne følge traditionen med at blive gift indenfor et år.

Vi skal faktisk også giftes d. 8/8 men har først fastlagt helt endeligt datoen i dag. For os afhang det af at vi fandt det helt rigtige sted at holde festen, og så måtte datoen blive justeret ind derefter. Men i dag var vi ude og se det mest eventyrlige sted, og vi var slet ikke i tvivl om at det skulle være der. Så nu er det reserveret, og datoen er dermed fastlagt. Jeg er dybt betaget over tanken om at lille mig skal giftes sådan et fint sted :biggrin:

Jeg er selv fotograf, og er derfor ekstremt kritisk med vores egne bryllupsbilleder. Derfor har jeg allerede nu kontaktet den fotograf jeg gerne vil have, men har endnu ikke aftalt noget fast. I kraft af min egen erfaring indenfor feltet har min søde kæreste heldigvis overdraget projekt "find en fotograf" helt og aldeles til mig.

Billeder og lokaler er to af de mest afgørende ting for os begge, så de to ting SKAL jeg bare vide der er styr på. Men det er også det absolut eneste vi overhovedet har tænkt på indtil videre :happy:

0