sanhus

Hjælp til at finde fotograf på sjælland

11 posts in this topic

Jeg blev selv gift i marts.. tænk tiden er gået stærkt og det blev en ufattelig smuk dag, med en super god amatør fotograf.. Nu skal nærmeste familie medlem så giftes, nemlig min mands bror og desværre kan vores fotograf (min veninde ikke). Så derfor har jeg brugt et par dage på nettet, for at finde en fotograf. MEN deres budget er begrænset, til ca 3000 kr max.. så nu prøver jeg herinde.. ER der nogen der kender en god amatør/fritids fotograf eller som kan anbefale en proff til evt vielse og billeder lige efter der kan holdes under dette budget? Det sker i holbæk omegn og er d. 6/9-2014.... ;-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber din bror fandt en fotograf til deres bryllup :)

og et lille pip til ise87, du må ikke få en anden til at redigere de billeder, som jeres fotograf tager, det er no go. Medmindre du har lavet en særlig aftale med din fotograf om dette.

:)

Ahh, godt at vide, men det var ikke ment sådan. Vores fotograf redigerer også, men hvis der nu var en amatør fotograf, som også redigerer billeder, så kunne det jo være et billigere alternativ, hvis de er gode :P Men godt at vide ang. billederne, i tilfælde af at man ender i situationen.

0

Vi prøver Memorable

De er de første jeg har set udover dem vi havde før, hvis billeder siger mig rigtig meget :P Jeg synes prisen er rigtig god også. Vi valgte at tage DJ'en med. Det er ikke så kendt, men vi prøver lykken. Og ellers er der jo noget der skal være keglet til et bryllup, så vi kan ligeså godt kontrollere det :P lol

0

Vi prøver Memorable

De er de første jeg har set udover dem vi havde før, hvis billeder siger mig rigtig meget :P Jeg synes prisen er rigtig god også. Vi valgte at tage DJ'en med. Det er ikke så kendt, men vi prøver lykken. Og ellers er der jo noget der skal være keglet til et bryllup, så vi kan ligeså godt kontrollere det :P lol

Firedobbelttjek med DJ'en, hvis I har specielle ønsker. Vi havde mail korrespondance med hende lige op til brylluppet, hvor hun blandt andet svarede tilbage på vores mail med frabedning af Kim Larsen, at hun glædede sig til at spille andet end Kim Larsen... Derfor gik vi ud fra, at hun havde styr på det og var velforberedt. Til brylluppet var et af de første numre, hun sætter på, Kim Larsen..... Og dette var lige efter, at hun havde sat en anden version på af brudevalsen end den, vi havde sendt til hende. Den havde hun ikke lige fået downloaded.... Og min gom var endda ovre og spørge hende ad, om hun havde styr på det... Så det er sådan set mit eneste råd med DJ'en fra Memorable.

Vi sørger for at være over hende og snakke med hende, så vi ikke havner i den situation. Tak for rådet :D

0

Annonce ♥

Vi prøver Memorable

Firedobbelttjek med DJ'en, hvis I har specielle ønsker. Vi havde mail korrespondance med hende lige op til brylluppet, hvor hun blandt andet svarede tilbage på vores mail med frabedning af Kim Larsen, at hun glædede sig til at spille andet end Kim Larsen... Derfor gik vi ud fra, at hun havde styr på det og var velforberedt. Til brylluppet var et af de første numre, hun sætter på, Kim Larsen..... Og dette var lige efter, at hun havde sat en anden version på af brudevalsen end den, vi havde sendt til hende. Den havde hun ikke lige fået downloaded.... Og min gom var endda ovre og spørge hende ad, om hun havde styr på det... Så det er sådan set mit eneste råd med DJ'en fra Memorable.

Hej Louise,

Jeg er rigtig ked af din oplevelse. Jeg husker det som en god fest, hvor det blev danset en del, men jeg tager selvfølgelig ansvar for de to fejl jeg har lavet i løbet af jeres middag og fest. Jeg kunne selvfølgelig forklare at Kim Larsen blev spillet fordi en af dine veninder havde ønsket det. Jeg plejer altid at spille alle ønskerne fra bryllupsgæster og jeg havde ikke forstået din forbud som total, men mere som en frabedelse. Mht. brudevals, havde jeg tekniske "udfordringer" og havde aftalt med din mand at jeg ville spille den almindelige brudevals med langsommere tempo. Senere fandt jeg ud af, at I havde en kopi af jeres version af brudevals på en Iphone og den kunne jeg sagtens have brugt. Men som sagt, jeg havde aftalt med Glenn at jeg spillede en langsommere version af den originale og tænkte ikke mere over det. Festen er nu overstået, og der er selvfølgelig ikke noget vi kan gøre ved det, men DJ og fotograf kan nogle gange gøre menneskelige fejl eller bare være "uheldige". Vi har over 40 fest og bryllupper om året og siden vores start haft kun glade kunder og gode anbefalinger, og det er rigtig rigtig træls at det kunne ikke være tilfædet med jer.

De bedste hilsner,

Anna / DJ LadyAvalon

0

Hej Louise,

Det er helt rigtigt, at tovejs kommunikation er vejen frem.
Jeg ærger mig over ikke at have snakket direkte med dig omkring brudevalsen-fejl. Vi ville sandsynligvis have fundet en bedre løsning på det.

Jeg er glad for at høre at det blev til en god fest efter brudevalsen :)

Lea (fra Memorable) vil gerne ringe dig op senere på dagen, for at høre om der er noget vi kan gøre for dig og Glenn.

Dbh. Anna / DJ LadyAvalon

0