AS2014

Hvor køber man Lisbeth Dahl pagode paraply?

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Online:

http://www.paraplyshop.dk/Lisbeth-Dahl/Lisbeth-Dahl-klassisk

Fysisk butik:

Så vidt jeg husker ligger der en Lisbeth Dahl butik i Lyngby Storcenter i stueetagen?!

Der er også en i Tivoli, som plejer at have paraplyer.

Det ligger også en i Købmagergade i KBH

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, tak piger! Paraplyshoppen har jeg prøvet, men når man prøver at gå videre med varene, så er alt udsolgt. Ved ikke helt, om den lever stadig den side. Har heller ikke kunnet komme i kontakt med nogen.

Da jeg var inde på Lisbeth Dahls hjemmeside virkede den ikke, så kunne ikke se en liste over butikker.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noo, har lige ringet til Lyngby storcenters information og der er ikke nogen Lisbeth Dahl butik længere. Og den i Købmagergade er lukket indtil "slut august-start september" pga ombygning... Andre steder man kan købe flotte paraplyer?? Hjælp :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De der pagode paraplyer i grå og beige. Har støvsuget nettet, men tør ikke få noget sendt, når jeg skal bruge dem i over morgen og PostDanmark ikke leverer pakker om lørdagen :(

Hmm, må lige tænke over, om jeg kender nogen med årskort. Har prøvet at ringe til butikken i Tivoli for at høre om de har dem, men den går bare på Tlf svarer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De der pagode paraplyer i grå og beige. Har støvsuget nettet, men tør ikke få noget sendt, når jeg skal bruge dem i over morgen og PostDanmark ikke leverer pakker om lørdagen :(

Hmm, må lige tænke over, om jeg kender nogen med årskort. Har prøvet at ringe til butikken i Tivoli for at høre om de har dem, men den går bare på Tlf svarer.

Tivoli åbner først her kl 11. Så nok derfor den går på svarer. Jeg kan ikke huske om butikkerne åbner kl 11. Det gør de nok. Men ellers så prøve igen i løbet af den næste time eller to. Men de åbner som sagt først kl 11. Så helt sikkert derfor den går på svareren...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De der pagode paraplyer i grå og beige. Har støvsuget nettet, men tør ikke få noget sendt, når jeg skal bruge dem i over morgen og PostDanmark ikke leverer pakker om lørdagen :(

Hmm, må lige tænke over, om jeg kender nogen med årskort. Har prøvet at ringe til butikken i Tivoli for at høre om de har dem, men den går bare på Tlf svarer.

Tivoli åbner først her kl 11. Så nok derfor den går på svarer. Jeg kan ikke huske om butikkerne åbner kl 11. Det gør de nok. Men ellers så prøve igen i løbet af den næste time eller to. Men de åbner som sagt først kl 11. Så helt sikkert derfor den går på svareren...

Ok ja, det er nok en god forklaring:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der pagode paraplyer i grå og beige. Har støvsuget nettet, men tør ikke få noget sendt, når jeg skal bruge dem i over morgen og PostDanmark ikke leverer pakker om lørdagen :(

Hmm, må lige tænke over, om jeg kender nogen med årskort. Har prøvet at ringe til butikken i Tivoli for at høre om de har dem, men den går bare på Tlf svarer.

Tivoli åbner først her kl 11. Så nok derfor den går på svarer. Jeg kan ikke huske om butikkerne åbner kl 11. Det gør de nok. Men ellers så prøve igen i løbet af den næste time eller to. Men de åbner som sagt først kl 11. Så helt sikkert derfor den går på svareren...
Ok ja, det er nok en god forklaring:)

De plejer i øvrigt at have en masse af de paraplyer. Vi har tidligere haft årskort, men har det desværre ikke mere. Men alle de år jeg er kommet der har de altid haft en masse af de paraplyer og de har i øvrigt hele to butikker derinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.trendsales.dk/shops/listings/lisbeth-dahl-paraply/39765382

Prøv at kigge herinde:)

Sælgere har mange forskellige..

Tak:) Men sælger er fra Jylland. Skal bruge dem i overmorgen, så tør ikke rode mig ud i noget der skal sendes!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer